خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

دوربین چهارگانه نقطه‌قوت ردمی ۹ نسبت به نسل قبل!

ردمی ۸ یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای است که در حدود ۶ ماه پیش به بازار موبایل راه پیدا کرد؛ اما به نظر می‌رسد که جانشین این گوشی نیز در دست تولید قرار گرفته است. تصویری که منتشر شده یک دید کلی نسبت به ردمی ۹ را به ما می‌دهد. دوربین چهارگانه نقطه‌قوت ردمی ۹ نسبت به نسل قبل خواهد بود.

این روزها با وجود بحران جهانی کرونا شرکت‌های سازنده همچنان به معرفی گوشی‌های خود ادامه می‌دهند. این ویروس بر فروش بسیاری از برندها تأثیر داشته با این وجود شرکت‌ها همچنان به معرفی سری‌های جدید خود ادامه می‌دهد. برای مثال چندی می‌شود که شرکت اپل اعلام کرده که این ویروس بر عرضه گوشی آیفون ۱۲ این شرکت تأثیری خواهد گذاشت و عرضه آن طبق زمان بندی که قبلاً این شرکت اعلام کرده بود عملی نخواهد شد.

شرکت هواوی نیز در این شرایط از پرچمداران سری پی ۴۰ خود رونمایی کرد. رئیس این شرکت هم اعلام کرده که این ویروس نمی‌تواند بر عرضه گوشی‌های این شرکت تأثیر داشته باشد؛ اما حقیقت این است که این ویروس کل بازار موبایل را تحت الشعاع قرار داده است.

دوربین چهارگانه نقطه‌قوت ردمی 9

شیائومی هم از جمله شرکت‌هایی است که هم در حوزه میان‌رده‌ها و هم در حوزه پرچمداران تاکنون مدل‌های متنوعی را معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به سری شیائومی می ۱۰ و پرچمدار ردمی کی ۳۰ پرو و یا میان رده ارزان قیمت ۵G خود به نام می ۱۰ لایت اشاره کرد.

ردمی ۹ نیز در دست تولید قرار گرفته و قرارست با یک ماژول چهارگانه به بازار آید.

Redmi 9 NFC نیز در دست تولید قرار گرفته و قرارست با یک ماژول چهارگانه به بازار آید. این همان آینده امیدوار کننده است؛ آینده‌ای که در آن تمام گوشی‌های رده‌پایین به ماژول‌های چهارگانه مجهز خواهند شد. ترکیب لنز‌های موجود در ماژول استفاده شده در ردمی ۹ هم شامل لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک واحد ۵ مگاپیکسلی ماکرو به علاوه یک لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گمانه‌زنی می‌شود که طراحی سه عدد از این لنز‌ها در ماژولی به سبک گوشی‌های ردمی کی ۳۰/ پوکو ایکس ۲ قرار خواهد گرفت در حالی که سنسور ثبت عمق و فلش در کنار این ماژول جای می‌گیرد.

ردمی 9

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

از نظر پیکربندی طراحی ردمی ۹ مشابه به طراحی ریلمی ۶ آی است که اخیراً رونمایی شده؛ اما سنسور اصلی ریلمی ۶ آی در واقع ۴۸ مگاپیکسلی است در مقابل لنز ماکرو ردمی ۹ قوی‌تر است(۲ در مقابل ۵ مگاپیکسل).

احتمالاً این دو گوشی از نظر تراشه بکار رفته نیز ممکن است شباهت داشته باشند. ظاهرا ردمی ۹ از تراشه Helio G80 مدیاتک استفاده کرده که در گوشی ریلمی ۶ آی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دوربین چهارگانه نقطه‌قوت ردمی ۹ نسبت به نسل قبل خواهد بود. نظر شما در مورد این سری از گوشی‌های پایین‌رده و یا ارزان‌قیمت شیائومی چیست؟ نظرات خود را با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید.

منبع: gsm

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن