خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

گوشی موبایل تاشو؛ سورپرایز دیگری از شیائومی در ۲۰۲۰!

سال ۲۰۱۹ را می‌توان به عنوان سال ظهور تکنولوژی ۵G و گوشی‌های تاشو در نظر گرفت. شرکت‌هایی مثل سامسونگ، نوکیا و موتورولا اولین مدل‌های این نوع دستگاه‌ها را رونمایی کردند. گوشی موتورولا به نسبت بقیه دستگاه‌ها طراحی متفاوت‌تری داشت. امسال نیز سامسونگ قرارست گوشی موبایل تاشو دیگری به نام Galaxy Z Flip را با همان زبان طراحی و با همان رویکرد سال قبل وارد بازار کند. اکنون به نظر می‌رسد که تعداد رقبای این میدان مسابقه بیشتر شده و خبرها حاکی از آن است که شرکت شیائومی نیز قصد دارد با یک گوشی موبایل تاشو وارد این عرصه شود. حال این سوال مطرح می شود که آیا ساخت یک گوشی تاشو؛ سورپرایز شیائومی در ۲۰۲۰ خواهد بود یا خیر؟

 

گوشی موبایل تاشو شیائومی دارای نمایشگر تاشو OLED است

بر اساس گزارشی که از یکی از منابع مرتبط با یکی از سازندگان قطعات دستگاه‌های الکترونیکی در کشور کره منتشر شده، شیائومی از سامسونگ دیسپلی درخواست کرده تا به سفارش شیائومی نمایشگر تاشو OLED را جهت ساخت یک گوشی تاشو جدید بسازد. 

 

گوشی تاشو شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۰ یک گوشی موبایل تاشو را برای رقابت با گلکسی زد فلیپ/galaxy z flip و یا گوشی تاشو موتورلا بسازد.

این صفحه نمایش بسیار شبیه به صفحه نمایش فوق-نازک شیشه ای LED گوشی موبایل تاشو گلکسی زد فلیپ این غول سازنده کره‌ای است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد علاوه بر سامسونگ، شیائومی هم ممکن است نمایشگرهای OLED تاشو LG را هم مورد استفاده قرار دهد. اما بر اساس گزارشات منتشر شده، پنل‌های تاشو  BOE و CSOT نسبت به پنل‌های تولید شده توسط صفحه نمایش سامسونگ کیفیت پایین‌تری دارند. در این صورت شیائومی سامسونگ دسپلی را به عنوان تأمین‌کننده خود در نظر خواهد گرفت؛ چرا که هیچ کدام نمی‌خواهند در این بخش شکست بخورد.

 

این گوشی احتمالاً جزء گوشی‌های پرچمدار این برند خواهد بود

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

طبق گزارش‌ها، تولید انبوه گوشی هوشمند تاشو شیائومی در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. متأسفانه در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات، قیمت‌گذاری یا در دسترس بودن این گوشی شیائومی وجود ندارد. اگر شیائومی بخواهد این گوشی را بسازد و در نهایت ساخته شود احتمال آن زیاد است که جزء گوشی‌های پرچمدار باشد.

 

گوشی تاشو

شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۰ یک گوشی موبایل تاشو را برای رقابت با گلکسی زد فلیپ/ galaxy z flip و یا گوشی تاشو موتورلا بسازد. آیا قادر به رقابت خواهد بود؟

 

طرح مفهومی که در این تصویر نشان داده شده اخیراً در پرونده ثبت اختراعات این شرکت به ثبت رسیده است. در نظر داشته باشید این تنها یک طرح اولیه از این گوشی محسوب می‌شود و در حال حاضر هیچ تأییدی بر اینکه این شرکت گوشی تاشو جدیدی را قطعاً در سال پیش رو تولید خواهد کرد یا خیر وجود ندارد.  در نهایت منطقی به نظر می‌رسد که به دلیل کاهش فروش گوشی‌های موبایل با توجه به بحران به وجود آمده شرکت‌های سازنده کمتر ریسک کنند. نظر شما در مورد گوشی موبایل تاشو شیائومی چیست؟ آیا این برند می‌تواند در این بخش از گوشی‌های موبایل نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. بله برند شیائومی میتونه پرچمدار این مدل گوشی های تاشو باشه و حرفی برای گفتن داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن