خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایلاخبار لپ تاپگجت‌های هوشمند

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

IFA رسماً تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹ ادامه می‌یابد، اما اگر زمانی نداشته‌اید که اخبار IFA را دنبال کنید، لیست بهترین‌ها و جدیدترین‌های IFA 2019 که توسط ۱۹ مگ تدارک دیده شده، شما را در جریان این رویداد قرار خواهد داد. این لیست شامل محصولاتی می‌شود که به دلیل کیفیت، جدید بودن، مفید بودن یا جسارت در طراحی توجه ما را به خود جلب کرده‌اند.

Acer Predator Thronos Gaming Chair

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

نسخه سال ۲۰۱۹ صندلی بازی Thronos بیشتر از سال‌های گذشته جذاب است! طراحی جدیدتر و سبک‌تر به نظر می‌رسد و کاملاً قابل تنظیم است تا متناسب با مورفولوژی کاربر باشد و از قابلیت ماساژ نیز برخوردارست.

Samsung Galaxy A90 5G

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

۵G یک فناوری جدید و شگفت انگیزست، اما واقعیت این است که تلفن‌های پرچمدار که از ۵G پشتیبانی می‌کنند، بین ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار قیمت دارند، بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته است با ارائه Galaxy A90 5G، محدوده قیمت این فناوری را تا ۷۵۰ پوند پایین بیاورد.

ساندبارTCL TS9030 RAY.DANZ

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

استفاده از قابلیت Dolby Atmos نادر نیست، اما TCL با استفاده از تکنیک انتشار صدا Ray-Danz به شما امکان می‌دهد صدایی سه بعدی را تجربه کنید.

ASUS’ ProArt StudioBook One

ASUS’ ProArt StudioBook One

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

کاربران لپ تاپ که در صنعت و هنر کار می‌کنند اغلب از تأخیر عملکرد لپ تاپ خود شکایت دارند؛ ASUS ProArt StudioBook One به لطف پردازنده قدرتمند Core i9 و گرافیک NVIDIA Quadro RTX 6000 بهترین عملکرد را برای این افراد به ارمغان خواهد آورد.

Philips SmartSleep

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

خروپف یک مشکل شایع است و راه حل‌های بالقوه اغلب گران، ناخوشایند و غیرقابل اعتماد هستند. Philips SmartSleep در IFA 2019 به عنوان یک محصول بالینی و هوشمند معرفی شد. اکثر افراد در وضعیت خواب مشخصی خروپف می‌کنند، بنابراین اگر کاربر در حالت “اشتباه” بخوابد، این محصول به اندازه کافی هوشمند است تا وضعیت غلط را احساس کند و با لرزش خود، کاربر را مطلع نماید.

Lenovo Yoga C940

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

Lenovo Yoga C940 به لطف طراحی و کیفیت ساخت عالی و همچنین صفحه نمایش فوق العاده و اسپیکر قدرتمند، یک تجربه فوق العاده را فراهم می‌کند. کاربران حرفه‌ای می‌توانند نسخه ۱۵ اینچی را انتخاب کنند که دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA  است.

Motorola One Zoom

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

موتورولا یک برند مشهور در زمینه تولید و فروش گوشی ارزان قیمت است. اما Motorola One Zoom محصول متفاوت این برند در رویداد IFA 2019 بود. از نظر طراحی، ماژول دوربین زیبا و البته قدرتمندی را با قابلیت زوم شگفت انگیز در این محصول به کار برده است.

LG G8x Dual Screen

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

ال جی ممکن است بخاطر نداشتن گوشی منعطف از سایر برندها عقب افتاده باشد، اما صفحه نمایش دوگانه LG G8x شاید تنها تلفن تاشو باشد که همه مردم از عهده خرید آن برمی‌آیند. دوام این گوشی مانند سایر تلفن‌های ال جی بالاست.

Garmin Venu Smartwatch

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

در دنیای ورزش، گارمین به عنوان بهترین ارائه دهنده گجت و ساعت‌های هوشمند کاملاً شناخته شده است. این شرکت محصولاتی متناسب با فعالیت‌های خاص دارد؛ Garmin Venu Smartwatch یکی از همین مححصولات است. عمر باتری ۵ روزه Garmin Venu ، صفحه نمایش OLED و امکاناتی مانند سنجش تنفس و ضربان قلب، سنجش کالری سوزی و موارد دیگر از قابلیت این کالا به شمار می‌رود.

HiSilicon Kirin 990 Processor

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

جنگ پردازنده های گوشی‌های هوشمند هرگز به پایان نمی رسد. Kirin 990 و Kirin 990 5G که به تازگی معرفی شده است، به گوشی‌ها، قدرت و عملکرد فوق‌العاده می‌بخشد. مهمتر از همه، نسخه ۵G این پردازنده دارای یک مودم تعبیه شده درون خود چیپست است.

شارژر بی سیم Sandisk iXPAND با قابلیت تهیه بکآپ

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

با وجود توصیه‌های کارشناسان رایانه، تقریباً نیمی کاربران گوشی هوشمند هرگز از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کنند، با این حال، همه گوشی‌های خود را یک بار در روز شارژ می‌کنند. Sandisk iXPAND  علاوه بر شارژ دستگاه، نسخه پشتیبان نیز از آن تهیه می‌کند.

Honor Vision smart TV

جدیدترین‌ها و بهترین‌های تکنولوژی IFA 2019

Honor Vision یک حرکت جسورانه از Honor است. این مدل اولین تلویزیون هوشمند از این شرکت است و همراه با سیستم عامل جدید HarmonyOS، عرضه می‌شود که ممکن است به یک نقطه عطفی در آینده هواوی تبدیل شود. در مورد Honor Vision، باید گفت که یک تلویزیون هوشمند است که همگام‌سازی راحت‌تری با گوشی هوشمند هواوی و هانر ارائه می‌دهد، البته با گوشی‌های غیر هواوی نیز تعامل دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن