خرید گوشی گیمینگ شیائومی
سبک زندگیعلم و دانش

با یک تکنیک ساده دروغگوها را بشناسید

ناامید کننده است که اگر به سخنان کسی که اعتماد دارید، شک کنید، اما خوشبختانه با یک تکنیک ساده می‌توانید دروغگو را در عرض چند ثانیه تشخیص دهید. با این سوال ساده حتی متوجه نخواهند شد که شما برای آنها تله ای قرار داده‌اید و می‌توانید شخصیت واقعی طرف مقابل را بهتر بشناسید.
۱۹کالامگ امروز شما را به یک تکنیک مجهز می‌کند تا افراد صادق را از دروغگو تشخیص دهید.

هنر این تکنیک چیست؟

این سازوکار در روانشناسی به عنوان Volatile Conundrum شناخته شده و یک تکنیک ظریف است که به کمک آن شخص می‌تواند حقیقت را بررسی کند. دکتر جک شفر، یک تحلیلگر سابق رفتاری FBI ، توضیح می دهد که این روش شامل پرسیدن سؤالی است که شما از قبل جواب آن را می‌دانید ، برای موضوع یک جمله دروغین باید آماده کنید به گونه‌ای که اگر شخص با شما موافق باشد، می‌دانید که آنها دروغ می‌گویند و اگر شخص مخالف است‌، می‌توانید تأیید کنید که آنها حقیقت دارند.
سعی کنید از این مکانیسم یش از حد استفاده نکنید زیرا توجه بقیه را جلب کرده و  اهداف پنهان شما در شناسایی یک فریبکار لو می‌رود. این تکنیک به گونه‌ای است که به شما اطمینان می‌دهد فرد دروغگو متوجه نمی‌شود که او را مورد آزمایش قرار داده‌اید.

نحوه انجام Volatile Conundrum:

با یک تکنیک ساده دروغگوها را بشناسید

شما می‌توانید هر چند وقت یکبار از آن استفاده کنید، وقتی در حین صحبت با کسی احساس کردید پای دروغی در میان است؛ ابتدا سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید، زیرا یک روش کارآمد در استفاده از سازوکار این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ اثری از ارعاب در پشت سوالات شما وجود ندارد و از گفتگو لذت می‌برید. به عنوان مثال، وقتی کسی با افتخار می‌گوید که او به عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل دعوت شده، شما در حال که رفتار معمولی دارید و در حال نوشیدن چای یا کار با موبایل هستید از او بپرسید که کیک شکلاتی بزرگ این جشن چگونه طعم و مزه‌ای داشت.

شما در واقع می‌دانید که کیک عروسی وانیلی سفید بوده که با گل تزئین شده بود. اگر فرد روبرویی شما گفت که عاشق طعم شکلات کیک بوده، دروغگویی او لو خواهد رفت.

اگر شخص حقیقت را بگوید چه می‌شود؟

با یک تکنیک ساده دروغگوها را بشناسید

به یاد داشته باشید که شما این تکنیک را برای ظن و گمان خود بکار گرفته‌ای که ممکن است درست نباشد. تصور کنید که فرد روبرویتان کیک شکلاتی را در عروسی سلطنتی به یاد نمی‌آورد و اظهار دارد که کیکی وانیلی که با گل‌های سفید  را در خاطر دارد. اینجاست که می‌فهمید که او واقعاً در عروسی سلطنتی بوده و شک و تردیدهای شما بی‌اساس است. برای خارج شدن از این وضعیت، فقط چیزی بگویید مانند اینکه “اوه، من فکر کردم که پذیرایی عروسی با یک کیک شکلاتی بوده است” و گفتگو را منحرف کنید.

آیا می‌توانید این روش را آزمایش کنید؟ آیا تا به حال احساس کرده‌اید که فردی دروغگو است و  احساس شما واقعی از آب در آمده؟ داستان خود را با ما به اشتراک بگذارید!

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن