خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

هر آنچه باید راجع به MIUI 11 بدانید!

تنها دو ماه از معرفی اندروید ۱۰ می‌گذرد و بسیاری از کاربران اسمارتفون‌ها به دنبال این هستند تا ببینند آنقدر خوش شانس هستند تا گوشی آنها بروزرسانی آخرین نسخه Android را دریافت کنند یا خیر؟ از طرف دیگر، کاربران شیائومی بیش از آنکه برای اندروید ۱۰ هیجان داشته باشند برای بروزرسانی MIUI 11 خوشحال هستند.

در ادامه ۱۹کالامگ برخی از بهترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های رابط کاربری MIUI 11 و تاریخ انتشار و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده را ادامه در اختیار شما قرار می‌دهد تا اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید یا از مشتریان این برند هستید درباره رابط کاربری جدید اطلاعات کامل را در اختیار داشته باشید.

اصلی‌ترین ویژگی‌های MIUI 11

شیائومی مدت طولانی روی MIUI 11 کار کرد و به همین دلیل این رابط کاربری از ویژگی‌های جالبی برخوردارست.

۱- بازطراحی رابط کاربر

هر آنچه باید راجع به MIUI 11 بدانید!

غول فناوری چینی سعی کرده است تا در MIUI 11 یک طراحی مینیمالیستی را ارائه دهد. قابل توجه‌ترین قسمت، آیکون‌های رنگی جدید در صفحه تنظیمات است. همچنین وجود یک فونت جدید با عنوان Milan Pro است. انیمیشن های جدید قفل شدن صفحه نمایش نیز اضافه شده است.

MIUI 11 همچنین از ویدیوهای پس زمینه به صورت پویا برخوردارست که می توان از آن روی صفحه اصلی نیز استفاده کرد.

۲- Mi Share file-transfer

شیائومی با Oppo و Vivo اتحادی تشکیل داده‌ تا ویژگی انتقال فایل فوق العاده شبیه Air-Drop را ایجاد کند. این ویژگی که با نام Mi Share شناخته شده که در MIUI 11 در دسترس است. این ویژگی که در بخش تنظیمات ویژگی اتصال و به اشتراک‌گذاری قرار دارد، این امکان را برای کاربران شیائومی فراهم می‌کند تا عکس‌ها، پرونده‌ها و اسناد را با دستگاه های دیگر مانند Vivo ، Realme و Oppo به راحتی تبادل کنند. شیائومی ادعا می کند که انتقال فایل روی بلوتوث کار می کند و سرعت حداکثر ۲۰ مگابایت در ثانیه را تحویل می دهد.

۳- Enhanced Always-On-Display

هر آنچه باید راجع به MIUI 11 بدانید!

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

Always-On-Display همیشه مورد توجه کاربران شیائومی قرار گرفته است. در نسخه جدید MIUI، کاربران گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را در این ویژگی مشاهده می‌کنند. شیائومی با سری Redmi K20، سبک‌های جالب ساعت را در نمایشگر همیشه روشن به ارمغان آورده است. این بار با اضافه کردن سبک‌های مختلف و گزینه های اضافه کردن به صفحه نمایش همیشه روشن این قابلیت را گسترش داده است.

۴- Digital Wellbeing

هر آنچه باید راجع به MIUI 11 بدانید!

این ویژگی که در اندروید ۹ پای و روی نسخه های بتا MIUI 10 استفاده می‌شد، بالاخره برای همه کاربران شیائومی با MIUI 11 در دسترس است. Digital Wellbeing, به کاربران شیائومی امکان می‌دهد زمان صرف شده در تلفن‌های هوشمند خود را ردیابی کنند. آنها همچنین می‌توانند مدت زمان صرف شده برای برنامه ها را محدود کنند.

۵- Quick Replies

Xiaomi MIUI 11 شامل ویژگی “پاسخ سریع” است که برای اولین بار در Android 9 Pie معرفی شد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن برنامه، در صفحه اصلی به اعلان‌های برنامه‌های پاسخ دهند.

۶- حالت فوق العاده صرفه جویی انرژی

اگر رابط کاربری خود را به MIUI 11 آپدیت کرده باشید ، می‌بینید که یک حالت Ultra Power Saving در زیر تنظیمات باتری است. با استفاده از این حالت ، تمام برنامه‌ها و ویژگی‌ها به جز متن و تماس خاموش خواهند شد. رنگ صفحه نمایش سیاه و سفید خواهد شد. به غیر از این، در حالت صرفه جویی مصرف باتری، می توانید دسترسی به تعداد مشخصی از برنامه ها را مجاز کنید.

۷- Mi Work

هر آنچه باید راجع به MIUI 11 بدانید!

به منظور بهبود بهره وری کاربران، Xaiomi با معرفی thumbnails بر اساس نوع پرونده‌ها، مدیریت فایل‌ها را باز طراحی کرده است. نکته برجسته این برنامه مدیریت فایل، قابلیت مشاهده اسناد مختلف بدون نیاز به نرم افزار اضافی است. همچنین عملکرد Task را تحت برنامه To-Do اضافه کرده است که کاربران می توانند فقط با کشیدن به راست روی صفحه اصلی به لیست کارها دسترسی پیدا کنند.

۸- دیگر ویژگی‌ها

  • برخورداری از حالت تاریک
  • صداهای طبیعی و پویا برای هشدارها ، زنگ ها و موارد دیگر
  • ارسال اسکرین، عکس، بازی و غیره با ScreenCast
  • امکان پرینت بی سیم

لیست دستگاه های پشتیبانی کننده از MIUI 11

به موازات کاربران اندرویدی که منتظر بروزرسانی اندروید ۱۰ در دستگاه های خود هستند، شاهد احساساتی مشابه در طرفداران شیائومی برای MIUI 11 هستیم. لیست دقیق بروزرسانی به شرح زیر است:

فاز یک (۲۲- ۳۱ October)

  • POCO F1
  • Redmi K20
  • Redmi Y3
  • Redmi 7
  • Redmi Note 7
  • Redmi Note 7s
  • Redmi Note 7 Pro

فاز دوم(۴ – ۱۲ November)

  • Redmi K20 Pro
  • Redmi 6
  • Redmi 7 Pro
  • Redmi 6A
  • Redmi Note 5
  • Redmi Note 5 Pro
  • Redmi 5
  • Redmi 5A
  • Redmi Note 4
  • Redmi Y1
  • Redmi Y1 Lite
  • Redmi Y2
  • Redmi 4
  • Mi Mix 2
  • Mi Max 2

فاز سوم (۱۳ – ۲۹ November)

فاز چهارم (۱۸ – ۲۶ December)

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

سوالات متداول

قابلیت Mi Share file-transfer در رابط کاربری MIUI 11 شیائومی چیست؟

✔️ شیائومی با Oppo و Vivo اتحادی تشکیل داده‌ تا ویژگی انتقال فایل فوق العاده شبیه Air-Drop را ایجاد کند. این ویژگی که با نام Mi Share شناخته شده که در MIUI 11 در دسترس است. این ویژگی که در بخش تنظیمات ویژگی اتصال و به اشتراک‌گذاری قرار دارد، این امکان را برای کاربران شیائومی فراهم می‌کند تا عکس‌ها، پرونده‌ها و اسناد را با دستگاه های دیگر مانند Vivo ، Realme و Oppo به راحتی تبادل کنند. شیائومی ادعا می کند که انتقال فایل روی بلوتوث کار می کند و سرعت حداکثر ۲۰ مگابایت در ثانیه را تحویل می دهد.

حالت فوق العاده صرفه جویی انرژی در MIUI 11 شیائومی چیست؟

✔️ اگر رابط کاربری خود را به MIUI 11 آپدیت کرده باشید ، می‌بینید که یک حالت Ultra Power Saving در زیر تنظیمات باتری است. با استفاده از این حالت ، تمام برنامه‌ها و ویژگی‌ها به جز متن و تماس خاموش خواهند شد. رنگ صفحه نمایش سیاه و سفید خواهد شد. به غیر از این، در حالت صرفه جویی مصرف باتری، می توانید دسترسی به تعداد مشخصی از برنامه ها را مجاز کنید.

قابلیت Mi Work در رابط کاربری شیائومی چیست؟

✔️ به منظور بهبود بهره وری کاربران، Xaiomi با معرفی thumbnails بر اساس نوع پرونده‌ها، مدیریت فایل‌ها را باز طراحی کرده است. نکته برجسته این برنامه مدیریت فایل، قابلیت مشاهده اسناد مختلف بدون نیاز به نرم افزار اضافی است. همچنین عملکرد Task را تحت برنامه To-Do اضافه کرده است که کاربران می توانند فقط با کشیدن به راست روی صفحه اصلی به لیست کارها دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

‫۱۱ نظرها

  1. سلام ببخشید گوشی من ردمی نوت ۸ آپدیت ۱۱.۰.۱۱ وندوقتی نیومد رو گوشی من الان زدم ولی از همون موقع وقتی وارد پیام ها میشم برنامه بسته میشه و میزنه پیام ها مرتب متوقف میشه .چرا؟ باید چکار کنم؟

    1. با سلام . بعد از آپدیت ممکنه یک باگ نرم افزاری باشه و رفع خواهد شد.

  2. Miui v11.0.10.0 PCOmixm برای گوشی من ردمی نوت ۸ امده ؟آیا آپدیت کنم ،برای کاربران دیگه مشکل پیش نیمده؟!ممنون میشم پاسخ بدین

    آخه چندجا خوندم مشکل پیدا کرده گوشیشون بعد از این آپدیت!

    1. نه مشکل خاصی وجود نداره و اگر هم باگ وجود داشته باشه بعد از مدت کوتاهی مشکل برطرف میشه

    2. سلام.نکنین..من هم نت هشت باهمین رام دارم دقیقا..بروزرسانی کردم باطریم زودخالی میشه و گوشی کند میشه..تاثیری هم نداره وچیزی عوض نمیشه..همون ۱۱.۹.۰خوبه..صبرکنین تا بروزرسانی اندروید۱۰یا می یو آی ۱۲ بیاد

  3. ردمی ۹ / ۹ پرو / ۹ پرو مکس / ۹ اس هم اندروید ۱۰ دارن و miui 11 شما اینارو نیوردین تو لیست گوشیا

  4. سلام ببخشید گوشیم نوت ۸ هست آپدیت ۱۱.۰.۹ برام اومده اگه آپدیت کنم مشکلی پیش میاد ؟؟ مثل باطری اتصالات و…
    و اگه آپدیت نکنم چی میشه .میتونم آپدیت بعدی که میوای ۱۲ هست رو آپدیت کنم

    1. فعلاً این لیست منتشر شده باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی شرکت شیائومی باشیم که به محض اطلاع رسانی توسط این برند در ۱۹کالامگ هم نشر میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن