خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

دوربین منحصر‌به‌فرد؛ نقطه قوت گوشی آنر ایکس ۱۰!

گوشی آنر یکی از زیر برند‌های گوشی هواوی است که معمولاً گوشی‌های مقرون به صرفه و جوان پسند را تولید می‌کند. اما این برند قصد دارد که به طور کامل مستقل کار کند. بر اساس اخبار رسمی منتشر شده، دستگاه جدید این برند به نام گوشی آنر ایکس ۱۰ در تاریخ ۲۰ می مصادف با ۳۱ اردیبهشت در کنار همتای دیگر خود آنر ایکس ۱۰ پرو رونمایی خواهد شد.

نسخه وانیلای این سری در لیست بنچمارک ۴.۰ در تست عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۳۰۸۴ و ۹۱۲۸ را به خود اختصاص داده است. علاوه بر آن، این لیست نشان می‌دهد که دو گوشی آنر قدرت خود را از یک پردازنده‌ی کایرین ۸۲۰ می‌گیرند. همچنین نسخه وانیلا دارای یک رم ۸ گیگابایتی خواهد بود و با آخرین نسخه رابط کاربری EMUI 10 بر پایه سیستم عامل آندروید ۱۰ اجرا می‌شود.

مشخصات کلیدی یک مدل فوق العاده دیگر از گوشی آنر یکی از زیر برندهای گوشی هواوی یا همان گوشی انر ایکس 10 /Honor X10 ، نقطه قوت این گوشی دوربین آن خواهد بود.

مشخصات کلیدی یک مدل فوق العاده دیگر از گوشی آنر یکی از زیر برندهای گوشی هواوی یا همان گوشی انر ایکس ۱۰ / Honor X10، نقطه قوت این گوشی دوربین آن خواهد بود.

با آن که جزئیات دقیقی از مشخصات این دو گوشی آنر در دست نیست؛ اما گمانه‌زمانی‌ها حاکی از آن است که هر دو نسخه این سری از یک نمایشگر LCD 6.63 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برند، اما نرخ رفرش نسخه‌ی وانیلا ۶۰ هرتز و نسخه‌ی پرو ۹۰ هرتز خواهد بود.


گوشی آنر ایکس ۱۰ به سنسور عکاسی منحصر‌به‌فردی مجهز خواهد شد!

با آنکه شرکت آنر چند نمونه عکس از هر دو گوشی را پیش از رونمایی منتشر کرده، اما هنوز هم ابهاماتی در مورد طراحی دوربین آن‌ها وجود دارد. البته با استناد بر یک رندر منتشر شده توانسته‌ایم نگاهی کلی به مشخصات دوربین نسخه وانیلا و نسخه پرو این دو گوشی آنر داشته باشیم. Honor X10 و Honor X10 Pro دارای یک سنسور اصلی سفارشی ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600y  هستند که همراه با فیلتر RYYB ارائه می‌شود. ماژول دوربین آنر ایکس ۱۰ علاوه بر این سنسور ۴۰ مگاپیکسلی از لنز ۸ مگاپیکسلی فوق باز و همچنین سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی در پشت نیز بهره خواهد برد.

مشخصات کلیدی یک مدل فوق العاده دیگر از گوشی آنر یکی از زیر برندهای گوشی هواوی یا همان گوشی انر ایکس 10 /Honor X10 ، نقطه قوت این گوشی دوربین آن خواهد بود.

مشخصات کلیدی یک مدل فوق‌العاده دیگر از گوشی آنر یکی از زیر برندهای گوشی هواوی یا همان گوشی انر ایکس ۱۰ /Honor X10 ، نقطه قوت این گوشی دوربین آن خواهد بود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

ناگفته نماند که برادر بزرگتر این مدل Honor X10 Pro نیز از یک لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری به جای لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در کنار دیگر لنزها نیز استفاده کرده است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلو هر دو نسخه سری آنر ایکس ۱۰ تعبیه شده است، با این تفاوت که دوربین سلفی ایکس ۱۰ پرو از قابلیت استبلایزر اپتیکال پلاس پشتیبانی می‌کند.

دوربین گوشی انر ایکس ۱۰

دوربین گوشی انر ایکس ۱۰ با سری آنر ۳۰ از لحاظ مشخصات تا حدودی شبیه هم هستند. تفاوت عمده این دو سری در این است که گوشی‌های سری ۱۰ ایکس به جای استفاده از طراحی هول-پانچ از طراحی پاپ آپ برای دوربین سلفی استفاده خواهند کرد و در نتیجه نمایشگری با ابعاد کوچکتر دارند. هر دو نسخه این سری به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز خواهند شد؛ اما نسخه پرو از فناوری شارژ وایرلس ۲۰ واتی بهره خواهد برد. 

گوشی آنر ایکس 10

مشخصات کلیدی یک مدل فوق‌العاده دیگر از گوشی آنر یکی از زیر برندهای گوشی هواوی یا همان گوشی انر ایکس ۱۰/ Honor X10، نقطه قوت این گوشی دوربین آن خواهد بود.

از آنجایی که آنر ایکس ۱۰ یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، نه تنها انتظار نمی‌رود که به ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار HUAWEI مثل آخرین فناوری‌های رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 2.1 مجهز باشد، بلکه به جای آن از فناوری‌های قدیمی‌تر مثل رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.1  بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که این گوشی در دو نسخه ۶/۶۴ و ۶/۱۲۸ به ترتیب با قیمت ۲۵۴ و ۲۸۳ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

آیا تجربه استفاده از گوشی‌های آنر را دارید؟ به نظر شما عملکرد این گوشی‌ها به چه صورت هست؟ نقاط قوت و ضعف گوشی که در حال حاضر از آن استفاده می کنید را با دوستان خود به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن