خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

فوریه ۲۰۲۰؛ شیائومی سومین سازنده بزرگ گوشی موبایل در دنیا!

طبق خبرها و آماری که برای ماه فوریه ۲۰۲۰ اعلام شد شیائومی در این ماه موفق به کسب مقام سوم فروش گوشی موبایل در دنیا شد. این غول سازنده موبایل برای اولین بار موفق شد که هوآوی را کنار زند و از‌ این رو طی این دوره، هواوی در مقام چهارم قرار گرفت و شیائومی سومین سازنده بزرگ گوشی موبایل در دنیا شد.

شرکت هواوی بعد از فروش ۵.۵ میلیون نسخه از گوشی‌های موبایل جایگاه سوم خود را به شرکت شیائومی با فروش ۶ میلیون نسخه داد. از طرفی هم آمار و ارقام نشان می‌دهد که هر دو شرکت نسبت به ماه ژانویه ۲۰۲۰ کاهش ناگهانی در فروش را داشته‌اند. در ماه ژانویه شرکت هواوی ۱۲.۲ میلیون نسخه و شرکت شیائومی نیز ۱۰ میلیون نسخه را به فروش رساندند.

شیائومی سومین سازنده بزرگ گوشی موبایل

شرکت هواوی نسبت به ماه فوریه ۲۰۱۹ یک کاهش ۷۰ درصدی در فروش گوشی موبایل را نشان داده است، در حالی که شیائومی نسبت به همین دوره در سال گذشته تقریباً ۳۰ درصد کاهش داشته است. 

شیائومی

در رابطه با کل گوشی‌های موبایلی که به بازار عرضه شده نیز گفته می‌شود که ماه فوریه ۲۰۲۰ عدد ۶۲ میلیون واحد را نشان می‌دهد که در مقایسه با همین دوره در سال ۲۰۱۹ مقدار ۳۹% کاهش داشته است. در طی ماه فوریه ۲۰۲۰ سامسونگ با فروش ۱۸.۲ میلیون دستگاه بیشترین فروش را داشته و شرکت اپل نیز با فروش ۱۰ میلیون نسخه بعد از آن قرار گرفت.

در رابطه با شرکت هواوی می‌بایست گفت که این شرکت به این دلیل که گوشی‌های آن نمی‌توانند از خدمات گوگل پشتیبانی کنند، اکثر بازارهای خود را در خارج از چین از دست داده است.

در رابطه با شرکت هواوی می‌بایست گفت که این شرکت به این دلیل که گوشی‌های آن نمی‌توانند از خدمات گوگل پشتیبانی کنند، اکثر بازارهای خود را در خارج از چین از دست داده است. این در حالیست که شرکت شیائومی سومین سازنده بزرگ گوشی موبایل، مدل‌های متعددی در خطوط تولید متفاوت با قیمت‌های رقابتی را تولید کرده و با این سیاست کاربران زیادی را جذب می‌کند.

در همین حال، شیوع COVID-19 را می‌توان اساساً دلیل اصلی نابودی بازار چین در ماه فوریه دانست. با این حال چین در حال بهبود است، در حالی که بازارهای غربی هنوز به طور کامل تحت تأثیر این امر قرار دارد. شرکت سامسونگ هم در ماه ژانویه تا فوریه و هم نسبت به سال گذشته کمترین میزان کاهش را داشته است. به ترتیب ۱.۹ میلیون واحد و ۱۳%.

جدا از موارد دیگر، دلیل کاهش فروش گوشی‌های موبایل یک دلیل واضح دارد و آن هم شیوع ویروس کروناست. بدین دلیل که تمام شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در این کشور بسته شده‌اند. نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

منبع:GSM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن