خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

ورود کمپانی اسپانیایی دوجی به تجارت خارجی چین!

در ماه مارس ۲۰۱۳ یکی از برندهای معتبر اسپانیایی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توجه سرمایه گذاران چینی را به خود جلب کرد. در ابتدا این برند تجاری به دلیل تخصص در ساخت محصولاتی با عملکرد خوب و طراحی زیبا و شیک در میان جمعیت جوان اسپانیا شناخته شد سپس این برند بعد از حمایت مالی از تیم فوتبال ویرئال اسپانیا در سطح گسترده ای شناخته شده و مورد توجه عموم قرار گرفت.

ورود کمپانی اسپانیایی دوجی به تجارت خارجی چین
ورود کمپانی اسپانیایی دوجی به تجارت خارجی چین

DOOGEE در عرضه محصولات با عملکردی خوب، ظاهری شیک و زیبا، هوشمند و نوآورانه در سطح جهانی مشارکت داشته است. این برند با این ویژگی های منحصر به فرد توانسته است با عموم مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کند. برند دوجی عشق و نگرشی مثبت نسبت به زندگی داشته است. در اصل تمرکز این برند بر تجربه کاربر و فراهم کردن راحتی و ثبت لحظات خوش برای افراد بوده است.

ورود کمپانی اسپانیایی دوجی به تجارت خارجی چین
ورود کمپانی اسپانیایی دوجی به تجارت خارجی چین

تاریخچه شرکت دوجی

در فوریه سال ۲۰۱۴ رئیس فدراسیون فوتبال «فرناندو روج» یک قرارداد همکاری با کمپانی های “Doogee”، “Xinchao”، “Doogee Spain” امضاء، در ۲۴ فوریه سال ۲۰۱۴ شرکت دوجی اولین گوشی موبایل سفارشی خود را در نسخه های محدودی تنها برای باشگاه ویرئال به نام “DG 2014” عرضه کرد. همکاری با باشگاه ویرئال برند “”doogee را به یکی از عرضه کنندگان اختصاصی این باشگاه تا سال ۲۰۱۵ تبدیل کرد.

مدیر عامل دوجی می گوید که، دلیل انتخاب ویرئال به عنوان شریک خود این بوده است که روح ویرئال با دوجی منطبق است چرا که هر دو ما بدون کمک هیچ فرد یا افرادی در مدت کوتاهی تنها با تلاش های بی وقفه خود به این موقعیت رسیده ایم. بعد از همکاری با باشگاه ویرئال، برند دوجی عمیقا محبوب مردم اسپانیا شد و در سراسر اسپانیا گسترش یافت.

در سال ۲۰۱۵ شرکت DOOGEE” ” تصمیم گرفت که بازارهای تجاری جنوب شرقی آسیا را تسخیر کند. ابتدا با کشور تایلند شروع کرد سپس این شرکت در این کشور دفتر نمایندگی و چندین فروشگاه آنلاین را تاسیس کرد. بعد از حمایت از تیم شناخته شده مالزی، یعنی تیم «جوهر دارول تکزیم»، برند دوجی بازار این کشور را به سرعت تسخیر کرد. برای مثال“The Edger” که یکی از روزنامه های مهم در کشور تایلند به حساب می آید از مدل “Valencia DG800” به عنوان یکی از تلفن های بسیار محبوب زنان اشاره کرده است.

در سال ۲۰۱۶، شرکت دوجی متعهد شد تا با تمام نیروی خود بازار های خود را در سراسر جهان گسترش دهد. در این سال دوجی شرکت های زنجیره ای و کارخانه های خود را در شرق، غرب و همچنین شمال افریقا تاسیس کرد. این گسترش، فرصت های شغلی بسیاری را برای مردم محلی ایجاد کرد؛ و مالیات محلی را در نیز همزمان افزایش داد؛ و در یک کلمه می توان گفت که باعث پیشرفت در سطح منطقه ای شد. به طور مثال این برند در الجزایر به مدت ۲۰ ماه متوالی رشد ۲۰% خود را حفظ کرده است. علاوه براین، ارسال محموله های این شرکت به الجزایر نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و بیش از ۱۰۰۰۰ فروشگاه را تحت پوشش خود قرار داده است.

ورود کمپانی اسپانیایی دوجی به تجارت خارجی چین

شرکت دوجی به عنوان یکی از سه برند بزرگ تجهیزات ارتباطی “Shenzhen KVD” چین توانسته است در کمتر از یک سال سهم قابل توجه ای از حجم صادرات گوشی های همراه چین را به خود اختصاص دهد؛ و در حال حاضر یکی از برند های چینی شناخته شده در میان مشتریان بین المللی به حساب می آید که از زمان تاسیس تاکنون، می توان گفت برند دوجی به منظور تامین نیاز مشتریان گوناگون خود محصولات مختلفی را با خصوصیات و ویژگی های متفاوت تولید کرده است. حال می توان گفت در حال حاضر بهترین گوشی های اندروید تولید شده توسط این برند، مدل های   “DG800”,  DG650S” ،“DG550”, “DG500C”, “DG350” “DG2014” می باشند. مدل Doogee Mix قطعا بهترین تلفن هوشمند تولید شده توسط این برند است که میتواند جایگزین مناسبی برای پرچم داران برندهای قدرتمند با صرف هزینه بسیار کمتر به حساب آید.اما مهمترین تفاوت میان گوشی های تولید برند”“Doogee در اندازه صفحه نمایش، مقدار رزولوشن آنها، ضخامت بدنه، نوع پردازنده و حافظه داخلی و اندازه باتری است که بسته به این ویژگی ها قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن