خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

مشخصات کلیدی گوشی گلکسی M11 منتشر شد!

مشخصات کلیدی گوشی گلکسی M11 معرفی شده و این شرکت به تازگی از مدل‌های گوشی‌ موبایل گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۲۱ برای برخی از بازارها رونمایی کرد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که گوشی میان‌رده دیگری به نام Galaxy M11 هم ممکن است به زودی معرفی شود؛ زیرا در برخی منابع مثل NCC تایوان، Wi-Fi Alliance و Google Play Console مشاهده شده است.

در حالی که تاریخ عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست، در خبری رندرها و مشخصات کلی آن فاش شده و مشخصات کلیدی گوشی گلکسی M11 را نشان داده است.

 

طراحی سامسونگ گلکسی M11:

گلکسی ام 11

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که Galaxy M11 در سه رنگ مشکی، بنفش و آبی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد، پنل عقب این گوشی از مواد پلی‌کربنات ساخته شده است. پنل پشتی این گوشی هم شامل سیستم دوربین سه‌گانه، سنسور اثر انگشت و نمایشگر آن هم هول-پانچ خواهد بود.

مشخصات کلیدی گوشی گلکسی M11 (شایعه شده):

اخباری که تاکنون از گوشی گلکسی ام ۱۱ منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶.۴ اینچی بوده و رزولوشن ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل را ارائه داده است. سوراخ پانچ روی آن هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 را در خود جای داده است.

تراشه قدیمی Snapdragon 450 با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی هم قدرت Galaxy M11 را تأمین می‌کند. این گوشی از نظر رم در نسخه‌های ۳ و ۴ گیگابایتی و از نظر حافظه داخلی هم در دو آپشن ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. از طرفی از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

قسمت عقب گلکسی M11 دارای سیستم دوربین سه‌گانه بوده و لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f / 2.2 و یک لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 را در خود جای داده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

📣همین حالا از تخفیفات ویژه گوشی‌‌های موبایل و سایر محصولات مطلع شوید.

 

Galaxy M11 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۵ وات استفاده کرده و درگاه شارژ آن USB-C است. سیستم عامل Android 10 مبتنی بر One UI 2.0 روی گوشی هوشمند از قبل نصب شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به فیس‌آنلاک و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. برای دیدن تصاویر روی آن کلیک کنید.

در واقع این اطلاعات، مشخصات کلیدی گوشی گلکسی M11 است که تاکنون منتشر شده است. نظرات خود را پیرامون این مدل از گوشی‌های سامسونگ با ما به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن