خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار لپ تاپسخت افزار

مایکروسافت در رویداد سخت‌افزاری ۲۰۱۹ از چه محصولات رونمایی خواهد کرد

مایکروسافت روز چهارشنبه مورخ ۲ اکتبر (۲۰۱۹) یک رویداد بزرگ سخت‌افزاری Surface را در شهر نیویورک برگزار می‌کند. این شرکت مرتباً در توییتر این رویداد را تبلیغ کرده و حتی طرفداران سرفیس را نیز برای حضور در آن دعوت می‌کند. مدیر عامل مایکروسافت؛ ساتیا نادلا در کنار رئیس Surface، حضور خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این رویداد یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادی‌ باشد که این شرکت تاکنون برگزار کرده است. شاید حتی از رویداد بزرگ Surface 2015 این شرکت که در آن Surface Book ،Microsoft Band 2 ،Surface Pro 4 و سه گوشی Lumia معرفی شد نیز بزرگتر باشد.

تاکنون دقیقاً مشخص نشده که این شرکت قرار است در این رویداد چه محصولاتی را معرفی کند؛ اما شایعات منتشر شده از این حکایت دارد که ما شاهد دستگاه‌های محبوبی مانند Surface Pro و Surface Laptop خواهیم بود. همچنین یک دستگاه Surface جدید که از پردازنده ARM تغذیه خواهد کرد نیز رونمایی خواهد شد. مهمترین بخش این رویداد می‌ بایست به برنامه‌ Surface‌هایی با نمایشگرهای دوتایی و سیستم عامل جدید ویندوز برای تحقق این برنامه‌ها اختصاص داشته باشد. در این قسمت آنچه را که احتمالاً در این رویداد معرفی شده و آنچه را که بعید به نظر می‌رسد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رویداد ماکروسافت

SURFACE PRO 7

مایکروسافت در سال گذشته نسخه ششم سری Surface Pro را معرفی کرد، اما هیچ رابط USB-C در برنداشت. ما انتظار داریم که در روز چهارشنبه Surface Pro 7 با پشتیبانی کامل از  USB-C عرضه شود. اینکه چگونه مایکروسافت USB-C را به سرفیس پرو ۷ خود اضافه می‌کند، دقیقاً مشخص نیست، اما ما امیدواریم که این شرکت حداقل  Mini DisplayPort را با USB-C جایگزین کند و درگاه USB-A را برای سازگاری بیشتر حفظ کند. اختراعات ثبت شده از اوایل سال جاری نشان می‌دهد که حتی می‌توانیم نوع دیگری از Surface Type Cover جدید را به همراه Surface Pro بعدی در این رویداد مشاهده کنیم.

از پورت USB-C که بگذریم به احتمال زیاد Surface Pro 7 از جدیدترین پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل استفاده کرده و در آپشن‌های رنگی جدیدی عرضه می‌شود. حتی این احتمال وجود دارد که یک قلم سرفیس جدید با شارژ بی‌سیم نیز برای آن در نظر گرفته شود زیرا پرونده اخیر FCC نشان داد که قلم جدیدی از این شرکت هم در‌حال ساخت است.

ARM-POWERED SURFACE

طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده مایکروسافت ماه‌هاست که بر روی یک دستگاه Surface کار می‌کند که از ARM تغذیه خواهد کرد. انتظار می‌رود که در این رویداد این دستگاه نیز رونمایی شود. برخلاف دستگاه‌های قبلی این شرکت که از تراشه‌های Nvidia Tegra ARM استفاده کرده‌اند (Surface RT, Surface 2) اکنون مشخص شده که این شرکت برای تولید دستگاه سارفیس جدید خود  با کوالکام همکاری دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه به جدیدترین تراشه ساخت  کوالکام یعنی ۸cx chip مجهز خواهد شد.

سال ۲۰۱۹ تاکنون شاهد لپ‌تاپ‌های زیادی بوده‌ایم که از تراشه ARM تغذیه کرده‌اند اما سامسونگ با لپ‌تاپ جدید خود به نام Galaxy Book S همه را شگفت‌زده کرد. این دستگاه می‌تواند تا ۲۳ ساعت شارژ را نگه داشته و نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

SURFACE LAPTOP 3

دستگاه دیگری که احتمال دارد در این رویداد معرفی شود SURFACE LAPTOP 3 است. در حالی که نسخه قبلی اندازه‌ای برابر با ۱۳٫۵ اینچ داشته این احتمال می‌رود که این دستگاه ۱۵ اینچی باشد. همچنین برای اولین بار این شرکت در این مدل لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های AMD استفاده خواهد کرد. 

مایکروسافت ۲۰۱۹ در رویداد نرم افزاری ۲۰۱۹ از چه محصولات رونمایی خواهد کرد

WINDOWS LITE AND SURFACE DUAL-SCREEN

احتمال دیگری که وجود دارد این است که شرکت مایکروسافت از لپ‌تاپ دو نمایشگری خود به نام “Centaurus نیز  رونمایی کند. این شرکت حدوداً دو سال است که بر روی این دستگاه کار می‌کند. عرضه آن بدون شک، سرآغاز تولید نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌ها خواهد بود. همچنین این شرکت در این رویداد احتمالاً از هدفون‌های جدید خود برای رقابت با AirPods نیز رونمایی خواهد کرد؛ اما به روز رسانی Surface Book 3 و Surface Go بعید به نظر می‌رسد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

مایکروسافت ۲۰۱۹ در رویداد نرم افزاری ۲۰۱۹ از چه محصولات رونمایی خواهد کرد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن