خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار لپ تاپ

تراشه AMD R5 3500U مغز متفکر ردمی بوک

امروز مورخ ۱۷ اکتبر ۲۰۱۹ شیائومی تأیید کرد RedmiBook جدید به تراشه AMD جدید مجهز خواهد شد و در تاریخ ۲۱ اکتبر عرضه می‌شود. این خبر از طریق انتشار پوستری تأیید شد که نشان می‌دهد سری جدید RedmiBook از پردازنده AMD R5 3500U استفاده خواهد کرد. اولین بار است که شیائومی قصد دارد از تراشه شرکت ای ام دی استفاده کند. تاکنون شایعات و خبرهای متعددی در مورد لپ‌تاپ ردمی منتشر شده که همه بیان کرده‌اند که احتمالاً این دستگاه با پردازنده AMD عرضه خواهد شد. محتمل‌ترین دستگاهی که این پردازنده را به خدمت خواهد گرفت ردمی‌بوک است.

همان طور که گفته شد، اولین بار است که مدلی از ردمی بوک، به جای استفاده از پردازنده‌های اینتل از پردازنده AMD استفاده می‌کند. شرکت AMD اخیراً سری جدیدی از پردازنده‌ها را عرضه کرده که عملکرد چندرشته‌ای بسیار قابل‌توجهی را از خود نشان داده‌اند و نسبت به بسیاری دیگر عملکرد آنها عالی است. شاید یکی از دلایلی که شرکت شیائومی تصمیم گرفته در ردمی بوک جدید خود از این مدل پردازنده‌های AMD استفاده کند نیز همین باشد.

لپ‌تاپ ردمی

طبق اطلاعاتی که از این پوستر منتشر شده، فرکانس پردازنده R5 3500U که در ردمی بوک بکار رفته، بهینه نشده، از این رو مقدار حرارتی که تولید می‌کند به مقدار قابل توجهی روی عملکرد آن تأثیر خواهد گذاشت. از این رو این لپ‌تاپ می‌بایست به سیستم‌های خنک‌کننده نیز مجهز شود. 

یکی دیگر از نکات جالب‌توجه در رابطه با این لپ‌تاپ برچسب قیمتی است که شیائومی برای آن در نظر گرفته است. به این دلیل که AMD R5 3500U قیمت بسیار کمتری داشته و عملکرد بهتری دارد. همچنین این پردازنده می‌تواند به صورت چهار‌هسته‌ای و هشت‌هسته‌ای طراحی شود و حداکثر فرکانس آن به ۳٫۷ گیگاهرتز می‌رسد.

لپ‌تاپ ردمی

AMD همواره با عملکرد فوق‌العاده پردازنده‌های خود، به ویژه سری Ruilong که اخیراً رونمایی شده شناخته شده است. کارایی چند رشته‌ای یا  Multi-Threading قدرتمند و APU پربازده، این نوع پردازنده را به یکی از محصولات پرطرفدار بازار تبدیل کرده است. در کنار همین پارامترهای عملکردی، این تراشه‌های AMD از قیمت مناسبی نیز به نسبت محصولات اینتل برخوردار هستند. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از این محصول جدید شیائومی منتشر خواهیم کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن