خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گلکسی نوت ۱۰ پلاس استار وارز؛ قدرت کهکشان در دستان شما

گلکسی نوت ۱۰ پلاس استار وارز : چندی می‌شود که سامسونگ از عرضه نسخه خاص و جدیدی از سری گلکسی نوت ۱۰ پلاس خبر داده است. این نسخه گلکسی نوت ۱۰ پلاس استار وارز نامیده شده است. حال خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه Galaxy Note 10+ Star Wars جهت پیش سفارش آماده شده است.

در حدود دو هفته دیگر، فیلم جدید Star Wars در سینماها نمایش داده می‌شود. از آن پس کاربران می‌توانند یک نسخه جنگ ستارگان نوت ۱۰ پلاس را سفارش دهند. مشخصه‌های این گوشی خیلی از سری‌های قبلی به دور نیست؛ اما این حس را به کاربر منتقل می‌کند یک گوشی به قدرت یک کهکشان در دستان خود دارند.

گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز

چندی می‌شود که سامسونگ از عرضه نسخه خاص و جدیدی از سری گلکسی نوت ۱۰ پلاس خبر داده است. این نسخه گلکسی نوت ۱۰ پلاس استار وارز نامیده شده است. حال خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه Galaxy Note 10+ Star Wars جهت پیش سفارش آماده شده است.

در حدود دو هفته دیگر، فیلم جدید Star Wars در سینماها نمایش داده می‌شود. از آن پس کاربران می‌توانند یک نسخه جنگ ستارگان نوت ۱۰ پلاس را سفارش دهند. مشخصه‌های این گوشی خیلی از سری‌های قبلی به دور نیست؛ اما این حس را به کاربر منتقل می‌کند که یک گوشی به قدرت یک کهکشان در دستان خود دارند.

گلکسی نوت 10 پلاس استار وار

گلکسی نوت ۱۰ پلاس استار وارز معرفی شد!

سومین و آخرین قسمت از فیلم سه‌گانه جنگ ستارگان، The Rise of Skywalker قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ در سینماها اکران شود و خبرها و شور و اشتیاق مربوط به این فیلم، رو به افزایش است. سامسونگ و دیزنی قبلاً اعلام کرده‌اند که در حال کار روی کمپین‌هایی با هم هستند و امروز مصادف با ۷ دسامبر ۲۰۱۹، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته به قسمت تاریک این نیرو بپیوندد و یک Galaxy Note10 + Edition ویژه را معرفی کرده است.

گلکسی نوت 10 پلاس استاروارز

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گلکسی نوت ۱۰ پلاس استار وار به عظمت یک کهکشان

تصاویر منتشر شده از این گوشی منحصر به فرد از سری نوت، نشان می‌دهد که هر آنچه که شما نیاز دارید را به همراه خود دارد. در کنار این گوشی شما شاهد یک قلم Kylo Ren هستید، درحالی که هندزفری‌های بی‌سیم قرمز رنگ نیز در سمتی دیگر به چشم می‌خورد. گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسخه استار وارز یکی از گوشی‌های لوکس در نظر گرفته می‌شود که از تم Kylo Ren استفاده کرده است.

Galaxy Note 10+ Star Wars

طراح با دقت به طراحی و رنگ فکر کرده است. حتی قلم S قرمز است که ممکن است شما را به یاد چراغ راهنما بیاندازد. آرم‌های سامسونگ و جنگ ستارگان در قسمت عقب آن واقع شده در حالی که دکمه صدا و دکمه پاور در کنار این گوشی قرار دارند. نسخه گلکسی نوت سامسونگ + جنگ ستارگان The Rise of Skywalker نیز با لوازم جانبی مشابه‌ای عرضه خواهد شد.

سامسونگ Galaxy Note 10+ نسخه جنگ ستارگان را با یک پوشش چرمی عرضه کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ استار وارز در بازارهای منتخب با قیمت گوشی ۱۳۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید. این گلکسی نوت جنگ ستارگان در استرالیا، فنلاند، دانمارک، آلمان، فرانسه، هنگ کنگ، کره، نروژ، روسیه، اسپانیا، سوئد، ترکیه، امارات، انگلستان و ایالات متحده آمریکا توزیع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن