خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژی

تلویزیون های بی سیم سامسونگ نسل جدید تلویزیون های هوشمند

این روزها تکنولوژی وایرلس به جهان مسلط شده و تاکنون دستگاه های زیادی تولید شده که از این فنآوری پشتیبانی می کنند. از این میان می توان به انواع گوشی موبایل، گجت های هوشمند، اسپیکر، هدفون و هندزفری و غیره اشاره کرد. حال نوبت به تلویزیون ها رسیده است. سامسونگ یکی از تولید کننده هایی است که بر روی ساخت یک تلویزیون بی سیم متمرکز شده و به زودی تلویزیون واقعی وایرلس خود را خواهد ساخت.

19kala

اکنون به این هدف نزدیک شده و جدیدترین دستگاه های این شرکت همانند مدل پرچم دار Q90R QLED از یک جعبه One Connect box برای تمام ارتباطات سیمی خود استفاده کرده است. با استفاده از آن تنها یک کابل برای اتصال به نمایشگر نیاز است. این سوال مطرح می شود که چرا ما باید همین یک عدد را هم داشته باشید در حالی که با به کارگیری تکنولوژی جدید می توانیم همان را هم حذف کنیم؟ از آنجایی که هر روز افراد بیشتری نمایشگرهای خود را به دیوار متصل می کنند در حالی که کابل های متعدد آنها دردسر ساز هستند.

 

با در نظر گرفتن این موضوع این شرکت قصد دارد که این مشکل را به طور کامل برطرف سازد و اخیرا طرحی از سایت Let’s Go Digital منتشر شده که طراحی اولیه این تلویزیون ها را نشان می دهد. این تلویزیون از انتقال بی سیم نیروی برق استفاده خواهد کرد. این دستگاه به شکل یک فرستنده و گیرنده بسیار باریکی نشان داده شده که به صورت مغناطیسی به پشت نمایشگر متصل شده است. سپس از یک جعبه فرستنده صحبت شده که به احتمال زیاد، چیزی مشابه به Connect box خواهد بود که به برق اصلی متصل می شود.

19kala

وایرلس تکنولوژی جدیدی نبوده اما تاکنون به مسافت و مقدار نیروی قابل انتقال محدود شده است. با وجود اینک امکان ساخت یک مدل تلویزیون قابل حمل وجود داشته که می تواند نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری تامین کند سامسونگ به وضوح چیزی دیگری را در برنامه دارد که بتواند نیروی برق یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را مستقیماً از برق اصلی بدون نیاز به هر گونه کابل فراهم کند. همه این طرح هایی که تاکنون منتشر شده جالب و سرگرم کننده بوده اما بعد از مدل های منعطف و شفاف بسیار جالب خواهد بود که ببینیم دستگاه های وایرلس زمانی که ساخته شوند به یکی از موضوعات داغ تبدیل خواهند شد یا خیر؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن