خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار سامسونگگجت‌های هوشمند

برای خرید هدفون دست نگه دارید؛ گلکسی بادز ۲ در راه است!

گلکسی بادز ۲ یا همان Galaxy Buds + هدفون‌های جدید سامسونگ به زودی در کنار پرچمدارن جدید این برند رونمایی خواهند شد. پیش از این نکاتی پیرامون Galaxy Buds 2 دارای با شماره مدل SM-R170 منتشر شده بود. اخبار حاکی از آن بود که این هدفون‌های جدید دارای ویژگی‌های بهبود یافته، عمر باتری بهتر، صدای بهبود یافته و گزینه‌های جدید رنگی هستند.

برای خرید هدفون دست نگه دارید؛ گلکسی بادز 2 در راه است!

اطلاعات اولیه دیگر نشان می‌دهد که امسال Galaxy Buds + با ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد بود. شارژ بی سیم، فناوری حذف نویز یا نویز کنسلینگ و قابلیت تعامل Bixby و دستیار صوتی Google از دیگر دلایلی است که بسیاری را ترغیب می‌کند تا از تصمیم خود برای خرید هدفون فعلاً منصرف شوند و کمی صبر کنند تا گلکسی بادز ۲ به بازار عرضه شود.

نویز کنسلینگ

گرچه شایعات نشان می‌داد که محصولات جدید سامسونگ این قابلیت را نخواهد داشت اما این خبر تکذیب شده است و به طور حتم بزرگترین و بارزترین ویژگی جدید در گلکسی بادز ۲ حذف نویز خواهد بود. البته با توجه به رقبایی چون Airpods Pro یا Pixel Buds 2 طبیعی است که باید این ویژگی را حتماً در نظر داشته باشد.

قیمت

نکته مثبت دیگر این است که سامسونگ برچسب قیمتی حدود ۱۰۰ دلار را برای این محصولات جذاب خود تعیین کرده است که وقتی با قیمت ۲۴۹ دلار AirPods Pro اپل مقایسه شود بسیار مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

طراحی

برای خرید هدفون دست نگه دارید؛ گلکسی بادز 2 در راه است!

هدفون‌های جدید به نوعی طراحی شده‌اند که پس از جفت شدن کامل با گوش شروع به پخش موسیقی می‌کنند و وقتی بیرون بیایند فوراً مکث کرده و خاموش می‌شوند. انتظار می‌رود سامسونگ حداقل چهار رنگ را برای این محصول جدید خود معرفی کند؛ گزینه‌های: سیاه، سفید، آبی روشن و صورتی .

تعامل با دستیار صوتی Google و Bixby 

همانگونه که گفته شد انتظار می‌رود این محصولات سامسونگ با دستیار صوتی Google و Bixby سامسونگ تعامل داشته باشند، بنابراین می‌توانید سؤالاتی بپرسید و تمام پاسخ‌ها را از طریق هدفون دریافت کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

عمر باتری

این نکته پیشرفت جدید Galaxy Buds + در سال ۲۰۲۰ است. هدفون‌های قبلی باتری ۵۸ میلی آمپر ساعت داشتند و امسال سامسونگ ظرفیت باتری را به ۸۵ میلی آمپر ساعت افزایش داده است. این بدان معناست که می‌توان از آنها حدود ۱۲ ساعت استفاده کرد. در صورتی که مدلهای قبلی در حدود ۶ تا ۷ ساعت توان پخش موسیقی را داشتند.

 

یک باتری بزرگتر، نرم افزار و سخت افزار بهبود یافته و بلوتوث ۵.۰ مواردی هستند که طرفداران سامسونگ را بی‌صبرانه منتظر نگه داشته است تا  Galaxy Buds + عرضه شود و آن را خریداری کنند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن