خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

ثبت امتیاز شگفت‌انگیز ۵۶۰K توسط شیائومی می ۱۰!

پیش از این رندرهای شیائومی می ۱۰ چهار دوربین و نمایشگر هول پانچ را نشان می‌داد و حال امتیاز ۵۶۰،۲۱۷ را در آنتوتو کسب کرده است.
پیش‌بینی می‌شود می نوت با اسنپدراگون ۸۶۵ SoC، اتصال ۵G، دوربین‌های چهارگانه و یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز همراه باشد.  شیائومی در ماه فوریه ۲۰۲۰ رونمایی و عرضه Mi 10 و Mi 10 Pro را آغاز خواهد کرد. این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که آنها با استفاده از جدیدترین چیپست کوالکام یا همان Snapdragon 865 SoC و پشتیبانی از ۵G به بازار عرضه می‌شوند. نوع Pro با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶W ارائه می‌شود که گفته شده فقط ۳۵ دقیقه طول می‌کشد تا شارژ کامل شود.

ثبت امتیاز شگفت‌انگیز 560K توسط شیائومی Mi 10!

اکنون، تصویر جدیدی از Mi 10 منتشر شده که ماژول دوربین را نشان می‌دهد، علاوه بر این تصویر امتیاز AnTuTu این پرچمداران نیز به صورت آنلاین ظاهر شده است.

رندر جدید از سری می ۱۰ شیائومی

ثبت امتیاز شگفت‌انگیز 560K توسط شیائومی Mi 10!

همچنین، یک رندر می ۱۰ شیائومی در Weibo منتشر شده که طراحی آن را با شکوه کامل نشان می‌دهد. طراحی بخش پشتی Mi 10، چهار دوربین عمودی در گوشه بالا سمت چپ را نشان می‌دهد، که مشابه Mi Note 10 است. رندر یک نمایشگر با هول پانچ کوچک در قسمت جلویی را نشان می‌دهد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. حاشیه‌ها بسیار باریک هستند، اما صفحه نمایش خمیده نیست و به نظر می‌رسد از حسگر اثر انگشت درون صفحه برخوردار باشد. این بدان معنی است که این گوشی می تواند پنل AMOLED داشته باشد. دکمه صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار دارد.

ثبت امتیاز شگفت‌انگیز ۵۶۰K توسط شیائومی Mi 10!

ثبت امتیاز شگفت‌انگیز 560K توسط شیائومی Mi 10!

در مورد امتیاز شیائومی AnTuTu در بنچمارک آنتوتو باید گفت که توانسته ۵۶۰.۲۱۷ امتیاز کسب کند، که در صورت صحت کاملاً چشمگیر و شگفت‌انگیز است. این گوشی شیائومی از Snapdragon 865 SoC استفاده می‌کند که جدیدترین تراشه کوالکام است و با پردازنده گرافیکی Adreno 650 همراه شده است.

مشخصات سری می ۱۰ شیائومی

مشخصات قبلی فاش شده نشان می‌دهد Mi 10 Pro می‌تواند با سرعت تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز همراه باشد و انتظار می‌رود مجموعه چهار دوربین دارای سنسور اولیه ۱۰۸ مگاپیکسل، لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۵ مگاپیکسلی باشد. گفته می‌شود باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع ۶۶ وات، Mi 10 Pro را به همراه دارد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

از طرف دیگر، Mi 10 ممکن است یک ماژول چهارگانه دوربین را با یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 + 20 مگاپیکسلی با لنزهای با زاویه دید فوق العاده عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک حسگر تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک واحد تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی داشته باشد. این گوشی ممکن است دارای باتری ۴،۸۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۰W باشد.

اگر علاقه‌مند هستید بیشتر راجع به این دو گوشی بدانید بهتر است مقاله‌ی ” شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو؛ هرآنچه را که می‌بایست بدانید!” را از دست ندهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن