خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

امتیاز بنچمارک وان پلاس ۸ قبل از رونمایی مشخص شد!

گوشی وان پلاس ۸ یکی دیگر از مدل‌هایی است که قرار است با تراشه ۸۵۶ رونمایی شود. این گوشی در ماهای آتی به بازار خواهد آمد. غول‌های موبایل‌سازی از جمله شرکت شیائومی و سامسونگ از محصولات فوق‌العاده خود رونمایی کردند. حال نوبت به وان پلاس رسیده که مشخص کند که این شرکت چه زمانی از گوشی خود رونمایی خواهد کرد. OnePlus 8 اکنون یکی از گوشی‌های شناخته شده به حساب می‌آید؛ حتی قبل از اینکه به صورت رسمی رونمایی شود. تاکنون شایعات و خبرهای زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده و اکنون طرفداران وان پلاس کاملاً می‌دانند که این پرچمدار قرار است با چه امکاناتی وارد بازار شود. امتیاز بنچمارک وان پلاس ۸ قبل از رونمایی مشخص شده است.
در پستی که اخیراً در سایت بنچمارک گیکبنچ به نمایش در آمده مشخصاتی را نشان داده که احتمالاً مربوط به گوشی OnePlus 8 است. این مدل گوشی موبایل در این لیست با نام Galilei IN2025 کدگذاری شده است. قبلاً نیز در خبرها مشخص شد که این کد مربوط به گوشی وان پلاس ۸ است. همچنین نام Galilei IN2023 نیز به مدل OnePlus 8 Pro اختصاص یافته است. لیست‌های جدید منتشر شده از این موبایل نشان می‌دهد که این پرچم‌دار نیز از تراشه ۸۶۵ استفاده کرده و به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد.
وان پلاس 8 پرو

با کمال تعجب دیده می‌شود که امتیاز این گوشی در این بنچمارک در مقایسه با سایر گوشی‌هایی که از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده‌اند کمتر است.

این اطلاعات تنها مربوط به یکی از نسخه‌های این گوشی است در حالی که انتظار می‌رود که وان پلاس ۸ امسال در سه مدل وان پلاس ۸ لایت با مشخصات متوسط، نسخه استاندارد یا وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو عرضه شود.

در رابطه با نمایشگر هم تاکنون مشخص شده که این گوشی از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. برای جای دادن دوربین سلفی نیز از هول-پانچ استفاده خواهد کرد؛ اما در OnePlus 8 Pro احتمالاً از یک نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد شد.
در رابطه با دیگر خصوصیات آن نیز خاطر نشان می‌شود که احتمالاً برای اولین بار از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که نسخه پرو احتمالاً به نسخه فست شارژ ۵۰ واتی مجهز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که شرکت وان پلاس از این نسخه فست شارژ در  نسخه استاندارد نیز استفاده خواهد کرد یا خیر.
در رابطه با دوربین این گوشی‌ها نیز خاطر نشان می‌شود که احتمالاً از یک ماژول عمودی متشکل از سه لنز استفاده می‌کنند. به احتمال زیاد وان پلاس ۸ نیز در ماه آوریل یا مارس رونمایی خواهد شد.
این گوشی‌ها نیز بدون شک یکی از رقبای سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و شیائومی می ۱۰ محسوب می‌شوند، می‌بایست دید که شرکت وان پلاس برای رقابت با این شرکت‌ها چه استراتژی را در پیش خواهد گرفت. ۱۹ کالامگ در روزهای آتی اخبار بیشتری را از این گوشی منتشر خواهد کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن