خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

مشخصات کامل Moto G8 Plus لو رفت

در ماه فوریه ۲۰۱۹ بود که موتورولا سری گوشی‌های هوشمند Moto G7 خود را معرفی کرد. اکنون گزارش تازه‌ای در وب‌سایت Winfuture.de منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۹، خود را برای رونمایی از Moto G8 Plus در برزیل آماده‌ می‌کند. این سایت همچنین مشخصات و رندرهای Moto G8 Plus را فاش کرده است.

همچنین مشخصات و رندرهای Moto G8 Plus

مشخصات کامل Moto G8 Plus لو رفت

براساس این اخبار و اطلاعات مندرج در این سایت، Moto G8 Plus با شماره مدل XT2019، از نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل برای جای دادن دوربین سلفی درون خود، دقیقاً همانند مدل قبلی یعنی Moto G7 Plus برخوردارست.

پنل این نمایشگر IPS LCD و ۶٫۳ اینچی است این گوشی دارای وضوح ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل و HD + است. نسبت ابعاد آن ۱۹:۹ است. در قسمت جلوی آن دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی قرار دارد. یک بلندگو را می‌توان در بالای نمایشگر مشاهده کرد. حسگر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

مشخصات کامل Moto G8 Plus لو رفت

Moto G8 Plus توسط تراشه Snapdragon 665 با سرعت ۲٫۰GHz پشتیبانی خواهد شد. همچنین با ۴ گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی تولید و عرضه می‌گردد که البته قابل ارتقاء با کارت microSD خواهد بود. این گوشی دارای سیستم عامل Android 9 Pie است.

ظرفیت باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپر و با فناوری شارژ سریع موتورولا TurboPower همراه خواهد بود.  یک ماژول دوربین سه‌گانه و سنسور فوکوس خودکار و فلش LED در گوشه سمت چپ بالای Moto G8 Plus قابل مشاهده است. دوربین سه گانه به ترتیب از لنزهای اولیه ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اکشن ۱۱۷ درجه ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی برخوردارست.

از ویژگی‌های اتصال آن می‌توان به  ۴G VoLTE ، وای فای دو باند ، بلوتوث ۵٫۰ ، USB-C و جک صوتی ۳٫۵ میلی متری اشاره نمود. بسته به منطقه‌ای که این گوشی عرضه می‌شود از قابلیت  NFC نیز برخوردارست. پنل پشتی این گوشی هوشمند از پلاستیک ساخته شده، ضخامت آن ۹٫۱ میلی متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

همانطور که در رندرهای بالا نشان داده شده است، G8 Plus در آپشن‌های رنگی متنوع مانند آبی و قرمز عرضه می‌شود.نظر شما در مورد خرید گوشی جی ۸ پلاس چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

    1. حدود یک هفته دیگه بعد از رونمایی رسمی تاریخ عرضه و قیمتش مشخص میشه
      اخبار تکمیلی همینجا اعلام میشه

    2. دوست عزیز تنها شرکت هما تلکام نمایندگی رسمی موتورولا رو در ایرانم داره که فعلا فعالیت این شرکت در ضمینه گوشی های موتورولا کم شده و مشخص نیست که این گوشی به صورت رسمی وارد ایران بشه یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن