خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

دوربین گلکسی+S20 رتبه ۱۰ دگزومارک را کسب کرد!

خرید گوشی یکی از سخت‌ترین کارها و دوربین خوب مهمترین اولویت تمام افراد است. قطعاً پرچمداران حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز از همین موارد است. دگزومارک نتایج بررسی دوربین +Galaxy S20 سامسونگ را منتشر کرده است. با توجه به اینکه هر روز گوشی‌های جدیدی معرفی می شوند شاهد تغییر چشم‌گیر در نتایج این بنچمارک هستیم. برخلاف S20 آولترا که از فناوری ترکیب پیکسلی در سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی آن استفاده شده است، گلکسی اس ۲۰ پلاس از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ ۱.۶ نانومتری بهره می‌برد. 

 دوربین گلکسی S20+ رتبه 10 دگزومارک را کسب کرد!

دوربین گلکسی S20+ رتبه ۱۰ دگزومارک را کسب کرد!

آرایش دوربین‌های این گوشی با ۳ لنز دیگر کامل می‌شود؛ یک لنز آلتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی تله فوتو و در نهایت سنسور تشخیص عمق ۰.۳ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های بوکه، این مجموعه حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند.

برای اطلاع از s20 پلاس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

عکاسی با دوربین گلکسی+S20:

دوربین گلکسی+S20 امتیاز نهایی ۱۱۸ را از تست‌های دگزومارک کسب کرده است. به طور دقیق امتیاز ۱۲۷ برای عکاسی و امتیاز ۱۰۰ برای فیلم‌برداری برای این گوشی سامسونگ منظور شده است. قدرت ثبت عکس‌های ثابت مربوط به اکسپوژر (نوردهی) عالی، بازه‌ی دینامیکی گسترده، رنگ‌های زنده و دوربین فوق گسترده‌ی فوق العاده است. دگزومارک تایید کرده است که این گوشی حتی در شرایط چالش برانگیز و نور ضعیف نیز از دقت تراز رنگ سفید و نوردهی بسیارعالی برخوردار است.

قابلیت‌های بزرگنمایی و زوم چندان چشمگیر نیستند.  دوربین گلکسی S20 پلاس از زوم ۶۴ مگاپیکسلی برای برش ( crop) تصویری از صحنه بهره می‌برد که در شرایط نوردهی مطلوب خوب عمل می‌کند، اما در زوم متوسط و بیشتر جزئیات را به خوبی ثبت نمی‌کند. پورتره‌های ثبت شده توسط این دوربین ایده‌آل است و در صورت فعال کردن بوکه، عملکرد آن قابل قبول است؛ با این حال آنقدر هم خوب نبوده که دوربین برتر شود.

فیلم‌برداری با دوربین گلکسی+S20 :

بازده دینامیکی Galaxy S20 Plus گسترده برای ضبط ویدئو در محیط بیرون بسیار خوب به نظر می‌رسد، اما باید بگویم که بهترین نیست! در ویدئو‌های ۴k جزئیات با دقت بالا ثبت می‌شوند. فوکوس خودکار گلکسی S20 پلاس به سرعت سازگار شده و اشیاء را به خوبی ردیابی می‌کند. لرزشگیر اپتیکال این مدل گوشی سامسونگ بهترین نیست اما در زمانی که سوژه فیلمبرداری را تغییر می‌دهیم کارش را خوب انجام می‌دهد.

شما دوربین گلکسی+S20 سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تجربیات خود  از دوربین گوشی گلکسی S20 پلاس را با دوستانتان در ۱۹ کالا در میان بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

منبع: GSM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن