خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

رونمایی از اولین گوشی‌های ۵G آنر: Honor V30 و Honor V30 Pro! + ویدئو

گوشی موبایل Honor V30 و Honor V30 Pro امروز ۲۶ نوامبر ۲۰۱۹ در پکن، رونمایی شدند. اولین گوشی‌های ۵G این شرکت که  از تراشه Kirin 990 بهره می‌برند و با پنج دوربین عرضه می‌شوند؛ دو دوربین در جلو و سه تا در پشت.

[aparat id=”jmlEe”]

مشخصات:

رونمایی از اولین گوشی‌های 5G آنر: Honor V30 و Honor V30 Pro!

طراحی ونمایشگر:

Honor V30 و V30 Pro (انتظار می‌رود به صورت Vera 30 یا View 30 وارد صحنه جهانی شوند) LCD های ۶٫۵۷ اینچی با وضوح کامل HD + را در خود جای داده‌اند.

حسگر اثر انگشت این گوشی درست مانند Honor 20 و Honor 20 Pro در کنار بدنه گوشی تعبیه شده و علاوه بر آن، آنر V30 پرو از سیستم تشخیص چهره هم بهره می‌برد. باید افزود که دکمه پاور و حسگر اثر انگشت جدا از هم بوده و آنر آنها را با هم ادغام نکرده است. هردو گوشی از رنگبندی جذابی برخوردارند.

دوربین:

در بخش دوربین اصلی این دو گوشی هر دو از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند که از قابلیت لرزشگیر اپتیکال دوگانه و سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز برخودارست. اما لنز نسخه پرو با گشودگی دیافراگم ۱.۶ سریع‌تر بوده و نسخه معمولی هم گشودگی دریچه دیافراگم ۱.۸ دارد. سنسور ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو با ضریب f 2.4 به همراه لرزشگیر اپتیکال، تنها سنسوری است که در دو مدل گوشی جدید آنر، یکسان است.

در بخش نمایشگر سوراخ پانچ کمی بزرگ‌تر از قبل و به شکل کپسولی شده تا بتواند به جای یک دوربین دو عدد لنز را در خود جای دهد. یک دوربین سلفی اصلی ۳۲ مگاپیکسلی را با حالت Super Night و یک Snapper زاویه دید فوق العاده ۸ مگاپیکسلی برای سلفی قابل مشاهده است.

رونمایی از اولین گوشی‌های 5G آنر: Honor V30 و Honor V30 Pro!

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

سخت افزار:

قلب تپنده این دو گوشی، تراشه Kirin 990 5G بوده و بسته به نسخه، با حافظه رم ۶/۸ GB و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد بود. تفاوت کمی بین چیپست‌ها وجود دارد – هرچند که Honor V30 دارای پردازنده اصلی ۷nm + Kirin 990 ، همراه با مودم Balong 5000 است در حالی که نوع Pro دارای ۷nm + Kirin 990 است که با یک مودم یکپارچه همراه است. این دو گوشی با Magic UI 3.0.1 و Android 10 اجرا می‌شوند.

باتری:

هر دو تلفن V30 از Honor SuperCharge از قابلیت شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی‌می‌کنند اما V30 Pro دارای شارژ بی سیم ۲۷واتی نیز هست. در ظرفیت باتری نیز تفاوت وجود دارد – Honor V30 با باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه است، در حالی که نوع Pro فقط ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد.

رونمایی از اولین گوشی‌های 5G آنر: Honor V30 و Honor V30 Pro!

در نهایت اینکه قیمت گوشی برای آنر V30 پرو ۵۵۵ دلار و برای آنر V30 نیز ۴۷۰ دلار در نظر گرفته شده که از تاریخ ۱۴ آذر در دسترس قرار خواهد گرفت.نظر شما در مورد خرید گوشی های وی ۳۰ و وی ۳۰ پرو چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن