خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآویویدئو

تریلر رسمی و مشخصات هواوی پی ۴۰ لایت

زمان زیادی تا ۲۶ مارس ۲۰۲۰ باقی نمانده است. تاریخی که در آن هواوی از سری جدید گوشی‌های P40 خود رونمایی می‌کند. این مجموعه شامل دستگاه هایی مانند هواوی پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ لایت خواهد بود. حال یک ماه قبل از رونمایی این سری، تریلر رسمی و مشخصات هواوی پی ۴۰ لایت منتشر شده است. گفته می‌شود این دستگاه نسخه بروزرسانی  نووا ۶ SE است که در دسامبر سال گذشته در چین رونمایی شد. در ادامه تریلر رسمی این گوشی و مشخصات فنی آن را مشاهده خواهید کرد.

 مشخصات پی ۴۰ لایت

از یک صفحه نمایش LCD با هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ خود بهره می‌برد. این صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با وضوح ۲۳۱۰ x 1080 پیکسل همراه است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در هواوی پی ۴۰ لایت ۹۰.۶٪ است که به طور قطع برای یک دستگاه میان رده کافی است.

پی 40 لایت

 گوشی هواوی، تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ با معماری ۷ نانومتری را در این گوشی به خدمت گرفته است.

 گوشی هواوی، تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ با معماری ۷ نانومتری را در این گوشی به خدمت گرفته است. همچنین هواوی پی ۴۰ لایت  با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از لحاظ نرم‌افزاری، P40 Lite ، اندروید ۱۰ را مبتنی بر EMUI 10 را اجرا می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت، این دستگاه از خدمات و سرویس‌های گوگل برخوردار نیست و درعوض، مجموعه خدمات رو به رشد هواوی مانند گالری برنامه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دربخش دوربین اصلی برای Huawei P40 Lite  یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. مجموعه این چهار دوربین در یک آرایه مربع شکل قرار گرفته که الهام گرفته از سری میت است.

 دوستداران سلفی خوشحال خواهند شد که بدانند این گوشی هواوی دارای یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی هول پانچ بوده و از ویژگی‌های پیشرفته عکاسی مانند نایت مود و ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر AI برخوردارست. هواوی پی ۴۰ لایت از یک باتری بزرگ ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و سوپرشارژ ۴۰ واتی همراه است. به لطف این فناوری گوشی در سی دقیقه از صفر تا  ۷۰ درصد شارژ می‌شود. این فناوری شارژ سریع باعث می‌شود که Huawei P40 Lite از سایر میان‌رده‌های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر باشد. علاوه بر این یک اسکنر اثر انگشت جانبی روی دستگاه وجود دارد. از ویژگی‌های اتصال آن نیز می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت،۴G ، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۰ LE و USB-Cاشاره نمود.

قیمت و در دسترس بودن:

هواوی پی ۴۰ لایت را می‌توان با ۳۲۵ دلار خرید. این قیمت برای گوشی هوشمند با تراشه ۷ نانومتری و شارژ سریع ۴۰ وات خیلی بد نیست. البته گزینه های دیگری نیز در بازار وجود دارد بدون محدودیت عدم استفاده از خدمات  Google با این قیمت می‌توان خرید البته این موضوع سلیقه‌ای و نظر شخصی است. این گوشی در سه گزینه رنگی، Midnight Black ، Sakura Pink و Crush Green ارائه خواهد شد. دوره پیش فروش از ۲ مارس آغاز می‌شود و تا ۱۶ مارس ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن