خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

با Google Photos خاطرات خود را دوباره زنده کنید!

برنامه Google Photos از ویژگی‌ جدیدی به نام Memories برخوردار شده است، ویژگی مشابه با یادآوری که با آن در شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک و اینستاگرام آشنا هستید، اما از عکس‌ها و فیلم‌های شخصی شما استفاده می‌کند. هدف این است که شما را به یاد روزهای گذشته بیندازد و یادآور خاطرات شما باشد.

با توجه به اینکه دوربین‌های گوشی‌های هوشمند این روزها بسیار قدرتمند هستند، بسیاری از ما از گوشی خود به عنوان وسیله و ابزار اصلی برای عکسبرداری استفاده می‌کنیم. برای همین آسان است که صدها عکس را در یک روز ثبت کنیم. البته با گذشت سالها، هزارها تصویر خواهیم داشت که  بدون یک برنامه اختصاصی، مدیریت همه این عکس‌ها دشوار خواهد بود. Google Photos همه کارهای سخت مانند پشتیبان‌گیری و مدیریت عکس‌های شما برایتان به راحتی انجام می دهد.

Memories

حالا هم Google Photos ویژگی جدیدی را ارائه می‌دهد که به کمک آن خاطرات خود را دوباره زنده کنید. این قابلیت Memories on The Keyword نام دارد. این شرکت اعلام کرده که Memories به گونه‌ای طراحی شده است که:

“خاطرات شما را پیش چشمانتان قرار دهد و آلبوم شخصی شما خواهد بود تا بتوانید بنشینید و از دیدن بهترین لحظه‌های زندگی خود که سپری شده، در قاب تصویر لذت ببرید.”

این قابلیت عکس‌ها و فیلم‌های سال‌های گذشته را در بالای گالری شما قرار می‌دهد که با برچسب “۱ سال پیش” ، “۲ سال پیش” و غیره مشخص شده است، کافیست بر روی یکی از آنها کلیک کنید و تا گزیده‌ای از عکس‌ها و فیلم‌های شما نشان داده شود. علاوه بر این  Memories ،Google  چندین ویژگی جدید دیگر را نیز به Photos اضافه کرده است.

مهمترین ویژگی دیگر این برنامه، امکان جستجوی متن در تصویر است که به شما امکان می‌دهد متن را در عکس‌های خود جستجو کنید. همچنین در آمریکا، هم اکنون می‌توانید چاپ عکس از Google Photos سفارش داده و یک نسخه بزرگتر از یک عکس را برای آویز کردن داشته باشید، می‌توانید چاپ بوم را نیز سفارش دهید و آن را در خانه خود تحویل تحویل بگیرید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن