خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

گوشی های جدید هواوی در سال ۲۰۱۸

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا ماه گذشته خبرهایی منتشر  کرد مبنی بر اینکه هواوی قصد ندارد از گوشی های P11 و P20(نام دقیق آن هنوز مشخص نشده است) در MWC 2018 رونمایی کند؛ اما مشخص شده است که همانند سایر برندهایی چون اپل که با مدل های گوشی آیفون جدید، شیائومی با می میکس ۲ اس و سامسونگ با دو گوشی پرچمدار جدید که در این نمایشگاه حضور دارند هواوی نیز برنامه دارد تا از این فرصت استفاده کند. بنابرین امروز این شرکت در صفحه Weibo اعلام کرد که رویدادی را برای معرفی یک محصول جدید در MWC 2018 در شهر بارسلونا برگزار خواهد کرد.

از طرفی نیز شرکت هوآوی یکی از شرکت هایی است که رشد دو رقمی در بازار تبلت را به خود اختصاص داده است. بنابرین یکی از مدل های جدید Mediapad ممکن است در این نمایشگاه معرفی شود. احتمال دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است از Huawei Pay رونمایی کند که در اروپا قابل پشتیبانی خواهد بود. همچنین ممکن است این شرکت از یکی دیگر از مدل های ساعت هوشمند خود رونمایی کند که جایگزین Watch 2 باشد.

گوشی های جدید هواوی در سال ۲۰۱۸

علاوه بر این خبر امروز نیز مشخص شد که این برند در حال آماده سازی سه گوشی میان رده دیگر است. در تاریخ ۶ فوریه سه مدل جدید از گوشی هوآوی در TENAA ظاهر شده است. همه این سه مدل ظاهراً به دسته گوشی‌های میان رده و پایین رده این برند تعلق دارند. گرچه شرکت هواوی سعی کرده است که از جدیدترین خصیصه های موجود در این گوشی ها استفاده کند اما ما تصور می کنیم که هر سه  این سه مدل ها نسخه ارتقاء یافته گوشی های فعلی این برند هستند.

گوشی های جدید هواوی در سال ۲۰۱۸

اولین گوشی مشاهده شده به نام کدی FLA-TL10 مشخص شده است. در حقیقت این گوشی هم در بالا و هم در پایین لبه باریکی دارد. علاوه بر اسپیکر در قسمت جلو سه منفذ دیگر وجود دارد. تصور بر این است که دو تا از این منفذها جهت دوربین دوگانه مورد استفاده قرار بگیرد. لوگو هوآوی در قسمت پایین صفحه نمایش طراحی شده است. همان طور که می دانید این نوع طراحی در مدل های تماما صفحه نمایش هواوی رایج است. همچنین این گوشی از بدنه کاملا فلزی ساخته شده و از طراحی آنتن u شکل استفاده کرده است؛ اما قسمت بالای این گوشی متفاوت از قسمت پایین دارای رنگی متفاوت است.

این می تواند بسیار گیج کننده باشد چه طور یک گوشی می تواند برای دو طرف مشابه از دو ماده ساخت استفاده کند. در قسمت عقب نیز محل ماژول دوربین دوگانه و سنسور اثرانگشت قرار گرفته است. به طور کلی طراحی این گوشی مشابه Huawei Nova 2 Plus است از این رو انتظار می رود که این گوشی از جمله گوشی های سری Nova باشد.

گوشی های جدید هواوی در سال ۲۰۱۸

مدل بعد به نام کدی ‘LDN-TL00 مشاهده شده است. پنل این گوشی نیز مشابه به پنل گوشی قبلی است اما در قسمت جلو دارای یک دوربین بوده و  دوربین عقب این گوشی نیز به طور کلی فرق می کند. تصور می شود که این مدل نیز مشابه به مدل سری Y باشد. بنابرین این مدل نیز به منظور تامین بازار پایین رده طراحی شده است.

گوشی های جدید هواوی در سال ۲۰۱۸

و آخرین مدلی که به نام کدی LND-TL30 دیده شده است دارای طراحی مشابه به FLA-TL10 است. در قسمت عقب دارای دوربین دوگانه است اما بر خلاف مدل های ذکر شده این مدل از طراحی آنتن سه مرحله ای استفاده کرده است. قسمت بالا و پایین این گوشی از مواد پلاستیکی ساخته شده است. طراحی این گوشی مشابه به Honor 7X است حتی ممکن است نسخه ارتقاء یافته این گوشی نیز باشد. 

با توجه به مشخصات منتشر شده از این دستگاه ها آیا در هنگام خرید گوشی این مدل‌ها را مد نظر قرار خواهید داد یا خیر؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن