خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

ردمی ۸ ای: اولین موبایل با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی!

بعد از معرفی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی گمانه‌زنی می‌شود که احتمالاً گوشی موبایل بعدی سری ردمی از این سنسور استفاده کند. در تاریخ ۱۸ آگوست، دستگاه جدیدی از سری ردمی در سایت تنا نشان داده شده است. حال اولین تصاویر واقعی از این گوشی موبایل که تصور می‌شود، ردمی ۸‌ای باشد، به‌نمایش درآمده است. همانند تصاویری اولیه در تنا، این موبایل ردمی از دوربین دوگانه برخورداراست که به همراه فلش LED و حسگر‌اثر‌انگشت به صورت عمودی در پنل عقب قرار گرفته اند.

بر‌خلاف طراحی متداول گوشی‌های موبایل و جای گرفتن ماژول دوربین در قسمت چپ‌، در این مدل دوربین ها در مرکز آن واقع شده‌اند. همچنین در این تصاویر، لوگو ردمی هم، در قسمت جلو و قسمت عقب به چشم می‌خورد. از تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که یکی از آپشن‌های رنگی جذاب آن، قرمز تیره است. از طرفی دیگر، این احتمال هم وجود دارد که این تصاویر مربوط به Redmi 8 باشد. 

طبق اطلاعاتی که تاکنون در برخی از سایت‌ها منتشر شده یکی از نسخه‌های ردمی ۸ ای، با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه در دسترس قرار می‌گیرد. گرچه آپشن‌های دیگری از آن هم عرضه می‌شود. در زیر بدنه ردمی ۸ ای، از پردازنده Snapdragon 439 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده است. احتمال می‌رود، اولین موبایلی باشد که از سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره برد؛ اما این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است. نمایشگر آن ۶٫۲ اینچی بوده و کیفیت تصویرHD+ را ارائه خواهد داد. 

شایعاتی که قبلاً در مورد گوشی ردمی منتشر شده هم حاکی از آن است که از بریدگی قطره‌ای برخوردار خواهد بود. پردازنده جدید MediaTek Helio G90T را به خدمت خواهد گرفت. لو وایبینگ -معاون Xiaomi Group و مدیر ارشد برند ردمی- خاطر‌نشان‌کرده است که:«تولید انبوه موبایل‌هایی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، آغاز شده است». او همچنین اطمینان‌داده است که موجودی کافی جهت توزیع در بازارهای متعدد نیز وجود خواهد داشت. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن