خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها! + ویدئو

موتورولا Razr، پانزده سال بعد از RAZR V3 بازگشت و اکنون یک گوشی موبایل مدرن اندرویدی با صفحه نمایش قابل لمس و تاشو را شاهد هستیم. پرده‌برداری امروز از Razr جدید، رویکردهای متفاوتی را در گوشی‌های تاشو نسبت به آنچه ما دیده‌ایم را ارائه می‌دهد.

نمای کلی از موتورولا Razr:

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها!

دستگاه Motorola به جای اینکه یک مینی تبلت باشد، قصد دارد کوچکتر بوده و در جیب شما جای شود. در حالی که Galaxy Fold و  Huawei Mate X هر دو یک استراتژی مشابه را اتخاذ می‌کنند؛ وقتی بسته هستند، تقریباً اندازه یک تلفن هوشمند معمولی هستند. اما اگر آنها را باز کنید و دستگاهی شبیه به رایانه لوحی دریافت کنید. اگر آرزوی شما داشتن یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ باشد، این نکته عالی است.

اما Motorola مسیر مخالف را طی می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه با سایز معمولی‌تر شروع می شود. نمایشگر این محصول pOLED با ابعاد ۶٫۲ اینچی ۲۱:۹ با رزولوشن ۲۱۴۲ در ۸۷۶ بوده که موتورولا آن را Flex View می‌نامد. این گوشی موتورولا از وسط تا می‌شود، در نتیجه تلفنی را شاهد هستیم که در صورت بسته بودن ابعاد ۷۲ در ۹۴ در ۱۴ میلی‌متر دارد و هنگام دسترسی به صفحه نمایش Flex View ابعادی برابر با ۷۲ در ۱۷۲در ۶٫۹  میلی متر را شاهدیم.

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها!

هدف موتورولا یک تلفن کاملاً روان و بدون شکاف در طرفین بود، به طوری که گرد و غبار و ریز نمی توانند پشت پنل OLED پلاستیکی قابل انعطاف قرار بگیرد.

نمایشگر خارجی

موتورولا Razr 2019 با بسته شدن، یک صفحه لمسی ثانویه Quick View در قسمت بیرونی دارد. این صفحه نمایش زمان، باتری و وضعیت سیگنال و همچنین اعلان‌ها را نشان میدهد. این نمایشگر اولد ۲٫۷ اینچی با رزولوشن ۶۰۰ در  ۸۰۰ است. با Peek Display، شما قادر خواهید بود نگاهی اجمالی به اعلان‌ها و به روزرسانی‌ها داشته باشید، سپس آنها را رد کنید یا باز کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها!

پاسخ دادن به پیام ها و ایمیل ها از طریق این صفحه نمایش امکان پذیر خواهد بود. اگر از پرداخت های NFC استفاده می‌کنید، از صفحه خارجی برای تأیید آنها استفاده می‌شود، بنابراین نیازی به باز کردن Razr ندارید. همانطور که انتظار می‌رود کنترل موسیقی از طریق صفحه نمایش Quick View نیز ممکن خواهد بود. می‌توانید از آن به عنوان صفحه پیش نمایش هنگام استفاده از دوربین بهره ببرید. از آنجا که دوربین اصلی Razr درست در کنار صفحه نمایش لمسی خارجی نصب شده است، در واقع می‌توانید از آن برای سلفی نیز استفاده کنید: این بدان معنی است که شما از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر ، لنز f / 1.7 و هر دو Dual Pixel AF بهره‌مند می‌شوید.

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها! همچنین در صورت استفاده از تایمر، شمارش معکوس را نشان می دهد. موتورولا همچنین برخی از انیمیشن‌ها در این بخش استفاده کرده که می‌تواند توجه یک کودک را جلب کرده و و برای عکاسی آنها را مجبور به دیدن لنز کند.

موتورولا به جای استفاده از دکمه ای برای فعال کردن دستیار Google، آرایه ای جدید از چهار میکروفون را در Razr ارائه داده است. این بدان معناست که برای فعال شدن دستیار صوتی می توانید از کلمه “Ok Google” استفاده کنید، حتی با تلفن بسته و قفل شده.

مشخصات موتورولا Razr 2019

فراتر از صفحه نمایش قابل تاشو، Razr جدید یک گوشی هوشمند نسبتاً معمولی است. در واقع، در مشخصات کاملاً محافظه کار است. موتورولا از پردازنده Snapdragon 710 استفاده کرده و آن را با ۶ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت حافظه همراه کرده است. Android 9 Pie را اجرا می کند.

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها!

آنچه ممکن است یکی از نقاط ضعف این گوشی باشد باتری است. این محصول یک باتری ۲۵۱۰ میلی آمپر ساعتی است را در خود جای داده که از طریق USB-C شارژ می‌شود. شما شارژ بی‌سیم دریافت نمی‌کنید و شارژ سریع در ۱۵ واتی برای آن در نظر گرفته شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در تست باتری این گوشی چه مدت با یک بار شارژ دوام خواهد داشت .

نقد و بررسی موتورولا Razr: پایان شکوهمند انتظارها!

از ویژگی‌های اتصال آن میتوان به ۴G LTE ، WiFi 802.11ac ، بلوتوث ۵٫۰ و GPS اشاره نمود. موتورولا به جای باز کردن گوشی با تشخیص چهره  از اسکنر اثر انگشت استفاده کرده است. از آنجا که جک هدفون ۳٫۵ میلی متری در این محصول  وجود ندارد، شما از USB-C استفاده خواهید کرد. هدفون موتورولا و همچنین آداپتور در جعبه این گوشی قرار دارد.

در حالی که دوربین اصلی در هنگام تاشدن Razr قابل دسترسی است، یک دوربین سلفی نیز در بالای صفحه نمایش وجود دارد. این سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز f / 2.0 است.

قیمت گوشی و در دسترس بودن

موتورولا می‌گوید Razr جدید در اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود اما از بازارهای هدف هیچ سخنی به میان نیاورده است. البته باید گفت که قیمت اعجاب انگیز ۱۵۰۰ دلاری نیز برای آن تعیین شده است.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن