خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژی

تلویزیون وان پلاس به زودی تولید خواهد شد

بعد از ورد غول‌های موبایل‌سازی نظیر شیائومی و آنر به بخش تولید لوازم‌خانگی، اکنون نوبت به شرکت وان‌ پلاس رسیده تا شانس خود در این عرصه هم امتحان کرده و آماده می‌شود تا از تولید گوشی‌های هوشمند پا را فراتر گذارد. اکنون نام این دستگاه و لوگوی رسمی آن را تأیید‌شده است.

در اوایل سال ۲۰۱۹ بود که این برند چینی اعلام کرد که قصد دارد که به حوزه تلویزیون‌های هوشمند نیز وارد شود. به گفته مدیران این‌ شرکت به طور کلی در چند سال اخیر نوآوری خاصی در تولید تلویزیون‌ها انجام نگرفته و آنها امیدوارند قابلیت‌های نوآورانه زیادی را در تلویزیون‌های خود به کار‌گیرند.

وان پلاس ایدئولوژی خود را به این شکل عنوان کرده است: «هیچ برندی نمی تواند به نگرش، ارزش و غرور ما برسد». به همین دلیل هم از اسم ساده‌ای استفاده کرده است. به‌جای عرضه یک مدل از تلویزیون، تصمیم بر این است که طیف وسیعی از تلویزیون‌های LCD و OLED را روانه بازار کند. یک لیست صدور گواهینامه از هفته گذشته نشان داده ک مدل‌های ۴۳ تا ۷۵ اینچی آن در دست تولید است.

در سپتامبر ۲۰۱۸، بیت لاو ؛مدیر‌عامل وان‌ پلاس؛ در بیانه‌ای دعا کرد که «OnePlus TV، یک تلویزیون عالی و پرچم‌دار خواهد بود». این تلویزیون وان پلاس با خصوصیاتی که دارد می‌تواند برای مدل‌های دیگری مثل Xiaomi’s Mi TV رقیب سرسختی در نظر گرفته شود. وی ادعا می‌کند که بر اساس گفته‌های افرادی که با روند این شرکت آشنا هستند، عرضه اولین سری تلویزیون‌های هوشمند بین ۲۶ سپتامبر و ۳۰ سپتامبر آغاز می‌شود. رویداد رونمایی از این مدل احتمالاً در ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که وان‌ پلاس تلویزیون‌های خود را در کشور چین و آمریکا به فروش برساند.

از طرفی دیگر هم این احتمال می‌رود که مدل ۴۳ اینچی این تلویزیون وان پلاس در هند عرضه‌شده و در دسترس کاربران قرار‌گیرد. در‌حالی‌که مدل ۷۵ اینچی آن تنها در ایالات متحده به‌فروش‌ خواهد رسید. بدون‌شک با استفاده از این محصول تجربه‌ای از هوشمند بودن را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌توان پا را فراتر از یک تصویر ساده گذاشت. وان‌ پلاس ادعا می‌کند لوگو آن از اثر هنری کلاسیک مانند نماد «ماندالای هندو باستان» و همچنین «هیرویون آرگوس» معبد یونان باستان الهام‌گرفته‌شده است. تلویزیون OnePlus هنوز در دست ساخت بوده، اما خبرهای هیجان‌انگیزی از آن به زودی منتشر خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن