خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵

اچ تی سی در وضعیت بدی قرار دارد اما برای رقابت و تثبیت موقعیت خود در بازار یکی از بهترین محصولات خود را وارد میدان کرده است. گوشی HTC U12 Plus نسخه ارتقاء یافته HTC U11 Plus است. این گوشی بعد از گوشی (HTC One (M8 اولین پرچم دار شرکت اچ تی سی است که از دوربین دوگانه، استفاده کرده است، علاوه بر این از یک صفحه نمایش HDR10 و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ که در حال حاضر جدیدترین پردازنده پرچم دار موجود در بازار بوده استفاده کرده است. این مدل جدید از گوشی اچ تی سی از بدنه مشابه با گوشی های قبلی استفاده کرده و از گواهینامه IP68، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز برخوردار بوده اما این بار صفحه نمایش ۶ اینچی Super LCD6 از HDR10 و DCI-P3، نیز پشتیبانی می کند. این گوشی از یک صفحه نمایش بلند با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ استفاده کرده که رزلوشن ۱,۴۴۰ × ۲,۲۸۰ پیکسل را ارائه داده است. تراکم پیکسلی آن نیز برابر با ppi 537 خواهد بود.

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵

دوربین عقب در حال حاضر از یک سنسور الترا پیکسل ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده که با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی همراه شده است که زوم اپتیکال ۲ برابر را ارائه می دهد. سنسور اصلی از دیافراگم f/1.8 استفاده کرده که خصیصه های OIS، تشخیص فاز به همراه فوکوس خودکار Laser را ارائه داده است. برای رقابت در میدان کیفیت نمایش ویدئو ۴k به نرخ ۶۰ فریم برثانیه و نرخ ویدئو Full HD نیز به ۲۴۰ فریم بر ثانیه رسیده است. ارتقاء دوربین به اینجا محدود نمی شود و دوربین سلفی این گوشی نیز دوگانه بوده و از سنسورهای ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد اچ تی سی یو ۱۲ پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده کرده و رم آن نیز ۶ گیگابایت خواهد بود. حافظه داخلی آن نیز ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بوده و از کارت حافظه جانبی microSD نیز جهت ارتقاء حافظه پشتیبانی خواهد کرد و با اندروید ۸٫۰ Oreo اجرا شده و قابلیت این را نیز دارد که به اندروید P ارتقاء پیدا کند.

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵

همچنین گفته می شود که این گوشی از شارژ بی سیم (Qi) پشتیبانی می کند اما اندازه باتری آن کمتر از باتری استفاده شده در گوشی اچ تی س یو ۱۱ پلاس است. این گوشی نیز همانند گوشی های قبلی اچ تی سی از بلندگوی های استریو با کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و پنل عقب این گوشی نیز همانند گوشی های قبلی این شرکت از Gorilla Glass 5 ساخته شده است. ورژن سرامیکی این گوشی نیز تنها با حافظه ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن