خرید گوشی گیمینگ شیائومی
دسته‌بندی نشده

مقایسه کیفیت آسان دوربین های موبایل توسط کاربر

همان طور که می دانید این روزها دوربین در انتخاب یک گوشی موبایل مهمترین آپشن و ویژگی به حساب می آید اما هیچ امکانی برای تشخیص کیفیت واقعی تصاویر ثبت شده برای مثال از چند گوشی که در یک محدوده قیمت قرار دارند وجود نداشته از طرفی دیگر برای اکثر کاربران این قابلیت یکی از مهمترین گزینه های خرید یک دستگاه موبایل در نظر گرفته می شود. سوال این است که این امکان برای شما چه قدر اهمیت دارد؟ آیا تا به حال برای شما پیش آمده که در خرید یک محصول مردد شده تنها به این دلیل که نمی توانید تشخیص دهید که برای مثال دوربین آن در مقایسه با یک مدل دیگر بهتر است یا خیر؟ و آیا واقعاً می توان از امکانات سخت افزاری اعلام شده تشخیص داد که کیفیت نهایی این تصاویر به چه صورت خواهد بود. در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

مقایسه کیفیت آسان دوربین های موبایل توسط کاربر

امکانات و ویژگی های مشخص شده برای یک موبایل تنها می تواند تفاوت دوربین یک موبایل با دیگری را از نظر تئوری مشخص کند برای مثال هر چه دیافراگم و اندازه پیکسلی بزرگتر باشد نور بیشتری به سنسور رسیده و کیفیت عکس ها بهتر شده و نویز تصاویر به حداقل می رسد از این رو ممکن است یک مدل ۱۲مگاپیکسلی عملکرد بهتری نسبت به یک گوشی ۱۲ مگاپیکسل دیگر داشته باشد که کاربر در اکثر موارد نمی تواند تشخیص دهد که این ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری در عمل به چه صورت خواهد بود.

مقایسه کیفیت آسان دوربین های موبایل توسط کاربر

 

از جمله امکاناتی که بر کیفیت نهایی عکس های ثبت شده تاثیر دارند می توان به فاصله کانونی، دیافراگم، اندازه پیکسلی، رزولوشن و نوع لنز استفاده شده و غیره اشاره کرد اما این سوال مطرح می شود که چگونه با استفاده از این موارد تشخیص دهیم که کیفیت نمونه های گرفته شده چگونه بوده و یا امکانات نرم افزاری که استفاده می شود چه تاثیری بر کیفیت نهایی عکس ها خواهد داشت. تاکنون هیچ مرجع و امکانی ارائه نشده که بتواند به این سوالات کاربران پاسخ دهد. فروشگاه ما یکی از سایت هایی است به دلیل سوالات متداول کاربران پیرامون خصوصیات فنی و کیفیت دوربین مدل های مختلف، به این نیاز کاربران توجه کرده و به منظور پاسخ به همه سوالات آنها امکان جدیدی را به زودی معرفی می کند.

مقایسه کیفیت آسان دوربین های موبایل توسط کاربر

حال این سایت فروشگاهی یک پنل مقایسه گوشی را در معرفی محصولات خود اضافه خواهد کرد که چندین قسمت را شامل می شود. در اولین قسمت به منظور مقایسه هر چه بهتر کیفیت دوربین گوشی های مختلف، عکس های نمونه در شرایط استاندارد و از زوایای یکسان گرفته شده که شامل نمونه های سلفی، نمونه از داخل ساختمان، روشنایی طبیعی روز ، نمونه ثبت شده در عصر و شب است.

مقایسه کیفیت آسان دوربین های موبایل توسط کاربر

در اینجا امکان زوم تصاویر وجود داشته و شما می توانید به راحتی کیفیت عکس های گرفته شده، میزان ثبت جزئیات، میزان نویز تصاویر و غیره را مشاهده کنید. با توجه به اینکه سوژه انتخاب شده برای تمام نمونه ها یکسان بوده و در شرایط نوری یکسان و از زاویه مشخصی ثبت شده اند شما راحت تر می توانید این نمونه ها را با هم مقایسه کنید.

در قسمت بعد شما می توانید اینفوگرافی از مشخصات فنی سخت افزاری و نرم افزاری هریک از گوشی ها مشاهده کرده و به راحتی آنها را با هم مقایسه کنید. تنها با یک نگاه می توانید نسبت به تمام امکانات یک گوشی اطلاع پیدا کرده و دچار سردرگمی نخواهید شد.

در قسمت سوم رابط کاربری هر یک از این مدل ها قرار داده شده که یکی از امکانات جدید و منحصر به فرد این سایت بوده با استفاده از آن کاربر می تواند به راحتی با تم ها و رابط کاربری هر گوشی آشنایی پیدا کرده و با آن کار کند حتی آنها را با هم مقایسه کند و البته منحصر به پرچمداران نبوده، و حتی میان رده و پایین رده ها را نیز شامل می شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

به طور کلی هدف از طراحی و ارائه این خدمت شناخت هر چه بهتر محصول به کاربران بوده است در این راستا در آینده موارد بیشتری از جمله مقایسه پردازنده و چیپست های آنها هم به این پنل مقایسه اضافه خواهد شد.

در آینده بسیار نزدیک منتظر رونمایی از این امکان فوق العاده از ۱۹ کالا باشید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن