خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلویدئو

بررسی عملکرد دوربین فوق‌العاده شیائومی می ۱۰ پرو در مقابل رقبا!

شیائومی در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۰ از شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو رونمایی کرد. این دو گوشی از قابلیت‌های بسیار عالی برخوردار هستند. معرفی سری شیائومی می ۱۰ با ویژگی‌های کاربردی و خارق‌العاده خود جنجال زیادی به پا کرد. ویژگی برجسته این سری قطعاً دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است. در این ویدئو شاهد مقایسه عملکرد دوربین شیائومی می ۱۰ پرو با آیفون ۱۱ پرو و آنر وی ۳۰ خواهید بود.

گرچه از طراحی نمایشگر و کیفیت عالی آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؛ اما این گوشی از نظر دوربین در بنچمارک دگزومارک توانسته بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد. از طرفی دیگر، گلکسی اس ۲۰ اولترا نیز یکی از رقبای این گوشی فوق‌العاده محسوب می‌شود که از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره برده است.

دوربین شیائومی می 10 پرو

ممکن است این سوال مطرح شود که آیا این نوع لنز در مقایسه با اندازه معمول لنز‌های دیگر جهش قابل‌توجهی را ارائه خواهد داد یا خیر؟

ممکن است این سوال مطرح شود که آیا این نوع لنز در مقایسه با اندازه معمول لنز‌های دیگر جهش قابل‌توجهی را ارائه خواهد داد یا خیر؟ سال ۲۰۱۹ شرکت‌های مدعی بازار مثل هوآوی و اپل نیز از گوشی‌هایی با دوربین‌های فوق‌العاده رونمایی کردند. لنز اصلی این گوشی‌ها ۱۰۸ مگاپیکسلی نبود؛ اما در نوع خود عملکرد بی‌نظیری را از خود نشان داده‌اند. از جمله این گوشی‌ها می‌توان به آیفون ۱۱ پرو و هوآوی آنر وی ۳۰ اشاره کرد. 

آیفون ۱۱ پرو از دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از لنز‌های ۱۲مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین هوآوی آنر وی ۳۰ نیز سه‌گانه بوده و لنز اصلی آن ۴۰ مگاپیکسلی است. دوربین شیائومی می ۱۰ چهارگانه بوده و علاوه بر لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، این ماژول در بردارنده لنزهای ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن هم ۲۰ مگاپیکسلی واید است. می‌بایست دید که این ترکیب به همراه قابلیت‌های خارق‌العاده پردازش تصویر تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ چه نتیجه‌ای را ارائه خواهد داد.

در این ویدئو دوربین گوشی شیائومی می ۱۰ پرو در مقابل سایر رقبا قرار گرفته است. شما می‌توانید مشاهده کنید که این دوربین در برابر گوشی‌های آیفون ۱۱ پرو، و هوآوی آنر ویو ۳۰ چگونه عمل خواهد کرد. نظرات خود را با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن