خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

نوت ۱۰لایت و ردمی نوت ۹ امروز معرفی می‌شوند!

هفته گذشته، شیائومی تأیید کرد که از سری نوت ۱۰لایت و ردمی نوت ۹ در تاریخ ۳۰ آوریل رو‌نمایی خواهد کرد. با این حال، خبرهایی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه در این رویداد شاهد ورود گوشی شیائومی می نوت ۱۰ لایت که از مدت‌ها پیش شایعات مربوط به آن به گوش می‌رسید هم خواهیم بود. در تاریخ ۲۹ آوریل شیائومی رسماً از طریق لیست Mi Community تأیید کرد که می نوت ۱۰ لایت نیز در تاریخ ۳۰ آوریل مصادف با ۱۱ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. می نوت ۱۰لایت و ردمی نوت ۹ امروز معرفی می‌شود.

 

مشخصات تاکنون منتشر شده از گوشی‌های می نوت ۱۰لایت و ردمی نوت ۹

می نوت 10لایت و ردمی نوت 9 امروز معرفی می‌شوند

می نوت ۱۰لایت و ردمی نوت ۹ امروز معرفی می‌شوند

تصویر تبلیغاتی بالا  گوشی می نوت ۱۰ لایت را در کنار گوشی می نوت ۱۰، که در سال گذشته رونمایی شد و اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین پنج‌گانه متشکل از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان است، نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر، گوشی می نوت ۱۰ لایت در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

بر اساس خبرهایی که منتشر شده، این گوشی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. لیست جدید Mi Community جزئیات خاصی در مورد مشخصات این گوشی منتشر نکرده؛ اما گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که می نوت ۱۰ لایت در مقایسه با گوشی می نوت ۱۰ تنها در بخش دوربین متفاوت خواهد بود. از‌این‌رو، تفاوت این مدل با Mi Note 10 در دوربین آنها خواهد بود.

مشخصات تاکنون منتشر شده از گوشی‌های می نوت ۱۰لایت

انتظار می‌رود که مجموعه لنز‌های گوشی شیائومی می نوت ۱۰ لایت دارای یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، یک شاتر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی باشد. البته ناگفته نماند که نوع دوربین جلوی آن هنوز مشخص نشده است. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

این گوشی موبایل با نمایشگر  ۶.۴۷Full HD اینچی AMOLED ناچ قطره‌ای عرضه خواهد شد و از یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر و یک چیپست Snapdragon 730G بهره خواهد برد. همچنین احتمال می‌رود که این دستگاه در یک نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گیرد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به یک باتری ۵،۲۶۰ میلی‌آمپری که از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری MIUI 11 بر پایه سیستم عامل آندروید ۱۰ اشاره کرد.

 

ردمی نوت ۹

گفته می‌شود ردمی نوت ۹ در دو نسخه با رم و حافظه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد: نسخه اول با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی و دیگری نیز با رم و حافظه‌ی به ترتیب ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار خواهد آمد. انتظار می‌رود این مدل گوشی اقتصادی باشد و قیمتی حدود ۲۰۰ یورو داشته باشد.

 

پنل پشتی ردمی نوت ۹ از جنس پلاستیک ساخته شده و یک شیشه با فناوری گوریلاگلس نسل ۵ از صفحه‌ی آن محافظت می‌کند. همچنین قرارست این گوشی به یک پنل IPS LCD با اندازه ۶.۵۳ اینچ مجهز شود و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل را ارائه دهد. این دستگاه قدرت خود را از چیپست Helio G85 شرکت مدیاتک می‌گیرد و یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری به همراه یک شارژر سیمی ۱۸ واتی در آن تعبیه شده است.

 

می نوت 10لایت و ردمی نوت 9 امروز معرفی می‌شوند

 می نوت۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ امروز معرفی می‌شوند

مشخصات دوربین ردمی نوت ۹:

در قسمت پشتی این گوشی دوربین‌های چهارگانه به چشم می‌خورد؛ دوربین اصلی آن دارای لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.79 از نوع سنسور GM1 سامسونگ است، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در ماژول این دوربین قرار دارند. همچنین یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی این مجموعه را تکمیل می‌کند که می‌توان از آن برای ثبت تصاویر ماکرو استفاده کرد. صفحه نمایش این میان‌رده‌ی اقتصادی بصورت هول-پانچ بوده و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. ردمی نوت ۹، نسخه ارزان قیمت و اقتصادی‌تر نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس به شمار می‌رود.

 

لازم به ذکر است که مراسم رونمایی از این مدل‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود. به زودی دو مدل دیگر برای خرید گوشی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بعد از رونمایی از این مدل‌ها اطلاعات دقیق‌تری را منتشر خواهیم کرد. به نظر شما نوت ۱۰لایت و ردمی نوت ۹ چه تفاوت‌های قابل‌توجهی با نسخه‌های قبلی خود خواهد داشت؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن