خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار لپ تاپ

بررسی و جعبه‌گشایی ایسوس ذن بوک پرو Duo با نمایشگر ۴ K

حقیقتاً طراحی ایسوس ذن بوک پرو دو را یک تغییر جالب در طراحی لپ‌تاپ‌های کلاسیک می‌توان در نظر گرفت. این روزها شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ با ارائه لپ‌تاپ‌های دونمایشگره سعی بر رقابت و کنار زدن یکدیگر دارند. تاکنون نیز مدل‌های بسیار عالی از این نوع محصولات معرفی شده است. از جمله نقاط برجسته در خرید لپ‌تاپ ایسوس ذن‌بوک پرو دو برخورداری از نمایشگرهایی است که رزولوشن ۴k را ارائه می‌دهند. همچنین Asus ZenBook Pro Duo دارای یک نمایشگر جذاب OLED است. Screenpad Plus نیز برای این نوع مدل‌ها بسیار جالب به حساب می‌آید.

ذن بوک پرو دوو

از نظر قابلیت و امکانات سخت‌افزاری نیز بسیار پرقدرت بوده؛ در حالی که از کیفیت ساخت بسیار عالی نیز برخوردار است. همان طور که می‌دانید این نوع لپ‌تاپ‌ها سالهاست که از همان زبان طراحی قدیمی بهره می‌برند. تنها تغییراتی که در طی این سال‌ها صورت گرفته فقط در اندازه و ضخامت آنها بوده است. ابعاد ایسوس ذن بوک پرو Duo، برابر با ۲٫۴×۳۵٫۹×۲۴٫۶ میلی‌متر و وزن آن ۲٫۵ کیلوگرم است.

از دیگر قابلیت‌های مرتبط با طراحی این لپ‌تاپ می‌بایست گفت که ناحیه لمسی به بخش راست کیبورد منتقل شده است. برای اتصالات متعدد نیز لپ‌تاپ ایسوس ذن بوک پرو دوو از پورت‌های متعددی برخوردار بوده که از این میان می‌توان به پورت‌های hunderbolt 3 USB-C و جک صوتی، پورت USB 3.1 در قسمت راست و پورت شارژ و HDMI به همراه یک پورت USB 3.1 دیگر در سمت دیگر اشاره کرد.

همان طور که در ویدئو زیر مشاهده می‌کنید ایسوس ذن بوک پرو دوو فاقد پورت Ethernet و پشتیبانی از کارت حافظه microSD است. صفحه اصلی این نمایشگر اندازه‌ای برابر با ۱۵٫۶ اینچ داشته و از نوع OLED است که رزولوشن ۳,۸۴۰×۲,۱۶۰ پیکسل را ارائه داده است. نتیجه استفاده از این ترکیب برای نمایشگر ارائه کیفیت غیرقابل تصور تصاویر است. به طور کلی رنگ‌های شاداب و سرزند‌ه‌ای را به نمایش گذاشته و کنتراست آن عالی است. در ویدئو زیر می‌توانید با طراحی این مدل منحصر به فرد ایسوس و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوق‌العاده آن آشنا شوید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن