خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

لنز ۱۰۸مگاپیکسلی به ردمی کی ۳۰ پرو نخواهد رسید!

کم‌کم به نمایشگاه MWC 2020 نزدیک می‌شویم. چندین شرکت قصد دارند که این رویداد را برای معرفی محصولات خود انتخاب کنند. انتظار می‌رود که در این رویداد چندین گوشی موبایل با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ و همچنین گوشی‌های میان‌رده‌ای با تراشه ۷۶۵G را شاهد باشیم. یکی از محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شود، شیائومی می ۱۰ است. در رابطه با گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ پرو نیز خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد.

گرچه هنوز شیائومی به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده؛ اما از آنجایی که این شرکت قبلاً در خبرهایی اعلام کرد که قصد دارد از این سری پرچم‌دار خود در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ رونمایی کند، این احتمال می‌رود که شیائومی نیز این رویداد را برای معرفی محصولات فوق‌العاده خود انتخاب کند. قبلاً در خبرهایی مشخص شد که شیائومی می ۱۰ پرو از نسخه فست شارژ ۶۶ وات بهره خواهد برد. 

ردمی کی 30 پرو

قبلاً برای گوشی‌هایی که قرار است از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کنند چهار کد ثبت شده است. یکی از این کد‌ها مربوط به گوشی می نوت ۱۰ بوده و کد بعد نیز مربوط به گوشی شیائومی می میکس آلفا است. دو کد باقی مانده احتمالاً مربوط به مدل‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو خواهد بود. 

احتمال آن بسیار کم است که ردمی کی ۳۰ پرو از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند.

این در حالی است که شیائومی گوشی دیگری را نیز در دست تولید دارد. این دستگاه ردمی کی ۳۰ پرو نام داشته و قرار است از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. با توجه شواهد موجود، بعید به نظر می‌رسد که ردمی کی ۳۰ پرو از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند. کد دیگری نیز منتشر شده که مربوط به یک گوشی از مدل ردمی است که قرار است از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. شواهد دوم مربوط به لیستی است که در بنچمارک Geekbench منتشر شده است.

امتیازی که در این لیست ثبت شده( ۹۰۳/۳۳۶۲ به ترتیب برای تک هسته‌ای / چند هسته‌ای) از میانگین امتیاز  دستگاه‌هایی که از تراشه اسنپداگون ۸۵۶ استفاده کرده‌اند کمی بالاتر است. وقتی تمام این شواهد را در کنار هم قرار دهیم، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالاً ردمی کی ۳۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده؛ اما برخلاف ردمی کی ۳۰ فاقد لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

از آنجایی که سال گذشته ردمی کی ۲۰ پرو با برچسب قیمتی کمتری نسبت به می ۹ عرضه شد، انتظار می‌رود که امسال نیز همین روال ادامه داشته باشد و قیمت گوشی ردمی کی ۳۰ پرو خود نسبت به پرچم‌داران می ۱۰ فاقد لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی ارزان تر خواهد بود. احتمالاً این گوشی از لنز ۶۴ مگاپیکسلی سونی یا سامسونگ بهره خواهد برد. ۱۹کالامگ در روزهای آتی اخبار بیشتری را منتشر خواهد کرد. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۰۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن