خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

کوالکام: اولین گوشی ۵G امسال عرضه خواهد شد!

علاوه بر هوش مصنوعی (AI) یکی دیگر از جنبه های تکنولوژی که به سرعت در حال پیشرفت بوده شبکه ۵G است. استاندارد ۵G (شبکه های مستقل) می تواند تا ژوئن سال جاری به طور کامل نهایی شود. در نتیجه بسیاری از شرکت ها از جمله کوالکام، به شدت کار می کنند تا اولین گوشی ۵G را معرفی کنند. معاون ارشد شرکت کوالکام بیان کرده است که اولین گوشی موبایل با پشتیبانی از این شبکه در سال ۲۰۱۸ با سرعتی برابر با ۴ گیگابایت در ثانیه عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات این خبر با فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید. 

کوالکام: اولین گوشی ۵G امسال عرضه خواهد شد!

این یکی از دلایلی است که پروژه تکنولوژی غیر مستقل ۵G در ماه دسامبر سال گذشته لغو شد. در حال حاضر بر پوشش شبکه LTE تمرکز شده است. بنابرین VoLTE به عنوان مکمل مفید در نظر گرفته شده و یا به نفع ۵G کنار گذاشته خواهد شد. گفته می شود که در ابتدا این شبکه سرعت بسیار بالایی نخواهد داشت. کوالکام ادعا کرده است که محصولاتش از اپراتورهای جهانی با فرکانس های پایین تر از ۶۰۰ مگاهرتز و فراکنس متوسط در حدود ۲٫۵~۴٫۹ گیگاهرتز همچنین باندهای پایه با فرکانس ۲۸/۳۹ گیگاهرتز که در آن حداکثر سرعت به طور متوسط می تواند به ۴ گیگابایت در ثانیه برسد پشتیبانی می کند.

جای هیچ شکی نیست که اولین گوشی هایی که از این تکنولوژی استفاده خواهند گوشی های پرچم دار خواهند بود اما کوالکام همچنین تاکید کرده است که آنها اطمینان خواهند داد که فنآوری های میان رده و پایین رده نیز به دلیل اجتناب از ایجاد یک خلع گسترده میان این دو محدوده به سرعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گوشی های 5g این سال به بازار می آیند

علاوه بر این شرکت کوالکام خاطر نشان کرده است که تصور افراد نباید به گوشی های هوشمند محدود شود. تبلت ها و نوت بوک ها نیز ممکن است این از این تکنولوژی استفاده کنند. بر اساس داده های رسمی قبلی منتشر شده توسط شرکت کوالکام ۱۹ تولید کننده ترمینال و ۱۸ اپراتور از اولین باند پایه ۵G و Xeon X50 شامل سه تا از بزرگترین اپراتورهای چین شیائومی، اپو و ویو استفاده خواهند کرد.

حال می بایست دید که از بین برندهای مطرح ساخت موبایل همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره کدام یک در استفاده از این فنآوری پیشتاز خواهند بود.به نظر شما با ظهور این فنآوری قیمت روز موبایل بیشتر خواهد شد یا خیر و چه تأثیری بر کیفیت گوشی های موبایل خواهد گذاشت. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن