خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلجعبه گشاییویدئو

جعبه‌گشایی می ۹ پرو ۵G

شرکت شیائومی سال ۲۰۱۹ تنوع زیادی به گوشی‌های سری می خود داد. تاکنون چندین نسخه از این سری روانه بازار شده است. آخرین نسخه‌ای که از این خط تولید به بازار عرضه شد می ۹ پرو بود. عرضه این گوشی‌ها به همین جا ختم نشد، چون این شرکت نسخه ۵G آن را هم در دسترس کاربران قرار داده است. شیائومی می ۹ پرو یکی از گوشی‌های عالی شیائومی در نظر گرفته می‌شود که پردازنده Snapdragon 855+ را به خدمت گرفته است. در نسخه ۵G نیز دقیقاً همین پردازنده بکار رفته است.

از جمله مشخصات می ۹ پرو ۵G می‌توان به دوربین سه گانه آن اشاره کرد. لنز اصلی بکار رفته در دوربین پشت ۴۸ مگاپیکسلی است. لنز ثانویه آن از نوع تله فوتو بوده و رزولوشنی برابر با ۱۲ مگاپیسکل دارد. به علاوه به یک لنز ۱۶ مگاپیسکلی اولتراواید نیز مجهز شده که می‌تواند تاثیر به سزایی در ثبت عکس‌های گروهی داشته باشد. دوربین سلفی آن نیز ۲۰ مگاپیکسلی است.

در رابطه با نمایشگر Mi 9 pro هم گفته می‌شود که پنل Super AMOLED را به خدمت گرفته است. اندازه‌ای برابر با ۶٫۳۹ اینچ دارد. این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل را ارائه داده و تراکم پیکسلی آن ۴۰۳ پیکسل در اینچ است. یکی دیگر از نقاط قوت آن جدای بکارگیری یک پنل سوپر آمولد استفاده از روکش محافظ گوریلاگلس ۶ است که مقاومت بی‌نظیری را به این گوشی پرچم‌دار شیائومی بخشیده است. از جمله امکاناتی که برای یک مدل موبایل ۵G حائز اهمیت بوده، برخورداری از یک باتری قدرتمند است. به این دلیل که اتصال به شبکه ۵G شارژ بیشتری را مصرف خواهد کرد. برای حل این مشکل نیز می ۹ پرو ۵G به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است.

با برخورداری از فست شارژ ۴۰ وات می‌توان در حداقل زمان ممکن می ۹ پرو ۵G را شارژ کرد.

از این رو طول عمل فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهد داد. همچنین از محدود موبایل‌هایی است که نسخه Quick Charge 4+ شارژ سریع و یا فست شارژ ۴۰ وات را به خدمت گرفته است. در نتیجه نه تنها طول عمر بی‌نظیری داشته بلکه در مقایسه با گوشی‌هایی که دارای فست شارژ‌های پایین‌تری هستند زمان بسیار کمتری را برای شارژ کامل نیاز خواهد داشت. در ویدئو جعبه گشایی می ۹ پرو ۵G می‌توانید با طراحی و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی فوق‌العاده شیائومی آشنا شوید.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن