خرید گوشی گیمینگ شیائومی
دسته‌بندی نشده

شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از ۱۹ کالا!

امروزه به دلیل پیشرفت ها و نوآوری هایی که در زمینه خرید آنلاین به وجود آمده اعتماد افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده اما باز هم مشکل عدم شناخت محصول همچنان به قوت خود باقی است. برخی مواقع، افراد محصول مورد نظر خود را از طریق این سایت ها پیدا کرده اما به دلیل عدم شناخت دقیق مشخصات آن اقدام به خرید نمی کنند. این روزها فروشگاه های آنلاین زیادی فعالیت دارند اما همه آنها آن طور که می بایست نتوانسته خدمت مورد نیاز مشتریان را به طور تخصصی و از همه جهت مورد بررسی قرار دهند.

تاکنون فروشگاه های اینترنتی بسیار کمی موفق شده اند که شناخت کافی نسبت به کالا را در کاربر به وجود آورند تا آنها با اطمینان آیتم مورد نیازشان را خریداری کنند. ۱۹ کالا امنیت و اطمینان و شناخت کامل مشتریان نسبت به محصول را در صدر برنامه قرار داده است. از جمله دلایلی که توانسته ایم در کمترین زمان ممکن نظر کاربران زیادی را از سراسر کشور به سمت خود جلب کنیم ارائه راهکارهای سودمند و منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

یکی از این موارد ارائه نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری است در ادامه خواهیم گفت که این نوآوری ها چیست و به چه صورت توانسته محصول را به خوبی معرفی کند و تفاوت ۱۹ کالا با سایر سایت های فروشگاهی معمول چیست. به طور کلی می توان گفت که فروشگاه آنلاین ما در ارائه و معرفی این محصولات به مشتری نوآوری های زیر را به کار گرفته است:

۱-تصاویر رنگ بندی
۲-اینفوگرافی دقیق از مشخصات فنی
۳-نقد و بررسی کامل
۴-تصاویر ۳۶۰ درجه
۵- و شبیه ساز رابط کاربری انواع دستگاه های موبایل

۱- رنگ بندی                                   
از جمله اولین چیزهایی که هر یک از کاربران با سلیقه های مختلف مد نظر قرار می دهند رنگ کالای مورد نظرشان است. در اینجا این امکان به وجود آمده که بتوانید ابتدا رنگ های مختلف را مشاهده کرده و سپس طبق سلیقه خرید کنید.

شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از ۱۹ کالا!

۲- اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی: 

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که ممکن است خصوصیات فنی محصولات را ارائه دهند اما نوع و روشی که این ویژگی ها را عنوان می کنند، طوری است که کاربر عادی بیشتر سردرگم شده و چیزی از آن متوجه نمی شود از طرفی دیگر هم خواندن این اطلاعت بسیار خسته کننده و زمان بر است

زمانی که به یک فروشگاه غیرآنلاین برای خرید یک کالای الکترونیکی مانند موبایل مراجعه می شود تنها می توان ظاهر آن را دید و اطلاعات فنی کمی که فروشنده در اختیار شما قرار می دهد را مد نظر قرار داد که در اکثر موارد آن چیزی نیست که مشتری می خواهد و ممکن است نارضایتی آن را به دنبال داشته باشد اما در سایت ما اینفوگرافی دقیق خصوصیات فنی به صورت تصویری قرار داده شده، در نتیجه در کمترین زمان ممکن و تنها با یک نگاه، می توان مشخصات فنی مهم را دیده و به سرعت آنها را مقایسه کرده سپس خرید را انجام دهید از این رو خودتان کسب اطلاعات کرده و نسبت به زمانی که یک فروشنده بر اساس اولویت خودش به شما اطلاعات بدهد حس بسیار بهتری داشته و خرید بهتر و کارشناسانه تری نیز خواهد داشت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از ۱۹ کالا!

۳- نقد و بررسی کالا
اینفوگرافی، ویژگی های مهم را مطرح کرده در حالی که در نقد و بررسی هر یک از ویژگی ها مفصل و جامع مورد بررسی قرار داده شده به طوری که هر کاربر می تواند شناخت کافی از کالا را پیدا کرده سپس اقدام به خرید کند.

شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از ۱۹ کالا!

۴- تصاویر ۳۶۰ درجه
آپشن خلاقانه دیگری که تنها در ۱۹کالا ارائه شده و آن را از هر وب سایت فارسی زبان دیگری متمایز می سازد تصاویر ۳۶۰ درجه است. ظاهر هر موبایل و اندازه آن برای همه ما اهمیت زیادی دارد. در اینجا کاربران می توانند تنها با یک حرکت ماوس ، مدل مورد نظر را از زوایای مختلف مشاهده کرده و حتی ظاهر و متریال آن را با گوشی های دیگر در این رنج قیمت، مقایسه و بر اساس نیاز و سلیقه، موبایل مورد نظرشان را خریداری کنند.

شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از ۱۹ کالا!

۵  شبیه ساز رابط کاربری مدل های مختلف موبایل

اما جدیدترین خلاقیت و ابتکاری که در این فروشگاه به کار گرفته شده ساخت شبیه ساز رابط کاربری موبایل است (در مقاله رابطه کاربری چیست در این باره بیشتر بخوانید). تا اینجا کاربران می توانستند جامع و مفصل نسبت به ظاهر و خصیصه های فنی هر موبایل آشنایی پیدا کرده و از نظر تئوری همه مشخصات فنی را مشاهده کنند. حال ما با به کارگیری تیم متخصص و فنی، یک نوآوری را ارائه خواهیم داد که حتی مشتریان با مراجعه حضوری به فروشگاه های دیگر نیز قادر به تجربه آن نخواهند بود این بار می توانید قبل از خرید درست مثل اینکه گوشی را در دست گرفته باشید، با آن کار کنید. برای مثال در موبایل هوشمند یکی از مواردی که هر مشتری را بعد از خرید با چالش رو به رو می کند کار با رابط کاربری آن است.

شبیه ساز رابط کاربری: قابلیتی جدید و شگفت انگیز از ۱۹ کالا!

حال این امکان به وجود آمده، که قبل از خرید آنلاین یک موبایل بتوانید با آن کار کرده و حافظه ماهیچه ای خود را جهت کار با آن مورد آزمایش قرار دهید و حتی با مدل های مختلف گوشی موبایل کار کرده، آنها را با هم مقایسه کنید و با جلوه های بصری و ظاهر و شکل آیکون ها و حتی امکانات موجود در تنظیمات آن و یا برخی از نرم افزارهای پیش فرض آشنا شوید. این خدمت یکی از منحصر به فرد ترین خدماتی است که بدون شک تاکنون در هیچ وب سایت دیگری ارائه نشده است. به جرات می توان گفت، اولین بار است که در دنیا چنین قابلیتی در یک وب سایت فروشگاهی برای کاربران ارائه شده است. 

هم اکنون این پروژه رونمایی شده و شما می توانید با رابط کاربری هر مدل آشنا شوید. جهت کار با رابط کاربری گوشی های مختلف اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن