خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلویدئو

رابط کاربری miui 12 – تغییرات و قابلیت های جالب می یو ای ۱۲ شیائومی

اگر شما هم از گوشی موبایل شیائومی استفاده می‌کنید یا منتظر دریافت جدیدترین رابط کاربری این برند یعنی MIUI 12 هستید و یا تا امروز این نسخه را دریافت کرده‌اید، ما در ۱۹کالا بعنوان یک مرجع شیائومی قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که miui 12 چیست ؟ و بعد از چند روز استفاده از MIUI 12، چشم‌گیرترین تغییرات miui 12 را بررسی کنیم وقابلیت های جالب توجه این رابط کاربری را در قالب تصویر نشان دهیم. با ما همراه باشید و تماشای ویدئو تغییرات و قابلیت‌های جالب رابط کاربری MIUI 12 شیائومی را از دست ندهید!

ویدئو تغییرات و قابلیت‌های جالب رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

 

برای دانلود و نصب MIUI 12 به چقدر فضا و حجم اینترنت نیاز داریم؟

پیش از شروع لازم است بدانید که برای دانلود جدیدترین رابط کاربری miui 12 شیائومی حدوداً به ۹۰۰ مگابایت حجم اینترنت و فضای خالی در گوشی نیاز دارید. از آنجایی که دانلود و نصب MIUI 12 زمان‌بر است، ۱۹کالا به شما پیشنهاد می‌دهد در زمان مناسب و با صبر و حوصله این بروزرسانی را نصب را کنید.

توجه بسیار مهم: اگر دانلود و نصب MIUI 12 کمی طول کشید، اصلاً نگران نشوید و تحت هیچ شرایطی در حین نصب، گوشی را خاموش و یا ری‌استارت نکنید!!!

مقاله پیشنهادی: miui چیست ؟

بهترین تم های شیائومی miui 12 – تصاویر پس‌زمینه جذاب از زمین و مریخ در رابط کاربری miui 12

بعد از نصب و با روشن شدن گوشی با  تصویر پس‌زمینه جذابی از مریخ در رابط کاربری miui 12 روبه‌رو خواهید شد. با توجه به خبرهایی که از قبل شنیده بودیم، انتظار یک پس‌زمینه زنده را داشتیم؛ اما متأسفانه اینطور نبود و با کمی تحقیق متوجه شدیم Live Wallpaper مریخ و زمین تا به امروز فقط در گوشی‌های پرچمدار و یا شاید نسخه‌ی چین این رابط کاربری فعال می‌شود، اما خالی از لطف نیست که بدانید عکس‌های جذابی از سطح مریخ و زمین به تصاویر پس‌زمینه اضافه شده که به همان‌اندازه که Xiaomi قول داده بود واقعی و زیبا هستند.

رابط کاربری miui 12
برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

تغییر نوار پیمایش شیائومی و اضافه شدن نوار نوتیفیکیشن

از قابلیت های miui 12  که از همان ابتدا به سرعت متوجه آن می‌شوید، تغییر نوار پیمایش شیائومی است که استفاده از آن گوشی آیفون را در ذهن تداعی می‌کند. چیدمان و ظاهر آیکون‌ها در این نوار کاملاً متفاوت شده و دیگر خبری از نوتیفیکیشن‌ها در این نوار نیست!

شیائومی برای دیدن اعلان‌ها نظیر پیام، تماس و … نوار جداگانه‌ای طراحی کرده و موضوع مهمی که اگر ندانید ممکن است شما را گیج و سردرگم کند این است که برای دیدن نوار کنترل باید سمت راست نمایشگر را به سمت پایین بکشید و برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها سمت چپ صفحه‌نمایش را پایین بکشید! البته بعد از چند روز خیلی زود به این تغییر بزرگ عادت می‌کنید.

تغییر نوار پیمایش شیائومی

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قابلیت های miui 12 : عوض شدن چیدمان گالری

از دیگر قابلیت های miui 12 که با باز کردن گالری و در رابط کاربری MIUI 12 شیائومی با آن روبه‌رو می‌شوید، تغییر در ظاهر و چیدمان آلبوم‌هاست که نسبت به قبل زیباتر و مرتب‌تر به نظر می‌رسد.

قابلیت های miui 12 : نوار اعلان شیائومی در حالت نمایشگر تمام‌صفحه

اگر از نمایشگر تمام صفحه استفاده می‌کنید، شیائومی یک نوار باریک سفید برای راحت‌تر شدن ژست‌های حرکتی به پایین نمایشگر اضافه کرده که خوشبختانه امکان غیرفعال کردن نوار اعلان شیائومی وجود دارد، پس اگر از وجود این نوار جدید راضی نبودید، به راحتی غیرفعالش کنید!

مقاله پیشنهادی: با ویژگی های miui 12 آشنا شوید 

بررسی miui 12 – نمایشگر تمام صفحه چیست؟

اما منظور از نمایشگر تمام صفحه چیست؟

 اگر از قسمت تنظیمات، نمایشگر تمام‌صفحه را انتخاب کنید، دیگر ۳ آیکون کنترل پایین نمایشگر را نمی‌بینید و به جای آنها باید از ژست‌های حرکتی استفاده کنید که از تغییرات miui 12 به حساب می اید. روش استفاده از ژست‌های حرکتی به شرح زیر است:

دکمه برگشت و یا بک: برای بازگشت به صفحه قبلی باید انگشت خود را به سمت راست و یا چپ بکشید.
هوم پیج و یا صفحه اصلی: برای رفتن به صفحه اصلی کافیست هرجایی که بودید، انگشت خود را از پایین به سمت بالا بکشید.
دیدن برنامه‎های فعال: بازهم باید انگشت خود را از پایین نمایشگر به سمت بالا بکشید با این تفاوت که وقتی به بالا رسیدید کمی انگشت خود را به سمت داخل فشار دهید.

اگر عادت به استفاده از ۳ آیکون پایینی دارید، کار کردن با نمایشگر تمام صفحه ممکن است در ابتدا کمی برایتان سخت باشد؛ اما تجربه‌ی استفاده از نمایشگر تمام صفحه واقعاً جذاب بوده و خیلی زود برایتان عادی می‌شود.

مقاله پیشنهادی: همه چیز در باره‌ی آپدیت miui 12.5

نوار اعلان شیائومی

ژست حرکتی جدید MIUI 12 چیست ؟

قابلیت نمایشگر تمام صفحه در نسخه‌ی قبلی یعنی MIUI 11 نیز در دسترس است و شیائومی با اضافه کردن یک ژست حرکتی جدید، امکان جابه‌جایی بین برنامه‌ها را فراهم کرده است و با کمک این ژست مفید و کاربردی می‌توانید به راحتی بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید، مثلاً از واتس‌آپ به اینستاگرام بروید. برای آشنایی با ژست‌های حرکتی ویدئو تغییرات و قابلیت‌های جالب رابط کاربری MIUI 12 شیائومی را تماشا کنید.

از تغییرات miui 12 نرم‌افزار دوربین در رابط کاربری MIUI 12 شیائومی است

از دیگر قابلیت های miui 12 می‌توان به نرم افزار دوربین آن اشاره کرد ،  اگر برنامه دوربین گوشی خود را باز کنید، با تغییرات اساسی در این برنامه رو‌به‌رو خواهید شد، استفاده از این نوع اپلیکیشن دوربین را قبلاً در گوشی‌ سامسونگ و هوآوی هم دیده بودیم. با این تغییر، مودهای اصلی در صفحه اصلی دوربین و بقیه حالت‌های مختلف عکاسی در پنجره‌ی جداگانه‌ای قرار گرفته‌اند و تنظیمات هر حالت عکاسی نیز در قسمت بالایی آن نمایش داده می‌شود.

قابلیت های miui 12

قابلیت نرم‌افزار آب و هوا در رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

 از دیگر قابلیت های miui 12 برنامه آب و هوا است که با تغییرات زیادی همراه بوده و انیمیشن‌های متحرک جالبی دارد. برای مثلاً در تابستان و هوای آفتابی، آسمان را با خورشید و کمی ابر نشان می‌دهد. استفاده از برنامه‌ی آب‌و‌هوای شیائومی احتمالاً برای پاییز و زمستان و در روزهای برف و بارانی خیلی جالب‌تر باشد!

قابلیت های miui 12 ، مدیریت برنامه‌های روزانه

یکی از قابلیت های miui 12 که با آن برخورد کردیم و البته در رابط کاربری قبلی هم وجود داشت و در اکثر گوشی‌های شیائومی نظیر شیائومی نوت ۹ ، شیائومی نوت ۹ پرو ، شیائومی نوت ۸ پرو ، شیائومی نوت ۸ و …نیز به چشم می‌خورد، مدیریت برنامه‌های روزانست که گفتنش خالی از لطف نیست، کافیست با کمک برنامه‌ی نوت، کارهای مهمی که در طول روز باید انجام بدهید را بنوسید و سپس از قسمت تنظیمات گزینه use task toolbox را فعال کنید تا یک نوار کوچک گوشه‌ی نمایشگر ظاهر شود و لیست برنامه‌هایتان را نشان بدهد. با کمک این قابلیت کارهای مهم خود را فراموش نخواهید کرد و پس از اتمام می‌توانید بر روی کار انجام شده خط بکشید.

نوار پیمایش شیائومی

کنترل بیشتر نسبت به حالت تیره و یا دارک مود در رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

رابط کاربری MIUI 12 شیائومی کنترل بیشتری نسبت به حالت «دارک مود» و یا همان حالت تیره در اختیارتان می‌گذارید از جمله این امکانات جدید می‌توان به تطابق تصویر پس زمینه با دارک مود و امکان اعمال حالت تیره برای همه‌ی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی اشاره کرد!

دیگر تغییرات رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

شیائومی در ظاهر قسمت تنظیمات نیز تغییرات زیادی اعمال کرده است، شکل و آیکون نسخه‌ی رابط کاربری شبیه به عدد ۱۲ شده و مقدار فضای اشغال شده توسط حافظه‌ی داخلی کنار عدد ۱۲ نشان داده می‌شود و با ضربه روی این قسمت مقدار فضای اشغال شده توسط فایل‌های مختلف دیده می‌شود و به شما اعلام می‌کند چه درصدی از فضای داخلی مثلاً با عکس اشغال شده است.

تغییر نوار کشویی شیائومی

نمایش باتری، هم از قسمت تنظیمات و هم از بالای نمایشگر تغییر پیدا کرده است، برای مشاهده‌ی این موارد حتماً ویدئو تغییرات و قابلیت‌های جالب رابط کاربری MIUI 12 شیائومی را ببینید! به طورکلی تغییرات جدید رابط کاربری MIUI 12 شیائومی علاوه ‌بر اینکه سرعت گوشی و انیمیشن‌ها را تا حد زیادی ارتقاء داده، ظاهر گوشی شیائومی را مدرن‌تر و امروزی‌تر کرده و اگر از طرفدارن گوشی آیفون باشید، این تغییرات برایتان خوشایند‌تر نیز خواهد بود!
امیدواریم از دیدن ویدئو تغییرات و قابلیت های miui 12 شیائومی لذت برده باشید. ما در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در قسمت کامنت هستیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۴ رای

سوالات متداول

تغییر نوار کشویی و اضافه شدن نوار نوتیفیکیشن به عنوان یکی از تغییرات رابط کاربری MIUI 12 به چه صورت است؟

یکی از تغییرات رابط کاربری MIUI 12 عوض شدن کامل نوار کشویی است که استفاده از آن گوشی آیفون را در ذهن تداعی می‌کند. چیدمان و ظاهر آیکون‌ها در این نوار کاملاً متفاوت شده و دیگر خبری از نوتیفیکیشن‌ها در این نوار نیست. شیائومی برای دیدن اعلان‌ها نظیر پیام، تماس و … نوار جداگانه‌ای طراحی کرده و موضوع مهمی که اگر ندانید ممکن است شما را گیج و سردرگم کند این است که برای دیدن نوار کنترل باید سمت راست نمایشگر را به سمت پایین بکشید و برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها سمت چپ صفحه‌نمایش را پایین بکشید.

قابلیت نمایشگر تمام صفحه به عنوان یکی از تغییرات رابط کاربری MIUI 12 به چه صورت است؟

اگر از قسمت تنظیمات، نمایشگر تمام‌صفحه را انتخاب کنید، دیگر ۳ آیکون کنترل پایین نمایشگر را نمی‌بینید و به جای آنها باید از ژست‌های حرکتی استفاده کنید. این ژست های حرکتی شامل دکمه برگشت و یا بک با کشیدن انگشت به طرفین، کشیدن انگشت از بالا به پایین برای هوم پیچ و کشیدن انگشت از پایین نمایشگر به بالا می شود. اگر از نمایشگر تمام صفحه استفاده می‌کنید، شیائومی یک نوار باریک سفید برای راحت‌تر شدن ژست‌های حرکتی به پایین نمایشگر اضافه کرده که خوشبختانه امکان غیرفعال کردن این نوار وجود دارد.

برخی تغییرات و قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 12 که منجر به بهبود تجربه ی رابط کاربری می شود کدامند؟

عرضه ی رابط کاربری MIUI 12 با تغییرات و قابلیت های زیادی همراه بوده که از جمله ی آنها می توان به کنترل بیشتر نسبت به حالت تیره و یا دارک مود، مدیریت برنامه‌های روزانه، ارتقاء نرم‌افزار آب و هوا، تغییرات اساسی نرم افزار دوربین و ... اشاره کرد. برای آگاهی از سایر قابلیت ها به مقاله ی مربوطه مراجعه کنید.

آیا رابط کاربری جدید MIUI 12 با تصاویر پس زمینه ی زنده در گوشی های موبایل ارائه می شود ؟

بعد از نصب و با روشن شدن گوشی مجهز به رابط کاربری جدید MIUI 12 با تصویر پس‌زمینه جذابی از مریخ روبه‌رو خواهید شد. با توجه به خبرهایی که از قبل شنیده بودیم، انتظار یک پس‌زمینه زنده را داشتیم؛ اما متأسفانه اینطور نبود و با کمی تحقیق متوجه شدیم Live Wallpaper مریخ و زمین تا به امروز فقط در گوشی‌های پرچمدار و یا شاید نسخه‌ی چین این رابط کاربری فعال می‌شود، اما خالی از لطف نیست که بدانید عکس‌های جذابی از سطح مریخ و زمین به تصاویر پس‌زمینه اضافه شده که به همان‌اندازه که Xiaomi قول داده بود واقعی و زیبا هستند.

نوشته های مشابه

‫۳۲۶ نظرها

  1. سلام گوشی من poco.m3 هستش
    اپدیت miui12.0.11 اومده میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد اپدیت کنم؟
    اخه گفتن امکان داره خاموش بشه دیگه روشن نشه

  2. سلام من گوشیمو آپدیت کردم ولی این خط پایین صفحه فعال نشد راهی نداره فعالش کنم گوشیم ردمی ۸a
    حتی ب صورت دستی هم آپدیت کردم بازم فعال نشد

  3. سلام وقت بخیر
    بروزرسانی گوشی آدمی نوت ۱۰ از ورژن۱۲.۰.۵ به ورژن ۱۲.۵.۳برای گوشی مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    یا باید ورژن های قبلی رو نصب کرد

  4. من دانلود کردم چرا مثل ایفون نشده اصلا صفحش عوض نشده، کمک کن مرسی دمت گرم

  5. سلام گوشی بنده مدل شیائومی نوت ۸ تی هست و چند روز پیش اپدیت ۱۲.۰.۴.۰ اومد برای گوشیم و اپدیتش کردم ولی بلافاصله بعد از اپدیت یک پیغام اپدیت جدید اومد برام که گوشیمو به ۱۲.۰.۲.۰ برگردونم ایا اپدیت کنم یا نکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  6. سلام به ۱۹کالا من گوشیم ردمی ۹ ۶۴ گیگابایتNFC هست اول براش آپدیت رابط کاربری miui 12 اومد بعد از یه مدتی آپدیت اندروید ۱۱ براش اومد که گرفتم و کنترل سنتر جدید حذف شده و آیکونی که از برنامه میای بیرون یه تکونی میخوره حذف شده آیا راه حلی داره که درستش کنم و آپدیتMIUI12/5 براش میاد

  7. با سلام
    آیا رام گوشی تاثیری در آپدیت گوشی داره؟
    مثلاًگوشی من رام ۶هست
    میتونه کمک کنه بعد از آپدیت باگ کمتری داشته باشه؟
    گوشیمو ۱مرداد به رابط کاربری miui 12 اپدیت کردم بعدش همون لحظه دوباره براش آپدیت miui12.5.1اومد
    برای آپدیت miui12اصلا گوشی باگ نداشت
    حالا ممکنه برا miui12.5داشته باشه؟

    1. کلا هدف اپدیت برطرف کردن باگ های نسخه قبلی و ارائه تجربه کاربری بهتر هست

  8. سلام
    من ردمی نوت ۸پرو دارم
    آپدیت miui v12.0.8.0براش اومده
    آپدیت کنم یا نکنم
    دو دل هستم
    یک سایت دیگه رو خوندم گفتن گوشی خیلی خراب شده باگ زیاد داره
    حالا نظر شما رو میپرسم آپدیت کنم یا نه
    گوشیم رام ۶هست برای آپدیت هم ۲گیگ اومده
    ممنون میشم جواب بدید

    1. ما توصیه می کنیم که همیشه اپدیت کنید در مورد این اپدیت نمی تونیم قطعی بگیم که ایا مشکلی پیش میاد یا نه اگر باگ هم باشه بعد از مدتی برطرف میشه

    2. منم گوشیم نوت هشت پرو هست همین امشب هم اپدیت کردم منم مثل تو دودل بودم ولی صدرصد پیشنهاد میکنم اپدیت کنی،،مصرف باطری واقعا عالی میشه دوربین گوشیت واقعا حرفه ای میشه اون کرکره هم واقعا باحال میشه

  9. سلام و خسته نباشید…مشکل من اینه ک مرکز کرکره و اعلانات هیچ تغییری نکرده و توی تنظیمات هم زمانی میرم و مراحل رو طی میکنم گزینه کرکره اعلان جدید رو اصلا نداره
    گوشیم شیائومی نوت نه هست و روی اخرین بروزرسانیmiui12.0.1

  10. سلام.
    سوالی داشتم در مورد گذاشتن رینگتون برای یک گروه یا لیبل در لیست مخاطبین یا کانتکتها در رابط کاربری miui 12 .همچین گزینه ای وجود نداره.راه حل چیه؟(یعنی چجوری یک آهنگ تماس برای یک گروه یا لیبل خاص بزاریم).
    مرسی از شما.

  11. سلام گوشی من نوت هشت پرو هست
    من رابط کاربری miui 12 رو فعال کردم ولی شبیه داخل فیلم نشد
    هرکاری کردم کرکره اعلان ها تغییر کنه ولی نشد
    خاستم ببینم میشه اینجوریش کرد یا نه
    ممنون میشم جواب بدید

    1. بله میشه باید یک سری تغییرات رو در تنظیمات گوشی انجام بدین

  12. برای من مدل ایموجیاش هم عوض شده
    سبک قبلیو بیشتر دوست داشتم
    فکر کنم نمیشه برگردوندش به حالت اول

  13. سلام من گوشی ردمی نهتی دارم وقتی حالت تمام صفحه رو فعال میکنم اون پایین اون خطه نمیاد(مثل اپ)تو گوشیای نو ت ۸ دیده بودم ک اون خط میاد فعال کردن اون خط وقتی که تو حالت تمام صفحه هستم چجوریه.
    ممنونم میشم جوابم رو بدین

    1. باید بعد از تظیم کردن حالت تمام صفحه این قابلیت رو هم فعال کنید

  14. سلام به تیم خوب ۱۹kala:
    میخواستم ببینم اطلاعاتی از miui 12.0.8.0 دارین؟

    به تازگی گوشی ردمی نوت هشت پرو خریداری کردم و این اپدیت اماده دریافت هست؟
    اینجور که شنیدم با اپدیت مشکلاتی پیش میاد واسه گوشی های شیامی
    لطفا شما هم نظرتونو بگین مهمه واسم

    1. مشکل خاصی نیست اگر هم باگ وجود داشته باشه بعد از مدتی برطرف میشه

  15. امکانات رابط کاربری miui 12 تغییر کرده برو توی تنظیمات ناتیف و کنترل سنتر بعد از اونجا کنترل سنتر استایل رو انتخاب کن میبینیش

  16. با سلام.. من ردمی نو ت ۹ خریدم تا روشن کردم و راه اندازیش کردم به رابط کاربری miui 12 ارتقا ش دادم .. باطری گوشیم با اینکه ۵۰۲۰ هست ولی کلا با استفاده معمولی از گوشی شارژش ۱۰ ساعت بیشتر جواب نمیده . توی قسمت باطری هم که میرم مصرف باطری ۸۰ درصدش واسه صفحه نمایشه ..من چون احساس میکنم علت آپدیت گوشی باشه فعلا به نمایندگی مراجعت نکردم.. آیا این سرعت در تخلیه باطری مال اپدیته؟

  17. نوار سفید رنگی ک پایین گوشیم میومد رو خاموش کردم و الان دیگه نیست هرچقد میخام پیدا کنم ک فعالش کنم بازم گوشیم ردمی نوت ۹هست میشه کمکم کنید

  18. سلام خواهش می کنم کمکم کنید گوشیم ردمی نوت ۹ هست روز اول که خریدمش کنترل سنترش عین اپل بود بعد تو تنظیمات یه گزینه داشت استفاده از مرکز اعلانات جدید بعد که اپدیت کردم کنترل سنترش یه شکل دیگه شد و اون گزینه هم از بین رفت من میخوام عین روز اول باشه کنترل سنترش

    1. سلام اگه آپدیت انجام داده باشید دیگه با تنظیمات قابل برگشت نیست. با همین شمایل جدید حال کن.

  19. سلام به تیم خوب ۱۹ کالا
    من گوشی red mi not e 9s خریداری کردم، اما وقتی که اومدم خونه دیدم هیچ کدوم از برنامه های شیائومی رو نداره، مثلاً مثل برنامه my browser که مال خود گوشی هست رو نداره ، الان تو فیلم دیدم گوشی شما هم برنامه های شیائومی مثل همین my browser رو داره، حتی فامیلامون هم برنامه های شیائومی رو داره ، چرا مال من اینجوریه ، معلمولا تو همه ی گوشی ها باید یه برنامه ای مثل my browser که مال خودم گوشی هست رو داشته باشه ، اما مال من فقط برنامه های گوگل رو داشت ، برنامه های خود گوشی رو نداشت ، چرا مال اینجوریه؟ ، ممنون میشم راهنمایی کنید

  20. امکانات رابط کاربری miui 12 و تغییرات آپدیت جدید شیائومی واقعا به درد بخور بود

  21. بابا من اپدیت کردم رابط کاربری miui 12 اومده ولی تعغییری نمیبینم

  22. سلام ببخشید گوشیم redmo note 9s هست چطور شارژ سریع خاموش کنم چون داخل طولانی مدت باعث آسیب به باتری میشه،ممنون

  23. سلام خوبید
    من یه مکشلی دارم اونم اینه ک تازگیا اصلا نمیتونم پنجره شناور باز کنم مگر اینکه وات ساپ اعلان بیاد ک بتونم
    کمکم کنید لطفا
    گوشیمPocox3 هست

  24. سلام من الان گوشیم ردمی نوت ۹ پرو هستش و حس میکنم که از وقتی که بروزرسانی کردم در حال بازی کردن زودی داغ میکنه این عمل طبیعی هستش و ضرری به گوشی نمیرسونه ؟

  25. سلام من تم گوشیم رو شبیه ایفون کردم بعد ایکون های بالای صفحه تغییر نمی کنه و یه فیلم دیدم برای گوشی شیائومی ردمی نوت ۸فقط میشه مال من نوت ۹ معمولی است الان ایکون بالا صفحه رو چطور تغییر بدم ممنون میشم جوابمو بدین .

  26. سلام من گوشی ردمی نوت ۹ دارم و بعد از آپدیت قابلیت ها آمد ولی بعد یک مدت یک پیام از سیستم برام آمد که قابلیت ها برای مدتی بخاطر تعمیرات در دسترس نیستند مثل مثلاً پنجره شناور برنامه ها و خیلی وقت هست که نیامده اند. تاریخ آمدنشون کی هست؟

  27. سلام لطفاً مرحله به مرحله بگید که چه گونه خط سفید پایین صفحه را فعال کنیم

    1. باید حالت فول اسکرین تنظیم کنید بعد از قسمت فول اسکرین خط سفید رو تنظیم کنید

  28. سلام وقت بخیر
    بنده یدونه گوشی mi10 5G 256 g دارم
    الان مدتیه که وقتی باهاش کار میکنم یهو قفل صفحه میاد و صفحه قفل میشه و دوباره باید قفلو باز کنم
    گوشیرو ریسیت کردم ولی دوباره بعد از مدتی همون حالت پیش اومد
    فکر کردم از گارد باشه بدون گارد هم این مشکل رفع نشد
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید این مشکل حل بشه

    1. دوست عزیز گوشی شما باید دقیق تر بررسی بشه احتمالا مربوط به سنسورهای گوشیتون باشه

  29. سلام خسته نباشید
    بنده ردمی نوت ۷ دارم از وقتی آپدیت رابط کاربری miui 12 رو نصب کردم گوشیم هنگ می‌کنه و از برنامه میندازه بیرون ، گوشی رو ریست فکتوری کردم درست نشد چند ماه هست همینجوری مونده میشه بگید چرا و چیکار کنم درست بشه؟

    1. احتمالا مربوط به خود برنامه باشه برنامه رو پاک کنید و نسخه سازگار با گوشتون رو دانلود کنید

      1. سلام من نوت ۱۰ لایت دارم اما نوار پیمایش من مثل اینی که شما گفتید نشده و فرق داره در ضمن رابط کاربری miui 12 هم هست

  30. سلام ببخشید من قبلاً می‌تونستم هنگام بازی واتساب یا پیامک رو به صورت پنجره ی کوچیک بازش کنم ولی الان که باز میکنم تمام صفحه میشه باید چجوری درستش کنم

  31. سلام گوشی نوت هشت دارم شیایومی چرا اون خط پایین صفحه نیومده؟
    لطفت جواب بدین

  32. با سلام گوشی من ردمی نوت ۸ است ونمیتونم دیسپلی رو فعال کنم

  33. سلام
    گوشی من note 9 هستش ، قبل اپدیت جدید صفحه نمایش به دو قسمت برای برنامه تقسیم میشد یا برنامه ی دیگه کوچیک میشد و کنار صفحه قرار میگرفت
    تو این آپدیت کلا حذف شده یا باید فعال بشه؟

      1. از کجا باید اکتیو کنم؟
        من هم به این مشکل خوردم
        هم نوار ابزار جدید بعد از آپدیت۱۲.۰.۷ از دسترس خارج شده
        هم خط سفید پایین صفحه
        هم قابلیت باز بودن چند صفحه
        حتی نمی‌ذاره پنجره شناور هم باز کنم
        باگ های دیگه ای هم داره
        بااینکه بعد از آپدیت ریست کردم ، ممنون میشم اگر میتونید کمکی کنید..

    1. سلام مال منم اینجوری شده لطفا میشه بگی چجوری فعالش کنم؟

  34. سلام جناب خسته نباشید
    ممنون میشم جواب بدید
    من رابط کاربری گوشیم ۱۲.۰.۶ هست و چند تا نکته رو ندارم که واقعا ناراحت کننده
    ۱_توی بخش یادداشت ها برخلاف ویدیوی شما نمیاد گوشه صفحه
    ۲_نمیتونم بین برنامه ها جا به جا شم
    ۳_ که خیلی رو مهمه و ناراحتم نوار اعلان ها و اونجاییه که داده و اینامو روشن میکنم
    کلا فرق داره نمیشه نوار اعلان رو مثل ویدیو کنم؟

    1. نوار اعلان رو از تنظیمات control center میتونی درست کنی
      و
      اون بخش یادداشت رو هم از تنظیمات خود یادداشت باید فعال کنی

  35. سلام
    من گوشیم شیائومی ردمی نوت ۸ هستش
    کلا مرکز کنترل گوشیم چه حالت جدید چه قبلی پس زمینش طوسی هستش قبل از اپدیت رابط کاربری miui 12 اینطوری نبود بعد ۱۲ اینطوری شد
    میشه بگید مشکلش چیه؟!

    1. سلام من الان گوشیم ردمی نوت ۹ پرو هستش و حس میکنم که از وقتی که بروزرسانی کردم در حال بازی کردن زودی داغ میکنه این عمل طبیعی هستش و ضرری به گوشی نمیرسونه ؟

  36. سلام خسته نباشید
    من گوشیم ردمی نوت ۸ هستش میخواستم بدونم اون خط سفید تو حالت تمام صفحه رو کجاب تنظیمات باید فعال کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. اول حالت تمام صفحه رو فعال کنید بعد در همون قسمت می تونید این قابلیت رو فعال کنید

  37. سلام خوب هستین من می‌خوام آیکون باتریم عین روز اولش بشه چیکارکنم توروخدا راهنمایی کنید

  38. با سلام گوشیه من ردمی نوت ۹s هست، و بنظرتون اشکالی داره سوپر والپیپر رو نصب کنم ،چون شنیدم سوپر والپیپر گوشی رو کند می کنه

  39. با سلام گوشیه من ردمی نوت ۹s هست، و بنظرتون اشکالی داره سوپر والپیپر رو نصب کنم ،چون شنیدم سوپر والپیپر گوشی رو کند می کنه

  40. سلام . گوشی من Xiaomi Redmi 9 است . اونو به رابط کاربری miui 12 بروزرسانی کردم ولی برای من در حالت تمام صفحه خط زیر صفحه نمایش نمیاد و نمی تونم بین برنامه ها جا به جا بشم . اگه راهنمایی کنید ممنون میشم .

    1. در حالت تمام صفحه باید خودتون فعال کنید این قابلیت رو

      1. اخه‌ برای من گزینه Hide full screen indicator وجود نداره . برای همین نمی تونم فعالش کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید .

        1. سلام من گوشیم پوکوx3 هستش اپدیت ۱۲.۰۶ هستش،ولی صفحه رو که پایین میکشم مث فیلم شما عوض نشده همون قبلیه

      2. خیر
        این قابلیت را در میو ای۱۲.۱ندارد
        اما گوشی شما هم که میو ای۱۲.۱داشت میشد برای گوشی هایی مثلredmi8.redmi9نیست
        و درضمن ویدیو هاتون خیلی باحاله خسته نباشید من هرکدومو۳بار نگاه میکنم

  41. بله طبیعی هست آپدیت رابط کاربری رو شرکت های سازنده ارائه می دن

  42. سلام
    ببخشید من گوشیم ردمی نوت ۸ هستش آخرین آپدیت ۱۲.۰.۳ بود و هیچ اپدیت دیگه ای واسم نیومده …۲ تا مشکل هست
    یک.وقتی آپدیت کردم مرکز کنترل گوشیمو تغییر دادم زمینش توسی بود ولی توی فیلم اینطوری نیست
    دو.وقتی زمانیو تو ی برنامه ای میگذرونم و میام بیرون سایه اون برنامه خیلی کمرنگ روی صفحه گوشیم میوفته

    ممنون میشم ایرادشونو بگین و راه حلی بهم بدین

    1. پیشنهاد می کنم که هر چند وقت یک بار تم گوشی رو عوض کنید و یا در صورت امکان از تم متحرک استفاده کنید

  43. سلام به تیم خوب ۱۹ کالا.الان برای من miui 12.0.6.0 اومده این نسخه مشکل داره یا نه؟من گوشیم نوت ۸ پرو است. بعد از بروزرسانی به رابط کاربری miui 12 کیفیت فیلمبرداری به شدت پایین اومده.به نظر شما به miui12.0.6.0 بروزرسانی کنم؟

  44. سلام من گوشیم redmi note 7 هست وقتی می‌خوام پنجره شناور رو فعال کنم اشتباهی کار می‌کنه و برنامه هرو بازی می‌کنه داخل گوشی های دیگه همین مدل بقیه مشکلی نداشتند انگار فقط مال من موقع نصب مشکل داشته باید چیکار کنم؟ الان فک کنم یک ماهی هست با ریسیت فکتوری درست میشه؟

  45. سلام و خسته نباشید به ۱۹کالا و بقیه دوستان.
    من قصد خرید redmi note 8 pro دارم، و با دیدن قابلیت های رابط کاربری miui 12 علاقه مندش شدم. ولی خیلی از افراد در جاهای دیگرفته بودند که بعد از این اپدیت برای این گوشی ؛ خیییلی مشکلات برای گوشی پیش اومده ، کلاً پوکیده و با ریست فکتوری هم درست نشده.
    نظر شما چیه؟؟
    ایا میشه کاری کرد که این مشکلات برام بعد از اپدیت پیش نیاد؟
    کلاً هر چیزی میدونید که فکر میکنید کمکم میکنه بگید.
    مثشکر میشم پاسخ بدید

    1. ن همچین چیزی نیست من دارم اتفاقا سریع تر هم شده،بگیر نگران نباش

  46. سلام وقت بخیر….ممنون از تیم خوب۱۹کالا….گوشی من شیائومی ردمی نوت۸پرو هست….بعداز آپدیت به رابط کاربری miui 12 عملکرد دوربین ضعیف شده و کیفیت عکس ها و فیلم ها نسبت ب قبل از آپدیت بطور محسوسی پایین اومده….این مشکل راه حلی داره؟

    1. با سلام
      مقاله عیب یابی گوشی های شیائومی را مطالعه کنید

  47. با سلام گوشی من ردمی نوت۹اس هست من نوار جستجوگربرنامه ها که تو همه گوشی ها بالای گوشی یا پایین گوشی هست رو ندارم و برای گشتن یه برنامه باید کل صفحات رو ورق بزنم چجوری میتونم این نوار رو بیارم یا اصلا تو این گوشی موجود نیست؟؟؟ میشه راهنمایی کنید

  48. سلام وقتتون بخیر ممنون از اطلاعات خوبتون….گوشی من نوت۸پرو هست به رابط کاربری miui 12 آپدیت کردم بعداز آپدیت عملکرد دوربین ضعیف شده کیفیت عکس ها نسبت به قبل از آپدیت پایین اومده….این مشکل راه حلی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن