خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

Redmi Note 8T؛ مدل دیگری از ردمی نوت ۸ با پردازنده متفاوت

ردمی به عنوان یکی از زیربرندهای شیائومی اخیراً از دو مدل گوشی‌ میان‌رده به نام ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو رونمایی کرده است. سری ردمی نوت ۸ در چین توزیع شده و قرارست که ماه آینده در کشور هند عرضه شود. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تولید موبایل جدیدی به نام Redmi Note 8T را هم در برنامه دارد. می‌بایست دید که ردمی نوت ۸ تی چه تفاوت‌هایی با دو نسخه‌ای دارد که هم اکنون در برخی از بازارها موجودست.

گزارش برخی منابع خبری از این حکایت دارند که شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که از پردازنده Snapdragon 730G SoC استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد این گوشی ردمی نوت ۸ تی بوده و یکی از ورژن‌های ردمی نوت ۸ به حساب می‌آید که از پردازنده متفاوتی استفاده خواهد کرد.

هم اکنون، اطلاعات زیادی در مورد سایر مشخصات Redmi Note 8T منتشر نشده است؛ اما احتمالاً این گوشی شیائومی به جز چیپست از همان مجموعه مشخصات Redmi Note 8 پشتیبانی خواهد کرد. در ماه دسامبر هم شرکت ریلمی از Realme XT با پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ رونمایی کرد. انتظار می‌رود که ردمی نوت ۸ تی به منظور رقابت با این مدل ریلمی ساخته شود. 

ردمی نوت 8 تی نسخه ای از ردمی نوت 8 با پردازنده متفاوت

همان طور که می‌دانید گوشی Redmi Note 8 از چهار دوربین برخوردار بوده که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. این لنز از دیافراگم f/1.79 استفاده کرده و ساخت شرکت سونی است. دوربین جلو آن هم ۱۳ مگاپیکسلی بوده و از زیباسازی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. 

نمایشگر AMOLED آن هم ۶٫۳۹ اینچی بوده و کیفیت تصویر FHD+ را ارائه می‌دهد. پردازنده آن Snapdragon 665 بوده و فرآیند ساخت ۱۱ نانومتری را به خدمت گرفته است. ردمی نوت ۸ از کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین از باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و با رابط کاربری MIUI 10 و اندروید ۹ اجرا خواهد شد. به طور کلی در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نبوده و هنوز مشخص نیست که این نسخه از ردمی نوت قرار است در کدام بازارها توزیع شود. ۱۹ کالامگ به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون Redmi Note 8T؛ مدل دیگری از ردمی نوت ۸ با پردازنده متفاوت را منتشر خواهد کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن