خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

می میکس آلفا ۲ با رابط کاربری جدید و دوربین زیر نمایشگر

کاملاً مشخص است که شیائومی در حال حاضر یکی از مهمترین شرکت‌های تولید گوشی هوشمند در سراسر دنیا است. مدل‌های مختلف گوشی شیائومی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و این برند توانسته ویژگی‌های قدرتمند را با قیمت گوشی مناسب عجین کند.

بدون شک خیره‌کننده‌ترین گوشی شیائومی در حال حاضر گوشی Mi MIX Alpha است. اخیراً خبرهایی منتشر شده که این برند چینی قصد دارد تا می میکس آلفا ۲ با رابط کاربری جدید و دوربین درون صفحه‌ای معرفی کند.

هر آنچه راجع به می میکس آلفا ۲ مشخص شده است:

می میکس آلفا 2 با رابط کاربری جدید و دوربین زیر صفحه‌ای

شیائومی یک سری مشخصات و پتنت‌ها را به دفتر ثبت اختراع چینی برای این گوشی هوشمند ارائه داده که متشکل از یک صفحه نمایش کامل، بدون نوار جانبی برای تعبیه و حتی لبه‌های باریک‌تر صفحه نمایش است.

در حق ثبت اختراع تلفن Xiaomi علاوه بر ویژگی‌های صفحه نمایش Mi MIX Alpha 2 که مطرح کردیم، این محصول از رابط کاربری ویژه برای گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش کامل و دوربین‌های زیر صفحه‌ای بهره خواهد برد.

این گوشی از حاشیه های بسیار نازک در بالا و پایین و همچنین بدون دکمه‌های فیزیکی برخوردار است. در بالای آن تنها میکروفن قرار دارد و اطلاعات دیگری در مورد فضای مورد استفاده برای قرارگیری بلندگوهای استریو و درگاه USB Type-C مشخص نشده است.

رابط کاربری جدید شیائومی

خارج از این جزئیات، حق ثبت اختراع جدید شیائومی به طور عمده روی جزئیات طراحی GUI برای Mi MIX Alpha 2 تمرکز دارد و نشان می‌دهد که آیکون‌های صفحه نمایش در کنار دستگاه بر اساس محتوا / برنامه نشان داده شده در صفحه اصلی تغییر خواهند کرد. به عنوان مثال، نمادهای وضعیت عمومی مانند نشانگر باتری و قدرت سیگنال شبکه می تواند در سمت راست نمایش داده شود، در حالی که سمت چپ فضایی را برای نمایش زمان ، آب و هوا و غیره ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، با یک حرکت ساده و کشیدن انگشت می‌توان مواردی مانند دوربین و پخش موسیقی را به صفحه اضافه کرد. به این ترتیب می‌توانید تلفن و کارکردهای آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

در سمت راست می میکس آلفا ۲، یک دکمه مجازی نیز ارائه شده که به عنوان یک میانبر سیستم و همچنین دکمه پاور کار می‌کند. گفته می‌شود که از لحاظ ظاهری، می میکس آلفا ۲ بسیار شبیه به اولین Mi MIX است.

با توجه به ظاهر و مشخصات خیره کننده اولین گوشی می میکس به احتمال زیاد شیائومی پیشرفت‌های بسیاری در مشخصات و ویژگی‌های فنی را برای می میکس آلفا ۲ تدارک دیده است که هیجان را برای اطلاعات و مشخصات بیشتر راجع به این گوشی بالا می‌برد.نظر شما در مورد خرید گوشی مذکور چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن