خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲ ارائه یک طرح خاص و منحصر‌به‌فرد

گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲ به چه صورت طراحی خواهد شد؟ اخیراً پتنت‌های جدیدی ازجانشین گوشی گلکسی فولد سامسونگ منتشر شده و به چند قابلیت احتمالی ازاین گوشی سامسونگ اشاره کرده است. برخی از رندرها بر اساس پتنت‌های ارائه شده توسط LetsGoDigital از یک صفحه نمایش خارجی جدید برای گلکسی فولد ۲ خبر می‌دهند. این قابلیت جدید یک نمایشگر طویل است که مخصوص نمایش نوتیفیکیشن‌هاست، با این حساب بدون باز کردن این گوشی سامسونگ هیچ راهی برای استفاده از آن نیست.

بدون شک گوشی‌های تاشو روند جدیدی را در طراحی گوشی‌های موبایل باز خواهد کرد. تاکنون مدل‌های مختلفی از برند‌های سامسونگ، هواوی، موتورولا و… معرفی شده است، برخی از این مدل‌ها ایراد و اشکالاتی داشته و برخی دیگر نیز آپشن‌هایی بسیار جذابی را ارائه داده‌اند. دو مدلی که جذابیت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر داشتند مدل‌های گلکسی زد فلیپ و موتو ریز بود که طراحی نزدیکی نیز با هم داشتند. گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ یک گوشی موبایل بود که با الهام از شکل برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شد و بیشتر می‌توان آن را یک گوشی باب طبع خانم‌ها در نظر گرفت.

 

نسخه قبلی گوشی سامسونگ گلکسی فولد با یک نمایشگر ۷.۳ اینچی در حالت باز طراحی شد و نوع پنل استفاده شده در آن هم Dynamic AMOLED بود. دوربین آن هم سه‌گانه بود و لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی را مورد استفاده قرار داد. حال به نظر می رسد که نسخه بعدی این گوشی‌ها انقلابی را طراحی ایجاد خواهد کرد.

 

 

گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2
گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲

پتنت‌های منتشر شده از این گوشی سامسونگ حاکی از آن هستند که گلکسی فولد ۲ جدید مجهز به IP-rating (درجه حفاظت) بوده و در واقع به این معناست که این پتنت جدید با عنوان گوشی ضد آب ثبت شده است. البته توجه داشته باشید که پتنت‌ها فقط یک طرح ثبت شده هستند، اجرا و تولید انبوه گوشی ضد آب و رطوبت به خصوص با نمایشگر تاشو واقعاً یک چالش به شمار می‌آید؛ اما شک نداریم که سامسونگ از پس این موضوع بر می‌آید، حتی اگر قبلاً هم چنین چیزی ساخته نشده باشد!

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گرچه اخبار غیررسمی حاکی از نمایشگر خارجی بزرگتر برای این گوشی سامسونگ بوده است، اما پتنت‌ها نوع کوچکتر با طول بزرگتری را نشان می‌دهند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ به دنبال راه‌اندازی دو خط تولید از مدل‌های گلکسی فولد باشد:

گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲ با صفحه نمایش خارجی بزرگتر و گلکسی فولد ۲ لایت با نمایشگر خارجی کوچکتر

گلکسی فولد 2

همچنین اسم گوشی سامسونگ “گلکسی نوت فولد” نیز به گوش می‌رسد که احتمالاً رقیبی برای S Pen خواهد بود، البته هنوز چیزی معلوم نیست، زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

ویژگی‌های ظاهری گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲:

از نظر ظاهر، طراحی‌های منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲  نشانگر این هستند که به جز قسمت نمایشگر خارجی طولانی مشابه مدل کنونی‌اش است. دکمه‌ی پاور ۶ نیز مجهز به حسگر اثرانگشت است. آرایش دوربین‌های جلو، تنظیمات دوربین‌های سه گانه در پنل پشتی که یکی از آن‌ها زوم پریسکوپی را ارائه می‌دهد از دیگر ویژگی‌های فاش شده این مدل از گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲هستند. در هر صورت سامسونگ در اواخر سال جاری و احتمالاً همراه با گلکسی نوت ۲۰ یک گوشی تاشو جدید را معرفی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود این رویداد در ماه آگوست اتفاق بیفتد.

 

طرفداران این مدل از  گوشی سامسونگ این طرح گلکسی جدید را چطور ارزیابی می‌کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. من عاشق سامسونگم و اطمینان دارم که مثل همیشه بازم موفق میشه

    1. بخش پشتیبانی و طراحی مزخرفی داره
      چون خودم grand prime pro دارم میگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن