خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

قابلیت جدید اینستاگرام: ویرایش ویدئو با Reels!

اینستاگرام در رقابت خود با اپلیکیشن TikTok، که این روزها شکل جدی به خود گرفته از ویژگی جدیدی به نام «Reels» برای ترکیب ویدیو و موزیک رونمایی کرد.  TikTok به یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان، به ویژه در میان تینیجرها و جوانان است.

بنابراین همانطور که انتظار می‌رود، فیس بوک و به طور خاص اینستاگرام، برای رقابت با امکانات جذاب این برنامه در پلتفرم خود قابلیت Reels را راه اندازی کرد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای را ضبط کنید و به اشتراک بگذارید.

چرا برزیل؟

 

اولین بازاری که Reel در آن راه اندازی می‌شود در برزیل است. کاربران اینستاگرام در کشور آمریکای جنوبی از این پس می‌توانند با همراهی موسیقی کلیپ‌های کوتاه ضبط کرده و به اشتراک بگذارند.برزیل یک انتخاب طبیعی برای اولین کشوری بود که Reels را امتحان کرد زیرا بازار بزرگ اینستاگرام خود را دارد و آنها عاشق گوش دادن به موسیقی هستند.

تقریباً مشابه آنچه در اپلیکیشن تیک تاک وجود دارد، کاربران قادر هستند با استفاده از این امکان ویژه ویدیوهای خود را با اضافه کردن افکت‌های واقعیت افزوده، موزیک و دستکاری سرعت ویرایش کنند. Reels در واقع یک راه عالی برای تولید محتواهای خلاقانه‌ای است. علاوه بر مواردی که گفته شد امکان ریمیکس کردن ویدیوهای کاربران دیگر نیز وجود دارد.

قابلیت Reels:

کاربران می‌توانند با رفتن به استوری اینستاگرام، قابلیت Reels را پیدا کرده و ویدیوهای خود را در حالت بی‌صدا ضبط کنند. همچنین می‌توان با جست‌وجوی ویدیوهای دیگر از طریق هشتگ‌ها یا در صفحه Explore، از آهنگ آنها نیز استفاده کرد. امکان بهره‌مندی از بانک موزیک فیسبوک که شامل آثاری از ناشران بزرگ و مستقل هست، نیز وجود دارد.

مدیر اینستاگرام؛ رابی استین، اعتراف می‌کند که هم از نظر موزیکال و هم محبوبیت به خاطر امکانات برنامه در TikTok قابل ستایش است اما آنها قصد تلقید از این اپلیکیشن را نداشته‌اند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

اما او ادعا می کند که به اشتراک گذاشتن ویدیو با موسیقی واقعاً یک ایده منحصر به فرد نیست، بنابراین آنها می‌خواستند به کاربران فعلی خود فرصتی برای امتحان کردن این قالب واقعاً محبوب را بر روی پلتفرم خودشان فراهم کنند. آنها همچنین در حال بررسی این مسئله هستند که چگونه می تواند یک “قالب منحصر به فرد” برای اینستاگرام در این راستا خلق کنند.

بی‌صبرانه منتظیریم تا ببینیم با این قابلیت اینستاگرام باز هم جذاب‌تر از گذشته می‌شود تا کاربران خود را از حضور در فضاهای دیگر باز بدارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن