خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

۵ برنامه مفید و کاربردی برای سلامت کارمندان!

یقیناً، شغل اداری به آرامی بر سلامتی و تناسب اندام شما تأثیر می‌گذارد. نشستن بیش از حد و طولانی، وضعیت بد بدن، درد عضلات به دلیل انجام کارهای تکراری، استرس و اضطراب و غیره از این عوامل تاثیرگذار هستند. با انجام اقدامات کوچک می‌توانید جلوی جدی شدن آنها را بگیرید. در همین راستا ۱۹کالامگ؛ ۵ برنامه کاربردی را به شما معرفی می‌کند.

Fix Posture : برای رفع مشکل خود به وب کم نگاه کنید!

5 برنامه مفید برای کارمندانی که کار مناسب و سالم می‌خواهند.

Fix Posture یک وب سایت است که تذکر می‌دهد چگونه به بهترین و ارگونومی‌ترین حالت پشت میز کار خود بنشینید. پس از دسترسی به وب کم، هوش مصنوعی تعیین می‌کند که آیا اشتباهی در نشستن مرتکب شده‌اید یا خیر. علاوه بر این Fix Posture یک یادآوری ساعتی برای شما ارسال می‌کند تا نحوه نشستن را بررسی کنید. بی عیب و نقص نیست، اما آن را امتحان کنید. قطعاً بعد از استفاده از این برنامه احساس می‌کنید با وضعیت بهتری نشسته‌اید.

Move More: برنامه دسک تاپ برای هشدار

5 برنامه مفید برای کارمندانی که کار مناسب و سالم می‌خواهند.

چندین مطالعه علمی نشان داده‌اند که نشستن بیش از حد طولانی در یک مکان مضر است. از مضرات آن می‌توان به دیابت، بیماری‌های قلبی و پوکی استخوان اشاره کرد. وقتی مشغول کار هستید یک برنامه یادآوری ساده می‌تواند یادآوری کند که این مشکل را برطرف کند.

Move More یک نرم افزار دسک‌تاپ برای همه سیستم عامل‌های اصلی است که یادآوری می‌کند نیاز دارید استراحت کنید. می‌توانید مدت زمان یادآوری را به صورت دستی و گزینه هشدار صوتی تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید یک پیام را با یادآوری دریافت کنید تا فعالیتی سالم انجام دهید. پیام قابل تنظیم است و می‌توانید کمی خلاق بوده، یک لیست ساده از عادات سالم خود مانند انجام حرکت کششی، خوردن میان‌وعده و … را در این لیست قرار دهید.

Mindshift : با استرس و اضطراب در کار مقابله کنید

5 برنامه مفید برای کارمندانی که کار مناسب و سالم می‌خواهند.

موقعیت‌های اداری و کاری اغلب می‌توانند استرس‌زا باشند و باعث اضطراب شما شوند. برای کمک به شما در کنار آمدن با آنها، یک برنامه رایگان وجود دارد که شما را راهنمایی می‌کند و به عنوان یک ردیاب خلق و خوی به شما کمک می‌کند.
بر اساس  درمان شناختی-رفتاری، می‌توانید طیف وسیعی از تمرینات را در بخش های تفکر سالم و اقدامات عملی انتخاب کنید. اکثر چنین برنامه هایی، مدیتیشن‌های کوتاه راهنمایی برای آرام کردن شما وجود دارد. Mindshift یک روش موثر برای مقابله با استرس و اضطراب در محل کار است. با توجه به وضعیتی که دارید روشی مناسب برای شما پیشنهاد می‌دهد..

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

دانلود برای Android و iOS رایگان است.

Brogrammer : یادآور استراحت و فعالیت

5 برنامه مفید برای کارمندانی که کار مناسب و سالم می‌خواهند.

اگر در کار خود گم می‌شوید و خودتان را فراموش می‌کنید، یک سوت هیجان زده می‌تواند شما را از این حالت خارج کند. Brogrammer مانند مربی‌ به شما می‌گوید وقت آن است که استراحت کنید، از خواب بلند شوید و حرکت کنید. یک برنامه وب رایگان است که یادآوری‌های دوره‌ای را برای شما ارسال می‌کند و یک تمرین حرکتی را پیشنهاد می‌کند. یادآوری نوشیدن آب نیز از قابلیت‌های آن است.
Brogrammer حتی به شما امکان می‌دهد برای نیازهای خود یک برنامه تمرین سفارشی ایجاد کنید. در آن، می توانید انواع تمرین‌های مورد نظر خود، تعداد دفعات انجام این تمرینات، مدت زمان کار و استراحت را سفارشی کنید. به عنوان یک برنامه کاملاً رایگان می‌توانید از آن در دسکتاپ یا حتی روی تلفن همراه خود استفاده کنید.

Darebee’s 100 Office Workouts

5 برنامه مفید برای کارمندانی که کار مناسب و سالم می‌خواهند.

هنگامی که شما در حین کار یک استراحت سریع انجام می‌دهید، انجام حرکات کششی می‌تواند به رفع خستگی کمک کند. Darebee یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای یافتن پی‌دی‌اف در حوزه سلامت و تناسب اندام به صورت رایگان است.
چه از آن از طریق PDF ebook و چه از برنامه Android آن استفاده کنید یکسان است. ۱۰۰ تمرین اداری در این برنامه وجود دارد که همه آنها نیازی به بلند شدن ندارد و برخی را در حالت نشسته روی صندلی انجام دهند، برخی دیگر شما را مجبور به بلند شدن و حرکت در اطراف می‌کند. نحوه انتخاب تمرین‌های اداری به شما بستگی دارد زیرا راهنمای مشخصی برای آن وجود ندارد. بهترست یک بار در این صفحه بچرخید و بهترین آنها را با توجه به موقعیت مورد نظر خود برای ورزش انتخاب کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

معرفی اپلیکیشن برای مقابله با اضطراب و نگرانی:

✔️ موقعیت‌های اداری و کاری اغلب می‌توانند استرس‌زا باشند و باعث اضطراب شما شوند. برای کمک به شما در کنار آمدن با آنها، یک برنامه رایگان وجود دارد که شما را راهنمایی می‌کند و به عنوان یک ردیاب خلق و خوی به شما کمک می‌کند. بر اساس درمان شناختی-رفتاری، می‌توانید طیف وسیعی از تمرینات را در بخش های تفکر سالم و اقدامات عملی انتخاب کنید. اکثر چنین برنامه هایی، مدیتیشن‌های کوتاه راهنمایی برای آرام کردن شما وجود دارد. Mindshift یک روش موثر برای مقابله با استرس و اضطراب در محل کار است. با توجه به وضعیتی که دارید روشی مناسب برای شما پیشنهاد می‌دهد.

معرفی اپلیکیشن یادآور استراحت و فعالیت برای افراد پرمشغله:

✔️ برنامه Brogrammer مانند مربی‌ به شما می‌گوید وقت آن است که استراحت کنید، از خواب بلند شوید و حرکت کنید. یک برنامه وب رایگان است که یادآوری‌های دوره‌ای را برای شما ارسال می‌کند و یک تمرین حرکتی را پیشنهاد می‌کند. یادآوری نوشیدن آب نیز از قابلیت‌های آن است. Brogrammer حتی به شما امکان می‌دهد برای نیازهای خود یک برنامه تمرین سفارشی ایجاد کنید. در آن، می توانید انواع تمرین‌های مورد نظر خود، تعداد دفعات انجام این تمرینات، مدت زمان کار و استراحت را سفارشی کنید. به عنوان یک برنامه کاملاً رایگان می‌توانید از آن در دسکتاپ یا حتی روی تلفن همراه خود استفاده کنید.

معرفی نرم افزار هشدار دسکتاپ برای استراحت:

✔️ Move more یک نرم افزار دسک‌تاپ برای همه سیستم عامل‌های اصلی است که یادآوری می‌کند نیاز دارید استراحت کنید. می‌توانید مدت زمان یادآوری را به صورت دستی و گزینه هشدار صوتی تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید یک پیام را با یادآوری دریافت کنید تا فعالیتی سالم انجام دهید. پیام قابل تنظیم است و می‌توانید کمی خلاق بوده، یک لیست ساده از عادات سالم خود مانند انجام حرکت کششی، خوردن میان‌وعده و … را در این لیست قرار دهید.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. لینک mindshift رو لطفا قرار بدید
    ممنونم از وبسایت خوب و کاربردی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن