خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

مشخصات کلیدی ردمی ۹؛ گوشی ارزان‌قیمت دیگری از شیائومی!

خبرها حاکی از آن است، گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۹ ان اف سی به زودی در چین رونمایی خواهد شد. در این راستا سازمان فدرال FCC جزئیات جذابی از Redmi 9 مدل M2004J19G افشا کرده؛ به طور مثال این گوشی با ظاهری چشم‌نواز و زیبا نه تنها به رابط کاربری MIUI 11 مجهز خواهد شد، بلکه سیستم عامل آن اندروید ۱۰ خواهد بود و به سایز باتری بزرگتری مجهز خواهد شد. با ما همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن از جزئیات این گوشی هوشمند آشنا شوید.

BN54

مدل 

اطلاعات باتری

۳.۸۷+ ولت

ولتاژ نرمال
۴۹۲۰ میلی آمپر ساعت

ظرفیت باتری

Nindge Amperex Technology Limited

شرکت تولیدکننده
EM023

مدل

 
فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

اطلاعات گوشی

Tiinlab Acoustic Technology (Shenzhen) Co., Ltd.

شرکت تولیدکننده

ظرفیت باتری گوشی ردمی ۹:

علی رغم اینکه اطلاعات دقیقی درمورد ظرفیت باتری وجود ندارد، اما برخی منابع معتقدند این گوشی به شارژ ۱۰ واتی و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دست خواهد یافت. در حالی که مدل‌های قبلی مثل ردمی ۸ و ردمی ۸ ای با سرعت شارژ ۱۸ واتی شارژ می‌شدند، متأسفانه ردمی ۹ به کاهش سرعت شارژ قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های قبلی خود مواجه شده است. این سوال برای کاربران به وجود می‌آید که آیا این گوشی به درگاه micro-USB مجهز خواهد شد یا خیر؟

محل قرارگیری DUT Antenna ردمی 9

محل قرارگیری DUT Antenna ردمی ۹

جزئیات نمایشگر گوشی ردمی ۹:

نکته قابل‌توجه این است پنل جلویی این گوشی با سایز ۶.۶ یا ۶.۶۷ اینچی نسبت به مدل‌های قبلی کمی بزرگتر خواهد شد، که جذابیت دوچندانی را برای آن به ارمغان آورده است. خبر خوب این است ردمی ۹ همانند سری مدل‌های ردمی ۸ به رزولوشن نمایشگر +HD مجهز خواهد شد که برخلاف ریلمی ۶ آی باعث کاهش قیمت تمام شده این گوشی هوشمند خواهد شد. لازم به ذکر است، این گوشی هوشمند از اینترنت ۴G و وای فای ۵ نیز پشتیبانی می‌کند.

نتیجه‌گیری:

در آینده نه چندان دور گوشی ردمی ۹ به همراه ردمی ۱۰ ایکس در چین رونمایی خواهد شد. باید دید آیا این گوشی همانند سری مدل‌های قبلی خود با استقبال کاربران مواجه خواهد شد یا خیر؟ آیا شما کاربران گرامی از گوشی‌های شیائومی استفاده کرده‌اید؟ آیا این گوشی‌ها بر اساس آنچه کمپانی ادعا دارد مقرون به صرفه و با کارایی بالا هستند؟ دیدگاه خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

منبع: GIZCHINA

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. من گوشی جدید شیاومی ردمی ۹s رو خریداری کردم. باید به عرض برسونم که عالیه. شارژر۲۲.۵ وات فست شارژ گذاشتن داخل جعبه ش، صفحه نمایش +HD هستش ppi395 , و حجم باتری ۵۰۲۰ فوق العاده ست. اندازه ی صفحه ی نمایشش۶.۶۷ هستش و دوربین خیلی با کیفیتی داره که ۴۸ مگاپیکسله .چهار تا دوربین داره. و پردازنده اسنپدراگون۷۲۰ میباشد. و بازیهای بسیار سنگین مثل آسفالت ۹ رو براحتی ساپورت میکنه. وخیلی امکانات دیگه ای هم داره. درضمن پشت و جلوی گوشی از شیشه ی گوریلاگلس۵ پوشیده شده و ضد خش هستش. چن روزه که دستمه همه جوره عاشقش شدم.

  2. سلام خداقوت من گوشی گلگسی اس ۹ ازنوع چینی رودادم که صفحه نمایشش قفل شده وتعمیرکارهاهم میگن چون چینی هست اعتباری به ریست فکتوری یاهراسمی که داره انجام نمیشه آیا راهی برای این معز ل گوشی بنده هست ناگفته نماند کد ندادم وپسر وداماد چندکاروبلدبودند انجام دادن ولی بینتیجه بود لطفا کمکم کنیدازکامپیوترگوگل برنامه ای روخریداری کردیم ومراحل گفته شده را انجام دادیم ولی دراخرانجام نشدیعنی عمل نکرد متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن