خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمندویدئو

نقد و بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲؛ رقیب جدی اپل واچ

گلکسی اکتیو واچ ۲ یکی از آخرین مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ است که نیاز مخاطبان خود برای ردیابی سلامت و تناسب اندام را نیز پوشش می‌دهد. در عین حال بسیار شبیه به ساعت استاندارد گلکسی است. ساعت‌های هوشمند اکنون به وسایل همه در یک تبدیل شده‌اند که می توانند تناسب اندام و سلامتی شما را ردیابی کنند ، موسیقی پخش کنند، نیازهای تماس و پیام رسانی را بدون استفاده از تلفن و موارد دیگر پیگیری کنند برای همین بسیاری قبل از اقدام برای خرید ساعت هوشمند دوست دارند محصول انتخابی خود را بهتر بشناسند!

طراحی:

samsung galaxy watch active 2 در واقع نسخه بهبود یافته واچ اکتیو تلقی می‌شود که البته از طراحی مینیمال‌تر و جذاب‌تری برخوردارست. ویژگی که بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است. این ساعت هوشمند به جای اندازه ۴۰ سری‌های قبل اندازه ۴۴ میلی متر موجود است. این اندازه برای بسیاری مناسب است، مگر اینکه دست‌ها خیلی کوچک باشند. Watch Active 2 تنها ۳۰ گرم وزن (بدون تسمه) دارد که کاملاً سبک است و آن را به یک همراه کاربردی برای تمرینات تبدیل می‌کند.

نقد و بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲؛ رقیب جدی اپل واچ

دو دکمه فیزیکی در کنار ساعت از مدل نسل قبلی به این محصول منتقل شده که یکی برای جابجایی بین صفحات است و دکمه بالا شما را مستقیم به صفحه اصلی می‌برد. حاشیه اطراف صفحه نمایش حساس به لمس هستند و می توانید به راحتی به کمک آن، میان ابزارک‌ها جابجا شوید. این ساعت مچی ضد آب است.

نمایشگر:

واچ اکتیو ۲ دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی سوپر آمولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ است Watch Active 2 در بخش نمایشگر از وضوح عالی و شفافیت بالایی برخوردارست . اندازه این صفحه هم برای نمایش رابط کاربری و محتوای مدنظر فرد بسیار مناسب است. علاوه بر این از حالت نمایشگر همیشه روشن نیز بهره می‌برد.

سخت افزاری:

واچ اکتیو ۲ از یک تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ با فرکانس ۱.۱۵ گیگاهرتز برخوردار بوده که با ۷۶۸ مگابایت رم همراه شده است. این تراشه به خوبی از عهده انجام پردازش برامده و عملکرد بسیار خوبی دارد. این محصول سلامسونگ تنها ۱.۵ گیگابایت حافظه داخلی دارد که به نظر کم می‌رسد به ویژه اگر اهل موسیقی گوش دادن باشید.

ردیابی سلامت:

نقد و بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲؛ رقیب جدی اپل واچ

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

سامسونگ قابلیت‌هایی را در این بخش برای ۲ Galaxy Watch Active در نظر گرفته است که حتی از Apple Watch Series 5 جذاب‌تر شود. به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، Watch Active 2 رقیبی ندارد. موارد معمول مانند تشخیص خودکار هفت تمرین، به همراه ردیابی فعالیت های بدنسازی وجود دارد. عملکرد مربی آن در حال تمرین و فعالیت به شما توصیه‌های مفیدی را در طول تمرین می‌دهد. Watch Active 2 همچنین از امکان تشخیص دقیق ضربان قلب برخوردارست.

نرم افزاری:

Galaxy Watch Active2 بر روی پلتفرم Tizen سامسونگ اجرا می‌شود و این UI سفارشی سامسونگ، بهینه‌تر از WearOS گوگل در ساعت هوشمند فسیل است. مانند سایر ساعتهای گلکسی، Active 2 همچنین از سیستم نمایش ابزارهای قابل تنظیم مانند ضربان قلب، آب و هوا، تقویم، برنامه‌ها، تمرینات و موارد دیگر برخوردارست که با کشیدن سمت چپ روی صفحه اصلی در دسترس است.

عملکردهای معمول در برقراری و دریافت تماس و پاسخ دادن به پیام های WhatsApp وجود دارد. همچنین یکپارچه سازی GPS که به شما کمک می‌کند مسافتی را که طی کرده‌اید، ردیابی کنید.

باتری:

Watch Active 2 دارای یک باتری ۳۴۰ میلی آمپری مناسب و معقول است که در صورت خاموش بودن Wi-Fi و Cellular، حدود دو روز کامل را با یک بار شارژ دوام می‌آورد. همچنین یک حالت در این ساعت وجود دارد که گفته می‌شود ۲۵ روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد زیرا فقط زمان را به شما نشان می‌دهد و نه هیچ مورد دیگری.

نقد و بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲؛ رقیب جدی اپل واچ

نکته انتهایی:

برای استفاده از Galaxy Watch Active2، ابتدا باید برنامه Galaxy Wearable را نصب کنید تا ساعت را با یک دستگاه اندرویدی تنظیم کنید. در سپس افزونه Watch Active2 را نصب نمایید. گلکسی واچ اکتیو ۲ به گونه‌ای طراحی شده که با هر گوشی هوشمند اندروید یا حتی با یک آیفون کار کند. اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید ، ممکن است برخی از برنامه های مورد نیاز از قبل روی دستگاه شما از قبل نصب شده باشند اگرچه ممکن است در هنگام نصب از شما خواسته شود که برخی از افزونه های لازم برای ساعت خاص را نصب کنید. برنامه پوشیدنی Galaxy با کمال تعجب، روند تنظیمآسان‌تری با آیفون دارد شد. تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب برنامه Galaxy Watch سامسونگ از فروشگاه App خواهدبود.

برنامه به شما امکان می‌دهد تمام تنظیمات را بر روی ساعت خود سفارشی سازی کنید، تم ساعت را تغییر داده و موارد جدیدی را از فروشگاه داخلی آن بارگیری کنید.

پیش از این دو مقاله ” رقابت دو مدعی: اپل واچ سری ۵ در مقابل سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲” به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن