خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

مروری بر تازه های تکنولوژی در هفته ۲۴ سال ۲۰۱۹

در این هفته می توان گفت که بازم هم هوآوی در رأس خبرها قرار داشته است. این شرکت برنامه دارد تا ۱ میلیون دستگاه را با سیستم عامل جدیدش که HongMeng نام دارد عرضه کند. طبق ادعای این شرکت این سیستم عامل از تمام برنامه های اندرویدی پشتیبانی کرده و امنیت بسیار خوبی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد. HongMeng OS که در بازار گلوبال Ark OS نامگذاری شده قرار است در ماه اکتبر رونمایی شود.

سیستم عامل جدید هوآوی

 

Google Pixel 4: 

گوگل پیکسل ۴ هم یکی دیگر از مواردی است که این روزها در راس خبرها قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این پرچم دار هم در ماه اکتبر رونمایی شود. رندرهایی که تاکنون از آن منتشر شده نشان می‌دهد که به یک ماژول بزرگ دوربین بزرگ مجهز خواهد شد. طراحی دوربین‌های آن شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های بعدی iPhones خواهد داشت.

گوگل پیکسل 4 با دوربین مربی شکل

معرفی گلکسی ام ۴۰:

19kala

خبر دیگر معرفی گوشی بسیار عالی سامسونگ گلکسی ام ۴۰ بود که با نمایشگر Infinity-O و پردازنده Snapdragon 675 همچنین دوربین سه گانه عرضه شده است. Samsung Galaxy M40 از یک صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی از نوع PLS استفاده کرده که در بردارنده حفره ای در سمت چپ بوده و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی را در خود جایی داده است. در یک نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت تولید شده به علاوه اینکه از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می کند. دوربین اصلی آن هم از دو لنز ۳۲ و ۸ و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی بهره برده است. این مدل با ویژگی هایی که دارد در راس جدول امتیاز دهی گوشی های سری M قرار گرفته است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

عرضه دستبند سلامت می بند ۴:

19kala

مورد بعدی دستبند می بند ۴ بوده که با نمایشگر رنگی دستیار هوشمند و قابلیت NFC روانه بازار شده است. این گجت در سه نسخه عرضه شده و مدل های رده بالای آن از NFC پشتیبانی می کنند. از جمله مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۰٫۹۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۰x240 پیکسل اشاره کرد. این صفحه در یک گلس ضد خش ۲٫۵D پیچیده شده است. یکی از مواردی که در این نسخه از می بند ارتقاء پیدا کرده شتاب سنج شش محوری است که ردیابی فعالیت های ورزشی را بهبود بخشیده است. همچنین به لطف طراحی ضد آب آن می توانید تا عمق ۵۰ متری آب نیز شنا کنید. Mi Band 4 در رنگ های مشکی، قهوه ای، آبی، نارنجی و صورتی عرضه شده است.

خبر دیگر مربوطه به معرفی iOS 13 بود که بدون شک قابلیت های جذاب و کاربردی زیادی را برای کاربران آیفون به ارمغان آورده است.

معرفی ساعت آمازفیت ۲ شیائومی:

همچنین شیائومی از ورژن بعدی ساعت هوشمند خود به نام Smart Watch 2 رونمایی کرده است. Amazfit Smart Watch 2 همانند ساعت Verge است. ولی کمی بزرگتر بوده و نمایشگر شارپ تری بهره برده است. این نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی از نوع OLED بوده و رزولوشن ۴۵۴x454 پیکسل را ارائه داده است. این صفحه در پوشش محافظ گوریلاگلس پوشیده شده است.

 

ساعت آمازفیت 2 شیائومی

ساعت آمازفیت ۲ شیائومی که نسخه بعدی ساعت هوشمند آمازفیت است از چیپست Snapdragon Wear 2500 با ۵۱۲ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. و با سیستم عامل Amazfit OS اجرا می شود که از اندروید ۴٫۴ به بالا و iOS 10 به بعد پشتیبانی می کند. استفاده از این پردازنده پشتیبانی از تکنولوژی ۴G و شبکه VoLTE و eSIM را فراهم کرده است. باتری ۴۲۰ میلی آمپری آن هم طول عمری برابر با ۲۸ ساعت را در حالت ۴G برای آن به ارمغان آورده است.

معرفی دو گوشی میان رده از اچ تی سی:

خبرهایی نیز از شرکت اچ تی سی منتشر شده مبنی بر اینکه این شرکت از دو میان رده HTC U19e و HTC U19+ را معرفی کرده است.

گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو:

همچنین خبرهایی نیز از گوشی پرچم دار سری نوت سامسونگ یا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی قرار است در دو نسخه عرضه شود. بدون شک این نسخه نسبت به نسخه سال قبل ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس با به روزرسانی جدید به مشخصه Night Mode مجهز شده اند.

موبایل ۶ دوربینه سونی:

و خبر جالب دیگری که در حوزه تکنولوژی موبایل هفته منتشر شد این است که سونی بر روی یک دوربین ۶ گانه کار می کند. گرچه هنوز دقیقاً مشخص نشده که این سیستم به چه صورت کار می کند اما به احتمال زیاد از لنز های اولتراواید و سنسور عمق نیز بهره خواهد برد. بر اساس برخی از اخبار جدید رسیده دوربین سلفی آن نیز دوگانه بوده بنابراین می توان نتیجه گرفت که این گوشی سونی با ۸ دوربین به بازار خواهد آمد. این دوربین شامل یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز TOF حالت پرواز ۰٫۳ مگاپیکسلی است. به احتمال زیاد یکی از لنزهای دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل بوده و از دیافراگم متغیر بهره خواهد برد. مورد دیگری که در عکس های منتشر شده از این پرچم دار سونی مشهود بوده فقدان سنسور اثر انگشت در پنل عقب است. بنابراین احتمال به وجود می آید که از سنسور اثر انگشت روی نمایشگر بهره خواهد برد.

19kala

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن