خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار ریلمیاخبار گوشی موبایلنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

بررسی و مشخصات ریلمی ایکس ۵۰ پرو؛ پرچمدار قدرتمند ۲۰۲۰ ریلمی

این روزها شاهد معرفی گوشی‌های متعددی هستیم. در تاریخ ۲۴ فوریه شرکت سونی از سه مدل گوشی خود به نام‌های سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ و سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ و سونی اکسپریا ال ۴ رونمایی کرده است. شرکت realme نیز از گوشی پرچمدار جنجالی خود به نام ریلمی ایکس ۵۰ پرو رونمایی کرد. در ویدئو زیر می‌توانید با بررسی اولیه این گوشی ریلمی آشنا شوید.

بررسی و مشخصات ریلمی ایکس ۵۰ پرو؛ پرچمدار پرقدرت ۲۰۲۰ ریلمی

طراحی:

در ریلمی ایکس ۵۰ پرو چندین خصوصیت ارتقاء یافته که آن را از نسخه ریلمی ایکس ۵۰ متمایز می‌سازد. قبل از هر چیزی به طراحی این گوشی ریلمی می‌پردازیم. پنل پشت کاملاً انحنادار طراحی شده و ماژول دوربین استفاده شده نیز به صورت عمودی و در گوشه سمت چپ واقع شده است. در مجموع این ماژول در بردارنده ۴ سنسور بوده؛ اما فلش در خارج از آن واقع شده است.

در سمت پایین نیز لوگو ریلمی به چشم می‌خورد، شاید این گوشی ریلمی طراحی خاص و منحصر‌به‌‍فردی نداشته باشد؛ اما با متریالی که در ساخت بدنه استفاده کرده، قطعاً یکی از گوشی‌های مستحکم پرچمدار سال ۲۰۲۰ خواهد بود. هم در پنل جلو و هم در پنل عقب از شیشه گوریلاگلس ۵ استفاده شده و فریم آن آلومینیومی است.

گوشی ریلمی ایکس 50 پرو

نمایشگر:

نقطه برجسته دیگر ایکس ۵۰ پرو نمایشگر تمام صفحه آن بوده که برای رسیدن به این هدف از دوربین هول_پانچ دوگانه بهره برده است. این نمایشگر کاملاً بدون حاشیه بوده و پنل Super AMOLED آن نیز با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ~۴۰۹ عملکرد بسیار عالی را هم از نظر ارائه رنگ و هم از نظر نمایش جزئیات خواهد بود و اندازه آن نیز ۶.۴۴ اینچی است.

برای اطلاع از قیمت گوشی ریلمی x50 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

دوربین:

دوربین اصلی آن چهارگانه بوده و لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، از سه سنسور متشکل از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی(تله فوتو)، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز برخوردار است؛ اما نقطه قوت این گوشی را می‌توان دوربین سلفی آن در نظر گرفت به این دلیل که از دو لنز ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

باتری بکار رفته در این گوشی نیز ۴۲۰۰ میلی‌آمپری بوده و از فست‌شارژ ۶۵ واتی نیز بهره برده است، گفته می‌شود که این گوشی می‌تواند در ۳۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ شود. نظر شما در مورد برند ریلمی چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ در میان گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

مشخصات دوربین ریلمی ایکس ۵۰ پرو چیست؟

دوربین اصلی ریلمی ایکس 50 پرو چهارگانه بوده و لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، از سه سنسور متشکل از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی(تله فوتو)، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز برخوردار است؛ اما نقطه قوت این گوشی را می‌توان دوربین سلفی آن در نظر گرفت به این دلیل که از دو لنز ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

مشخصات باتری ریلمی ایکس ۵۰ پرو چیست؟

باتری بکار رفته در این گوشی نیز ۴۲۰۰ میلی‌آمپری بوده و از فست‌شارژ ۶۵ واتی نیز بهره برده است، گفته می‌شود که این گوشی می‌تواند در ۳۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ شود.

کیفیت نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰ پرو چطور است؟

نمایشگر ایکس ۵۰ پرو تمام صفحه بوده که برای رسیدن به این هدف از دوربین هول_پانچ دوگانه بهره برده است. این نمایشگر کاملاً بدون حاشیه بوده و پنل Super AMOLED آن نیز با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ~۴۰۹ عملکرد بسیار عالی را هم از نظر ارائه رنگ و هم از نظر نمایش جزئیات خواهد بود و اندازه آن نیز ۶.۴۴ اینچی است.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن