خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گلکسی S10 Lite؛ انتخابی ایده‌آل برای عکاسان حرفه‌ای

سامسونگ  سال ۲۰۲۰ را با دو گوشی شروع کرد که گلکسی S10 Lite یکی از آنها بود. این اسمارتفون با قابلیت Super Steady OIS یک پیشنهاد استثنایی و انتخابی ایده‌آل برای عکاسان حرفه‌ای است.

گلکسی اس 10 لایت

ویژگی برجسته Samsung Galaxy S10 Lite؛ سخت افزاری کاملاً جدید به نام Super Steady OIS است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و تصاویر را بدون لرزش ثبت کنید! اما این فقط یک مورد است که باعث می‌شود Samsung Galaxy  S10 Lite به گوشی هوشمند مناسبی برای عکاسان تبدیل شود. از عکس‌هایی با زاویه دید عریض که جزئیات زیاد و مناظر طبیعی را عالی ثبت می‌کند گرفته تا عکس های ماکرو که تمرکز خود را روی سوژه حفظ می‌کند، ویژگی‌هایی هستند که این گوشی سامسونگ را به انتخابی ایده‌آل برای خرید گوشی عکاسان حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

بیایید نگاهی به برخی از ویژگی‌های Galaxy S10 Lite  در بخش دوربین بیندازیم که باعث می‌شود این مدل یکی از بهترین دوربین‌های گوشی اندرویدی باشد!

سخت افزار جدید Super Steady OIS

این سنسور جدید که سامسونگ با گلکسی S10 Lite آغاز به استفاده از آن کرده است برای کنترل لرزش فیلم و عکس بسیار کاربردی است. با کنترل لرزش فیلم‌هایی که ضبط می‌کنید، حرفه ای و با وضوح UHD خواهند بود. در حقیقت، ویژگی Super Steady OIS ترکیبی از جادوگری سخت افزاری و نرم افزاری برای کنترل لرزش‌هاست.

با این ویژگی حتی لازم نیست نگران ابرها باشید یا شرایط کم نور یا صحنه‌های شبانه؛ زیرا  Super Steady OIS  در همه شرایط یکسان کار می‌کند. این ویژگی باعث می شود در شرایط کم نور، دیافراگم دوربین برای مدت زمان طولانی‌تر باز باشد تا نور بیشتری جذب کند، در این شرایط حتی اگر دست هم حرکت کند، تصاویر و فیلم‌های واضحی خواهید داشت.

عکس‌های ماکرو و اولتراواید شگفت انگیز

گلکسی S10 Lite؛ انتخابی ایده‌آل برای عکاسان حرفه‌ای- Super Steady OIS

این گوشی فقط  به دلیل فیلم‌های بدون لرزش نیست که عملکرد درخشانی دارد. Samsung Galaxy S10 Lite در گرفتن عکس‌های ماکرو و با زاویه دید گسترده نیز به همان اندازه ماهر است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

یکی از دوربین های موجود در این گوشی اولترا واید است. این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دید گسترده ۱۲۳ درجه، همان زاویه دید چشم انسان را دارد. این بدان معناست که دوربین گلکسی S10 Lite سامسونگ برای ثبت عکس‌های منظره، پانوراما، عکس های گروهی و موارد دیگر یک انتخاب عالی است. بنابراین چه بخواهید یک عکس گسترده از طبیعت با شکوه کامل بگیرید و یا یک فیلم بومرنگ با پس زمینه زیبا، Samsung Galaxy S10 Lite بهترین دوست شما خواهد بود.

در مورد سنسور سوم، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. با استفاده از این دوربین، می‌توانید به سوژه های خود  به اندازه ۴ سانتی‌متر نزدیک شوید و عکس‌هایی با جزئیات کامل ثبت کنید.

Live Focus

Live Focus Mode یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوبی است که طرفداران عکاسی در Samsung Galaxy S10 Lite دوست خواهند داشت.با این ویژگی می‌توانید جلوه بوکه را در عکس‌ها و فیلم‌ها با استفاده از کشویی در برنامه دوربین تنظیم کنید. تمام دوستان خود را در یک قاب قرار دهید، پس زمینه را محو کرده و حتی میزان تاری را می‌توانید سفارشی کنید. Live Focus جلوه‌هایی مانند Blur ،Color Point ،Big Circle و Glitch را ارائه می‌دهد.

Zoom-In Mic

Zoom-In Mic یا بزرگنمایی صدا قابلیتی است که امکان استفاده از نهایت قدرت سه میکروفون در سامسونگ گلکسی S10 Lite را می‌دهد تا ویدیوهای خود را به صورت درجه یک تهیه کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا نویز پس زمینه را فیلتر کنید.

به غیر از قابلیت‌های جالب دوربین‌های Galaxy S10 Lite، دیگر مشخصات این دستگاه را نیز نباید نادیده گرفت. از جمله:

  • چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و پردازنده گرافیکی Adreno 640
  • تا ۸ گیگابایت رم
  • باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با ۲ روز دوام
  • نمایشگر ۶.۷ اینچی  AMOLED Full-HD + Infinity-O با اسکنر اثر انگشت
  • دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
  • نرم افزار One UI 2.0 مبتنی بر Android 10

این ویژگی‌ها با هم ترکیب شده‌اند تا سامسونگ Galaxy S10 Lite را برای کسانی که می‌خواهند یک گوشی خوب با قیمت مناسب تهیه کنند، انتخابی عالی باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن