خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

گوشی شیائومی پوکو ام ۲ پرو در یک قدمی معرفی!

نظر شما در مورد گوشی‌های گیمینگ بازار چیست؟ در حوزه میان‌رده‌ها کدام یک را می‌توان از نظر «نسبت قیمت به امکانات» بهترین گوشی گیمینگ به حساب آورد. یا کدام برند در عرضه گوشی‌های گیمنیگ میان‌رده موفق‌تر عمل کرده است. این موارد سوالاتی است که گیمرها در زمان خرید گوشی از خود می‌پرسند. پوکو، یکی از خطوط تولید شرکت شیائومی در هند، اخیراً تأیید کرده که گوشی هوشمند پوکو ام ۲ پرو را در ۷ جولای در هند عرضه خواهد کرد. هم اکنون فیلد مشخصات این گوشی در سایت تجارت الکترونیکی Flipkart در این کشور فعال است.

پیش از عرضه این دستگاه، پوکو مشخصات و ویژگی‌های کلیدی POCO M2 Pro را فاش کرده بود. امروز نیز خبرهایی مبنی بر پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی این مدل جدید منتشر شد.

گوشی پوکو ام 2 پرو

گوشی شیائومی پوکو ام ۲ پرو از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند!

پیش‌بینی می‌شود این شرکت پیش از معرفی رسمی این محصول، ویژگی‌های بیشتری از این مدل گوشی را فاش کند. تصویر تیزر این گوشی نشان می‌دهد که پوکو ام ۲ پرو مجهز به دوربین چهارگانه است که بصورت مربع شکل در پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

دیروز، پوکو ام ۲ پرو در بنچمارک گیگبنچ رویت شد. نام و کد دستگاه در این فهرست آورده شده بود که نشان می‌دهد، این مدل گوشی توسط پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز هدایت می‌شود.

مشخصات این پردازنده به تراشه اسنپ دراگون ۷۲۰ گیگابایتی نزدیک است. این تراشه با ۶ گیگابایت رم همراه بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

اخبار و گزارش‌هایی که از قبل به گوش می‌رسید، نشان می‌داد که شماره این مدل گوشی M2003J6CI است و گفته می‌شود این مدل، نسخه جدیدی از گوشی هوشمند ردمی نوت ۹ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۷۲۰ گیگابایتی است. قابل ذکر است که این گوشی موبایل هوشمند در اروپا عرضه خواهد شد. این مدل از گوشی ردمی نیز از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شایعاتی پیرامون پوکو ام ۲ پرو وجود دارد که ادعا می‌کند این دستگاه برای کاربران هندی طراحی شده است.

مشخصات Redmi Note 9 Pro

ردمی نوت 9 پرو

ردمی نوت ۹ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD است. نسبت صفحه نمایش این گوشی ۲۰:۹ است که رزولوشن فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. تراشه اسنپدراگون SD720G این دستگاه با یک رم ۶ گیگابایتی همراه است و دو ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگ را به انتخاب کاربر می‌گذارد. ردمی نوت ۹ پرو با رابط کاربری MIUI 11 و اندروید ۱۰ اجرا می‌شود.

Redmi Note 9 Pro در پنل جلویی میزبان لنز ۱۶ مگاپیکسلی است و در پنل عقب آن دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی مجهز به باتری ۵۲۰۲۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۰ واتی است و از قابلیت حسگر اثر انگشت جانبی پشتیبانی می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

تاکنون شاهد عرضه چندین مدل گوشی موبایل از این زیر برند شیائومی بوده‌ایم که می توان به مدل های پوکو اف ۱، پوکو ایکس ۲ و… اشاره کرد. نظر شما در مورد مدل‌های مختلف گوشی شیائومی و پوکو چیست؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن