خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

مشخصات باتری قدرتمند بلک شارک ۳ مشخص شد!

بلک شارک ۳ با باتری قدرتمند

شیائومی را می‌توان یکی از شرکت‌های پیشرو در گوشی‌های گیمینگ به حساب آورد چرا که این شرکت هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمدار تاکنون مدل‌های فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کرده است. حال این سازنده ساخت یک گزینه فوق‌العاده دیگر را در برنامه دارد. خطوط تولید گوشی‌های این غول موبایل‌سازی متعدد بوده و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثل خط تولید بلک شارک آن منحصراً به تولید گوشی‌های گیمینگ پرچمدار اختصاص داشته و سری پوکوفون نیز گوشی های گیمینگ میان‌رده آن را تولید می‌کند.

حال خبرهایی پیرامون بلک شارک ۳؛ یک گوشی گیمینگ تمام عیار منتشر شده که می‌توان آن را در ردیف بهترین گوشی‌های گیمینگ سال ۲۰۲۰ قرار داد. در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات بلک‌ شارک ۳ :

قطعاً یک گوشی موبایل با قابلیت‌های گیمینگ و استفاده از تکنولوژی‌های ترند سال ۲۰۲۰ جذاب خواهد بود. خط تولید بلک شارک تاکنون چندین نسخه را تولید و روانه بازار کرده است. خبرهای جدید از این حکایت دارد که بلک شارک آماده می‌شود که مدل جدیدی با نمایشگر QHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی همچنین پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ را روانه بازار کند. مدیر عامل این شرکت در سایت Weibo یک نظر‌سنجی را به اشتراک گذاشته و در آن سوال کرده است که کدام ترکیب شارژ_ظرفیت برای یک گوشی گیمینگ مناسب‌تر است، این نظر سنجی به طور موثری نظرها را به سمت استفاده از شارژ سریع ۶۵ وات و ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در بلک شارک ۳ جلب می‌کند.

همچنین  بلک شارک ۳ بادوام‌تر خواهد بود و طول عمر مناسبی را برای استفاده طولانی‌تر فراهم می‌کند.

بلک شارک 3

ما می‌دانیم که این ترکیب پاسخ صحیح نظرسنجی است؛ زیرا هر سه مورد دیگر ترکیب‌های استفاده شده در گوشی‌های هوشمند موجود هستند. شارژ سریع ۵۵ برای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که در میت‌ ایکس مورد استفاده قرار گرفته، ترکیب شارژ ۴۵ واتی و ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در Oppo Reno Ace استفاده شده و ترکیب ۵۵ وات+ ۴،۴۴۰ میلی‌آمپری تکنولوژی است که ویوو قصد دارد در iQOO 3 پیاده‌سازی کند. همچنین بلک شارک ۳ بادوام‌تر خواهد بود و طول عمر مناسبی را برای استفاده طولانی‌تر فراهم می‌کند.

شیائومی در ماه نوامبر، مجوز ساخت یک دستگاه با نام MDY-11-EF با پشتیبانی از  شارژ سریع ۶۶ وات را کسب کرد. در لیست جدید در CCC، می‌بینیم که یک مدل از  بلک شارک با همان شارژ  مشابه مطابقت دارد که در واقع تأیید دیگری بر سرعت شارژ چشمگیر آن را ارائه می‌دهد.

همچنین شایعاتی که تاکنون از این گوشی منتشر شده از این حکایت دارد که این گوشی گیمینگ به ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. نظر شما در مورد گوشی‌های گیمینگ چیست؟ تجربه کار با این نوع گوشی‌های موبایل را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن