خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایل

گوگل فیوشا (Fuchsia) جایگزین پلتفورم های کنونی خواهد شد.

چند سال می شود که خبرهایی پیرامون پلتفورم مرموز گوگل منتشر شده است. گوگل بالاخره در مورد سیستم عامل جدیدش صحبت کرده یعنی همان قاتل اندروید که قولش را داده بود. برخی از شایعات از این حکایت دارد که قرار است به طور کامل جایگزین اندروید، کروم و هر سیستم عامل مشتق شده از اندروید که در سایر دستگاه ها به کار رفته، شود.

برخی از گزارش ها نیز بر این استوار اند که گوگل در حال توسعه کیت نرم افزاری است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اپلیکیشن های جهانی را که با اندروید و یا سیستم عامل iOS و یا سیستم عامل کامپیوتر و همچنین Fuchsia اجرا می شنوند را برنامه نویسی کنند.

فیوشا نسخه جدید پلتفورم اندروید

Fuchsia نامی است که به آن اطلاق می گردد. این پلتفورم نه تنها هر چیزی را که توسط گوگل ساخته شده اجرا کرده بلکه همچنین برخی از ایراد هایی در رابطه با اندروید مثل fragmentation (پدیده ای که در آن نمی توان به طور موثر از فضای ذخیره سازی استفاده کرد) سرعت آپدیت شدن پایین، امنیت و حریم خصوصی را اصلاح خواهد کرد اما هنوز یک سال تا عرضه دستگاه های فیوشا باقی مانده است. یکی از مقامات گوگل گفته که یکی از اهداف این پلتفورم آزمایشی این است که آن را در هر دستگاهی مورد استفاده قرار دهیم.

این موضوع این حس را به وجود می آورد که گوگل همچنین علاقه زیادی به سبک خانه هوشمند دارد. همان طور که می دانید سیستم عامل اندروید تاکنون در گوشی موبایل به خوبی کار کرده اما فیوشا قرار است برای دسته وسیع تری از دستگاه ها بهینه سازی شود. این مقام همچنین گفته است که در حال آزمایش این نسخه جدید هستند.

این شرکت شروع به آشکار سازی برخی از جزئیات پیرامون آن کرده و آنچه را که تاکنون در مورد آن می دانیم این است که یک پروژه اپن سورس و مشابه به AOSP بوده با این تفاوت که می تواند هر نوع دستگاهی را از انواع گجت خانه هوشمند کوچک گرفته تا لپ تاپ ها و گوشی موبایل را تحت پوشش قرار دهد. همچنین مشخص شده که به جای Linux kernel که فونداسیون اندروید و کروم را شکل می دهد بر پایه Google-built kernel کاملاً جدید گوگل به نام zircon (قبلاً magenta نامیده می شد) ساخته خواهد شد.

برخی می گویند که ممکن است این یک اندروید جدید باشد در حالی که برخی دیگر معتقد اند که این یک Chrome OS جدید است. یکی از مقامات گوگل خاطر نشان کرده که این نسخه هیچ کدام از این دو نبوده بلکه یک سیستم کاملاً جدید خواهد بود. در واقع این شرکت قصد دارد که کل دیوایس هایی را که به شبکه متصل می شوند را یکپارچه کند. تا سه سال آینده اولین دستگاه های با این پلتفورم وارد بازار شده و پس از آن موارد دیگری چون مدل های گوشی موبایل و لپ تاپ ها معرفی و عرضه خواهند شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن