خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلویدئو

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا فردا رونمایی می‌‍شوند+مشخصات کلیدی


سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیای تکنولوژی به ویژه موبایل به شمار می‌رود. کاربران این غول کره‌ای با شور‌و‌شوق فراوانی منتظر رونمایی از دو گوشی جدید این شرکت هستند. حتی بسیاری از کاربران راجع به طراحی منحصر‌به‌فرد و جدید این مدل‌های گوشی سامسونگ صحبت می‌کنند. با آنکه در تاریخ ۵ آگوست مصادف با ۱۵ مرداد از گوشی note20 و نوت ۲۰ اولترا رونمایی خواهد شد، اما تقریباً تمام مشخصات آنها فاش شده است.

پس از آنکه طراحی پنل پشتی گلکسی Note 20 Ultra به طوراتفاقی توسط خود شرکت سامسونگ منتشر شد، مشخصات دیگر و ترکیب رنگ آن هم طی هفته‌‎های گذشته فاش شد. هم اکنون یک ویدئوی تبلیغاتی از این دو نسخه منتشر شده که تمام مشخصات اصلی را به وضوح به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که انتظار می‌رود مراسم رونمایی همانند دیگر رویدادها به دلیل شیوع کرونا آنلاین برگزار خواهد شد.

مشخصات دو پرچمدار جدید سامسونگ: گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

در این ویدئو، گلکسی نوت ۲۰ در رنگ سبز و نوت ۲۰ اولترا در رنگ برنز ظاهر شده‌اند. این ویدیو همچنین حاکی از آنست که هر دو گوشی موبایل از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برند. گوشی Note 20 دارای نمایشگر Amoled 6.7 اینچی با طراحی ناچ O استایل بوده و گوشی Note 20 Ultra نیز نمایشگر AMOLED 6.9 اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.


با استناد بر این ویدئو، شاهد رونمایی از اس پن جدید و خوش‌تراش این دو نسخه با القای حس واقعی نوشتن روی کاغذ به کاربران هستیم. این طور به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با همکاری شرکت Microsoft قابلیتی را بر روی گوشی‌ سامسونگ نظیر Note 20 و Note 20 Ultra قرار دهد که امکان تبدیل نوشته‌ها به پاور پوینت و فایل ورد به وسیله‌ی برنامه‌ی Samsung Notes را فراهم کند. علاوه بر این در این ویدئو به پیشرفت‌هایی نظیر بهبود سازمان‌دهی نوشته‌ها در برنامه‌ی Samsung Notes و ضبط فیلم ۸K همزمان با عکس‌ ۳۳ مگاپیکسلی اشاره می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا فردا رونمایی می‌‍شوند+مشخصات کلیدی

قیمت این دو گوشی چه قدر خواهد بود؟

همچنین در این فیلم مشخص شده که گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی فضایی ۵۰ برابری و گلکسی نوت ۲۰ از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی فضایی ۳۰ برابری هستند. به نظر می‌رسد این شرکت، Galaxy Note 20 را به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری و Galaxy Note Ultra را با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز کرده که نسخه‌ی کوچکتر این سری، در رنگ‌های برنز، سبز و خاکستری و نسخه‌ی بزرگتر در رنگ‌های مشکی، برنز و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در مجموع، احتمال می‌رود که از این دو پرچم‌دارجدید سامسونگ استقبال چشمگیری شود.

مشخص نیست که سامسونگ چه قیمتی را قرارست برای این دو گوشی در نظر بگیرد. به هر حال تا مشخص شدن و پایان همه شایعات مربوط به این گوشی فرصت زیادی باقی نمانده است. نظرات خود را پیرامون این دو مدل گوشی سامسونگ با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن