خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

گوشی تاشو هوآوی میت وی، منعطفی متفاوت!

هواوی میت ایکس اولین گوشی تاشو هواوی بود که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و با استقبال نسبتاً خوبی نیز روبه رو شد. پس از آن مدل پیشرفته‌تر و بهبود یافته‌ی آن تحت عنوان میت ایکس اس به بازار آمد. اگر قصد خرید گوشی متفاوتی دارید و اخبار گوشی‌های تاشو را دنبال می‌کنید، احتمالاً سری جدید گوشی تاشو هواوی میت وی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.


هوآوی و سامسونگ تاکنون در رابطه با بهترین طرح مدلی که بتواند با استفاده از نمایشگری منعطف به عنوان تبلت نیز استفاده شود، اختلافات بسیار زیادی داشته‌اند. درحالی که سامسونگ گوشی گلکسی فولد را طراحی کرد که به سمت داخل تا می‌شد، هواوی نیز میت ایکس و میت ایکس اس را طراحی کرد که هر دو به سمت بیرون باز می شدند.

گوشی تاشو هواوی میت وی با طراحی متفاوت!


در حالی که شایعه شده سامسونگ قرارست از همان طراحی قبلی خود برای گلکسی زد فولد ۲ استفاده کند و تنها بهبودهایی در آن اعمال خواهد کرد، در مقابل هوآوی از مسیر منحصر به فرد خود دست کشیده وهمچون سامسونگ برای طراحی و تولید گوشی تاشو بعدی خود به قلمرو گوشی‌های تاشو به سمت داخل وارد شده است.


خبرهای قبلاً منتشر شده از این حکایت داشت که گوشی جدید تاشو این کمپانی میت ایکس ۲ نام دارد، اما هوآوی اخیراً یک علامت تجاری جدید را در اتحادیه اروپا ثبت کرده که به مورد متفاوتی اشاره می‌کند. علامت مورد نظر Mate V است که به نظر می‌رسد همین نام گویای طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی میت ایکس و میت ایکس اس است.

گوشی تاشو هواوی میت وی، منعطفی دیگر در راه است


احتمالاً حرف V نماد این است که گوشی مانند یک کتاب به سمت داخل تا می‌شود. همچنین جالب است بدانید که هوآوی در ماه آوریل درخواست ثبت اختراع طرحی را داده بود که دقیقاً مشابه گوشی‌های قبلی اش بوده است.
انتظار می‌رود مدل بعدی گوشی تاشو هواوی حدوداً در ماه اکتبر بصورت رسمی معرفی شود، بنابراین باید منتظر شنیدن خبرهایی از جزئیات این گوشی تاشو باشیم، با ما در خبرهای بعدی همراه باشید.


نظر شما راجع به گوشی‌های تاشو به خصوص گوشی تاشو هواوی میت وی چیست؟ به نظر شما کدام شرکت در ساخت این مدل از گوشی موفق عمل خواهد کرد؟ نظرات ارزشمند خود را با دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

منبع: GSM

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن